{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

Negative ting ved striben..?? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Ville bare lige høre folks meninger omkring striben. Og gerne de negative.

Jeg er jo kommet på striben i 12-13 år og synes der er sket en stor forandring fra dengang og til idag.

Ting som kan irritere mig idag er følgende:

1. Kaos og forvirring omkring indkørsel til race. Det var mere organiseret før i tiden synes jeg.

2. Lidt for mange "attitude-typer" som virker til at have lidt mere ret til at være der. Også hvad parkering angår. Der var mere fælles stemning før i tiden synes jeg.

3.Folk som kører hjernedødt igennem folkemængden. Ja, det har altid eksisteret, men ikke så slemt..

4. For meget panik når politiet kommer.

Synes generelt bare at det var en anden glæde ved at være der før i tiden. Men ja, jeg kigger da stadig forbi, men racer dog ikke mere.

Er jeg den eneste der har det sådan??

PS. Jeg udtaler mig kun om KBH i dette tilfælde

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Negative ting ved striben..??
  • #1   16. maj 2009 helt enig jesper

• #2   16. maj 2009 Sådan har det været i et par år... Hvis vi snakker det, som kan kaldes for "den almindelige Striben", så døde det efter lukningen af JVC i 2003-05.

• #3   16. maj 2009 nu har jeg ikke selv været der men en kammerat har snakket om at komme der ind for at se hvad det er
    men har kun hørt dårligt om det fornylig
    bla det med væltning af politi MCen og kast med ølflasker

• #4   16. maj 2009 For 12-13 år siden var det heller ikke normalt at folk købte deres første bil som 17½ årige - nu er det nærmest ligeså normalt at have en bil som 18årig - som det er at have et par sko...

Enten er vi andre blevet nogle gamle tørre tosser - ellers er "ungdommen" (jeg er 24...) blevet uopdragne og respektløse. Jeg hælder til det sidste!

For blot 4 år siden, var det til at komme på Striben, se noget godt race og så skride hjem igen - sidste år da jeg var på Striben galt det mere om at køre så mærkeligt som muligt end det galt om at køre godt.
    Køre ind foran hinanden
    Modsat færdslen
    Drifting rundt i lyskryds
    Dækafbrænding blandt andre folks biler
    Øldrikkeri
    Vise muskelhunde frem
    Bruge Striben som en forfest til når man skal i byen ved midnatstid

Striben mangler nogle store bredskuldrede røvhuller som går imod mængden (mon det er ved at blive SSJ? Jeg håber det!) så der kan komme styr på det, ligesom for 12-13 år siden da Klub Striben stod for at holde folk inde på fortovet, starte løbene og generelt "være der som officials" for alle de andre tilskuere!

• #5   16. maj 2009 Nr. 2 og 3 kan jeg specielt nikke genkendene til. Men jeg tror generelt folk <i>er</i> blevet mere arrogante og smarte med tiden, for det er jo bestemt ikke kun på Striben den slags ting foregår.

• #6   16. maj 2009 Smølfen ! - Du må endelig ikke koble Striben på Smedeland og SSJ sammen

• #7   16. maj 2009 Ja, jeg husker virkelig striben som een stor fest/race, da der blev kørt på feks. Amager strandvej og Bella center. Og også ude ved JVC.
    Bare selve optakten, når man skulle igennem Kbh var STEMNING, og man snakkede med folk på kryds og tværs der skulle samme vej.
    Og kørte folk videre fra det ene til det andet sted, så blev der sms´et eller kommunikeret. Forøvrig var der gode arrangøre af klub-striben dengang. Kan i huske www.come-to-striben.dk (mener det var det den hed)

• #8   16. maj 2009 Ja det var sgu tider dengang på amager strandvej. God stemming og god race

• #10   16. maj 2009 Og ja, mentaliteten blandt unge idag er afgjort mere arrogant og afstumpet end for 12-13 år siden, både på striben, i bylivet mm.

Jeg går også klart ind for et lovligt sted til race..

• #11   16. maj 2009 Det er 100% udelukkende perkerne som skaber samtlige af de problemer som du beskriver, folk der siger noget andet fatter ikke en skid.

• #12   16. maj 2009 Jeg er kommet derude ligeså længe, og er så uendeligt ked af at JVC blev 'lukket'. Folk svinede af helvede til, og lod deres lortekøtere skide over det hele... hvilket de omkring liggende firmaer selfølgeligt ikke syntes var fedt. Folk fatter til stadighed ikke en skid, og smider deres flasker og skrald over det hele.... der er ikke noget at sige til at vi ikke kan få 'fred' nogen steder smiley

• #13   16. maj 2009 Ja self er det perkerne... :S

• #14   16. maj 2009 I gamle dage startede striben også først kl23 tiiidligst og så tog man hjem ved solopgang om sommmeren, det var satme tider smiley Det var den gang Brumbassen kørte i sin "325" E30 og nakkede alt, grunden til jeg har BMW i dag lol

• #16   16. maj 2009 Ja, jeg savner også JVC... Når det engang i mellem bli'r brugt som et hyggested, så er det nemt at se, hvor meget mere hensigtsmæssigt et sted det er.

Folk kører ikke i modsatte retning, der er fuldt overblik og der ligger en McD lige ved siden af smiley

• #17   16. maj 2009 Foto Dirk - Troede du var til Gurger King...

• #18   16. maj 2009 Helmut Lotto: Gurker Katching? Det er jeg også, men det er længe siden der har været lovligt ræs i Køge smiley

• #19   17. maj 2009 det eneste der er at gøre er at lege "politi" i nogen tid, det virkede for os ovre i vejle, men miljøet er måske lidt anderledes ovre ved jer??

Kommentér på:
Negative ting ved striben..??

Annonce