{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "KBH iaften ???"
iaften kbh
sker der noget i aften
Skrevet af: -SSJ- MaC - - 12. mar 2011
Kbh Iaften..
Sker der noget, Träf?
Skrevet af: Nino G - 2. apr 2010
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KBH iaften ???
  • #1   18. apr 2009 kunne godt være at folk havde fundet nye steder... efter uheld og alt det l.... politi...

• #2   18. apr 2009 der er SSJ idag bare så i ved det...

• #3   18. apr 2009 Det bare så pisse ærgeligt når politiet kommer med det samme

Og ssj er kedeligt

• #4   18. apr 2009 mikkel H
    Hvor befinder det sig?

• #5   18. apr 2009 hvor er det?

• #7   18. apr 2009 SSJ plejer at lave noget meget godt noget. Desværre er antallet af de opmødte ikke det samme som når folk bare kører til Glostrup og Mileparken. Synes ofte at folk stadig kører i Glostrup og Mileparken selvom SSJ holder noget et 3. sted.

• #8   18. apr 2009 i lørdags var der rimlig mange.. men lad os håbe på endnu flere denne gang

• #9   18. apr 2009 Hvis flere nu mødte op til s-sj, kunne det være man kunne bygge noget seriøst på benene, istedet for at køre frem om tilbage imellem smedeland og mileparken. De gør sgu et godt stykke arbejde for at vi andre kan se eller køre ræs på en ordenlig måde, uden politiet hele tiden dukker op.

• #10   18. apr 2009 Kim J

Helt enig!

• #11   18. apr 2009 bliver der ikke afholdt noget ved ikea tåstrup eventuelt hvad tid skal man komme.

• #12   18. apr 2009 LAD OS BARE PRØVE FOR EN GANGS SKYLD AT KØRE TIL AVEDØRE ISTEDET FOR MILEPARKEN EFTER SMEDELANDET ER LUKKET!
    ELLER TIL BALLEUP!!! HVAD SIGER I?!?!?!

• #13   18. apr 2009 Og det der med "og nej, de kan jo læse det herinde", fuck det! De ved ligesom ret godt i forvejen, hvad vi gør, så situationen kan sgu ikke blive værre. Og selvfølgelig finder de os alligevej, ligemeget hvor og hvorlangt vi kører - men det vil give os mere tid end de sølle 2 min som det er lige nu...

• #14   18. apr 2009 Vi er jo fuldstændig til grin hos politiet... De sidder der inde på stationen i Albertslund og overvejer om de skal give os 5 eller 15 min hver fredag og lørdag kl.22... Om de skal drikke én eller to kopper kaffe, inden de kører en lille tur... De ved jo godt, at der skal ikke en kampstyrke til Smedeland for at jage os væk - en enkel patruljevogn eller MC er nok.

• #15   18. apr 2009 Folk kan da bare komme derud, så det ikke bliver kedeligt!!!

• #16   18. apr 2009 ved det er langt væk for mange... men oppe i tisvilde helt nede ved stranden har de en temmelig stor og lang p-plads... ligger 15-20 min nord fra hillerød.. bor i hillerød nu men har boet deroppe i 6 år.. og hvis jeg tæller sammen har jeg max mødt 3 pansere

• #17   18. apr 2009 Det skal være et sted, de fleste kender/kan finde uden problemer... Og det er Avedøre i den grad... Det eneste er, at der er ret småt med "stik af"-muligheder der...

• #18   18. apr 2009 ja og der var meget politi i går... jeg var både i glostrup, mileparken og i avedøre.. men politi alle vejne.. men de var først ude i avedøre sent.. så hvis bare alle mødtes derude fra starten af.. så var der jo som sagt ekstra tid så de ikke ødelægger det hele fra start ... utroligt at der ikke er andet de kan lave smiley hehe..

• #19   18. apr 2009 Ja man burde finde noget lidt nord på, der er ikke lige så mange patruljer på vagt i weekenden som inde i byen hvor de kalkulerer med at skal bruge et par stykker på at opløser de grupperinger der kører ræs, kunne være fedt at se dem i hovedet når de kommer derud og der var helt tomt...... He he

• #20   18. apr 2009 haha kunne være griner... hva med i industri området i høje taastrup... eller nogen der kender et sted omkring lyngby, hedehusene eller noget.. probs er bare hvis vi har et andet sted i aften.. hvordan skal man få det sagt til de andre... det er en rimelig massiv sms-kæde der skal igang smiley

• #21   18. apr 2009 Så længe der sker uheld og folk ikke overholder færdselsloven vil de blive ved med at komme......!!

Vi mangler pengemænd der kan stille grund og faciliteter til rådighed, så det hele kunne afholdes fornuftigt på privat grund, så kan de i og for sig ikke gøre en disse ved at der bliver kørt ræs......!!!

• #22   18. apr 2009 hvor skal man kigge for at være med på noderne for at vide hvor der menesker i weekenden. og hvor man skal kører til.

• #23   18. apr 2009 Du skal kigge på Ikea tåstrup's P-plads kl. 21.00

• #24   18. apr 2009 fin fin tak

• #25   19. apr 2009 Michael G.

et lille spørgsmål.. hvorfor hedder du noget med ssj, hvilket jeg formoder du støtter hvis du alligevel opfordrer folk til at køre til smedeland??

SSJ mødes ved Bjarnes pølser i ballerup..

jonas L- at der er politi i adveøre en fredag aften har intet med ssj at gøre.. - tværtimod. jeg vil anbefale folk at de kommer ud til bjarnes pølser om lørdagen, og ikke skriver herinde hvor eller hvad der sker.. netop for at undgå at politiet dukker op.

bliver folk gentagne gang ved med at skrive hvor der køres ender det med at vi må finde en 4 eller 5 lokation.. og det er en masse hårdt arbejde hver gang.

er i ikke venlige at huske på dette? det som skal meldes ud fra ssj´s side bliver meldt ud via vores hjemmeside eller til vores træf ved bjarnes pølser smiley

fortsat god dag til alle.. smiley

• #26   19. apr 2009 ja kan heller forstå hvorfor folk skriver hvor vi køre.. alt hvad de skal vide er at vi mødes ved bjarnes pølser i ballerup alt andet aftales ved bjarnes pølser..

• #27   19. apr 2009 Der er ingen, som har skrevet noget mere afslørende, end politiet vidste i forvejen... Og udover de berømte Smedeland og Mileparken, blevet der ikke nævnt nogle andre adresser, så tag det roligt...

• #28   19. apr 2009 der er ingen grund til at gøre det nemmere for dem.. og ingen grund til at nævne hvem der holder hvad..

• #29   19. apr 2009 SSJ's bestyrelse har lavet en aftale med Bjarne om at dele fortjenesten af salget af de røde i svøb med fransk dressing og Cocio....................

• #30   20. apr 2009 haha 300 hk mitsu til salg: dog ikke.. tværtimod..

pede.: der er flere årsager til at vi mødes derude.. bl.a er risikoen for at bilerne bliver tjekket mindre, end hvis et er ved ikea taastrup.

det er folk eget ansvar at bilen er i forsvarlig stand og at der er betalt div forsikringer og vægt afgift på køretøjet, men desværre er det en naturlig reaktion hos de fleste at de ikke gider komme hvis politiet holder razzia. derfor, bl.a. er vi rykket ud til bjarnes som er nemt at finde, ligger ret lokalt og egentlig er et kanont sted, sted på tanken, gode pølser, pizzaria, 2 3 km fra McD godt nok, men ligger stadig i nærheden..

at det ligger 10 min fra Ikea taastrup burde ikke være en hindring for dem som gerne vil gøre med os. selvfølgelig, hvis du bor i taastrup eller lign så vil du have en lidt længere køretid, men om du kører 30 min eller 40 min, kan jeg ikke se den store forskel i...

Kommentér på:
KBH iaften ???

Annonce