{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Træf i Hobro lørdag d. 9. Juli.. {{forumTopicSubject}}

Vi holder igen træf på havnen i Hobro lørdag d. 9. Juli..
Håber på stort fremmøde ligesom i aften (2. Juli), måske endnu størrer denne gang...
Kontakt alle der er interesserede i træf og race..

Vi mødes på Hobro havn kl. 21.00 og kører kl. ca 22.00 videre til Aars, hvor der bliver mulighed for at køre...!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træf i Hobro lørdag d. 9. Juli..
  • #1   3. jul 2005 ville det ikk være en ide, at rykke træffet op til jysk sengetøjslager/super bedst, da der er bedre parkerings muligheder. men det var et godt og solidt fremmøde iaften, og der var en god opførsel af de forskellige fremmødte..

• #2   3. jul 2005 Tror faktisk det er best vi holder het på havnen.. Så er der ingen der "kommer til" at lave noget som politiet ikke synes om.. Det er jo næsten umuligt at gøre på de brosten på havnen.. Og hvis vi får politiet til at lade os være i hobro, er der størrer mulighed for at køre i fred i Aars.. Men med hensyn til pladsen er jeg ening...

• #3   3. jul 2005 ja det har du nok ret i, men det var også mere med hensyn til de "almindelige borgere" som måske ikke gider have biler over det hele når de spiser sig en lille is på havnen.. men det var en go aften, ingen tvivl om det..

-Jens

• #5   3. jul 2005 Kim G >> Det var da noget Fuck... Du skulle sku have blevet hjemme så... smiley Er ked af at høre det...

• #6   3. jul 2005 Slap nu af med de træf med mindre det skal slåes ihjel.. hold det nu hver 14 dag eller en gang i mden... ikke hver weekend så gider folk ikke til sidst..
    Dem der stod bag træffet her igår (2 juli) er allerede ved at plan lægge et til næste md så bare vent.

• #7   3. jul 2005 Kristian N >> Hvis folk har lyst til træf, så lad dem det.. Hvis du synes det er en dårlig ide, så er det fint... Du kan jo bare blive hjemme og lade os hygge os.. Lad dog være med at ødelægge det for os andre..!

• #8   4. jul 2005 hmm ved ikke om du stod for det C.C men hvad blev der af vmax bilerne og de konkurrencer med en masse præmier der var lovet???? og kan godt var folk ikke kan race på havnen men man kan da heller ikke køre der hvis man har en lidt hård og lav bil, tæt på jeg stadgi pisser blod, og kørte ikke engang i min egen men min makker i hans blå golf 1 WIDE ASS

• #9   4. jul 2005 Tim >> Jeg stod IKKE for det i lørdags.. Så det ved jeg intet om... Ja, hvis i kører hen ad havnen er der ikke så jævn.. Men man kan køre ovenom, så man kun kører på asfalt.. Og hvis man skal køre nede på havnen kan man køre på jernbane-sporene, så er der jævnt.. smiley Men ikke optimalt.. Hel enig.. Men det holder folk i ro og dermed lader politiet os være..!

• #10   7. jul 2005 Det kunne jo være vi kunne lave noget ordenligt i Aars...! Vi er ved at finde nye steder, men ingen grund til at afsløre noget før det er på plads..!

• #11   9. jul 2005 Viborg er sagen smiley Det er dejlig centralt smiley

Kommentér på:
Træf i Hobro lørdag d. 9. Juli..

Annonce