{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Dårlig aften i Vejle:-( {{forumTopicSubject}}

ØV ØV hvor var træls at panserne kom til vejle og parkerede ved siden af min bil:-( Skulle selvfølgelig af med mit solfilm og streamer. Men slap heldigvis for en bøde. Nice tænkte jeg bare. Men da vi så kom til Kolding igen, villle vi da li ned og kigge i byen. Og så kom vi li til at køre 100 meter gennem gågaden og så var politiet efter os. Fik fandme en bøde for det, og grunden var at ALLE gjorde det fordi de troede man gerne måtte.
Så alt i alt en lidt trist aften.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig aften i Vejle:-(
  • #1   3. jul 2005 Lad nu være med at være så rapkæftet, når du ik engang kan stave!

Det er helt uden grund at give en bøde for at køre det lille stykke som jeg gjorde, når det er kl lort om aftenen hvor der ik er et øje. Hvis det var om dagen sys jeg det var ok. Men så sent om aftenen sker der da ik noget når man triller stille og roligt.

• #2   3. jul 2005 Nej, fordi det er totalt latterlige eksempler du kommer med! Der er faktisk mange steder, hvor det er tilladt at køre i gågaden efter kl 18 om aftenen, hvilket jeg egentligt også mente man måtte i Kolding. men betjenten kunne så fortælle at sådan var det ikke mere.
    Har faktisk en bror der også er betjent og han har samme holdning som mig. Han mener det er rimeligt med en advarsel, da man var i god tro. Som betjent BEHØVER man ikke at give en bøde for alt. Man kan godt have en smule situationsfornemmelse.
    Men det jeg ville med dette indlæg, var faktisk bare at fortælle om min dårlige aften. Derfor behøver jeg ingen dumme kommentar fra dig!

• #3   3. jul 2005 Jo, hvis man ikke er helt dum, så lærer man af en advarsel. Jeg ville personligt aldrig gøre det igen hvis jeg fik en advarsel, fordi de nemt kan kende mig og min bil igen i Kolding. Og nej, der står nemlig ikke sådan et skilt fra den vej jeg kørte ind. Der var kun et andet skilt som jeg ik anede hvad betød. Tit kan en fornuftig snak hjælpe fremfor bare at smide bøder ud til højre og venstre. Det er jo sølle 300 kr, så det er ik problemet. Sys bare godt han kunne have taget den lidt med ro og advaret. Især når han siger at der er et problem, fordi der ik er noget der ved, at man ik må køre dernede. Og det er jo nok pga dårlig skiltning.

• #4   3. jul 2005 en ting er hvad man siger, men lad dog være med at genere manden fordi han er ordblind....... ;o)

• #5   3. jul 2005 Ja Per, jeg har kørekort, men det er da ik ens betydende med at man kan huske alle de skide skilte. Så kunne jeg spørge dig ligeså - har du ik gået i skole siden du ik kan stave? Hvis folk er et svin overfor mig, får de af samme skuffe igen - Sådan er livet!

3 Biler? Og de koster vel allesammen over 1 million ik?:-)

Thomas: Ja du var fandme heldig, fordi de var squ ik i godt humør. Men hva faen, havde en ny streamer til forruden til at ligge herhjemme fordi den gamle var halv smadret, så nu vil jeg gå ud og sætte den på:-) Politiet skulle prøve at køre med sådan en smal streamer, så ville de squ finde ud af hvor effektiv den er når der er kraftig sol.

• #6   3. jul 2005 Må holde med Ford-Muzen der.. Manden kan jo ikke gøre for det...

• #7   3. jul 2005 ARJ!! ikke alt det politi i Vejle smiley
    hvad sker der mand!

• #8   3. jul 2005 Var der mange oppe ved Bilka?

• #9   3. jul 2005 der var ikke mange menesker i vejle i går og det er sidste gang jeg gider køre derop vil hellere suge nogle bajer

• #10   3. jul 2005 mine biler koster ikke af h til men er af en afstamning folk ikke fatter hvad enlig er også skal det svines til

-------------------

Altså, fatter slet ik hva fanden du skriver!
    Nå, men nu når du er så perfekt, så kan du jo tage og blive køreskolelærer. Du er jo åbenbart så klog at du kan undvære halvdelen af dit hoved!

Og til alle jer andre, så tror jeg heller ik jeg gider køre derop mere når jeg får ny streamer og film på. Fordi de kan nok genkende mig, og så slipper jeg nok ik uden en bøde.

• #11   4. jul 2005 Go Rikki.......... gooo rikki........ ;D hehe

• #12   4. jul 2005 Prøv dog at skriv det, så man kan forstå det. Det er squ da noget værre lort du skriver. Er squ li før jeg har nemmere ved at læse noget på spansk, end det du skriver. Kan berolige dig med at min hjerne fungere fint. Tror godt jeg ved hvme der er højst uddannet her!

• #13   5. jul 2005 Jaja sikkert! Tror mensa sætter pris på at de kan stave. Men tag da endelig et screenshoot af din score i en iq test, og så send det.

• #14   5. jul 2005 hehe sjovt som folk kan diskutere.. kort og godt, var jeg betjent, ville det havde været en advarsel og ikke mere... Enhver kan da se med lidt logisk tankegang, at hvis man nu skulle hente en, så det da i orden.. Og især kl. lort om natten.. Hvis man alligevel kun triller afsted, så der slet ingen grund!

BASTA.

• #15   6. jul 2005 Helt til grin? Jeg kan da virkelig kun sidde og grine af dig! Men jeg vil gerne se at du kan score 140. Din hjerne kan i hvert fald tilsyneladende ik stave!

Christian K:
    Enig med dig. Min bil er vold sænket, hvilket gør at jeg virkelig kun trillede over de brosten. Ku os godt forstå hvis jeg fik en bøde om dagen, men squ da ik om natten hvor der ik er et øje nede i byen.

• #16   7. jul 2005 Hallo, hvis du ik engang kan stave til iq, så fatter du heller ik en skid mand. Gider slet ik diskutere det her med dig, fordi du er virkelig snot dum at høre på.

• #17   8. jul 2005 hvad hedder den bog ? vil gerne læse alt om mensa.

Kommentér på:
Dårlig aften i Vejle:-(

Annonce