{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VILDESTE BIL DHB ! KIG
  • #1   8. jun 2009 min egen.. ha ha

• #2   8. jun 2009 mener du din mondeo med 4 afgangsrør?

hehe

• #3   8. jun 2009 sys også martins mondeo var den fedeste....

• #4   8. jun 2009 Den hvide E46 der var blandt de 10 flotteste!!!!!

• #5   8. jun 2009 min bil smiley hi hi

• #6   8. jun 2009 Martins Mondeo!

• #7   8. jun 2009 Arh Michael. S, nu holder du! Din bil er da stort set ikke ombygget. Så der taber du altså til Martin Kaas ;0)

• #8   8. jun 2009 det flotterst var da den gamle golf 2 der blev nr. 6 i dfb

• #9   8. jun 2009 Uden at prale, synes jeg selv, min egen var rimelig god til at skabe opmærksomhed uden for udstiller området smiley Men ellers synes jeg sq at bobblen med airbrush var den fedeste af alle. Genialt fundet på med de indbyggede højtalere i nakkestykkerne.

• #10   8. jun 2009 uden tvivl flyvevåbnets volvo 240 cab med jetturbine.. det er fandme MANN!!!!

• #11   8. jun 2009 Martin mondeo

• #12   8. jun 2009 Bobblen med airbrush, helt klart..
    Derefter vælger jeg min egen, hvis vi fremover skal køre med læder på klapperne..
    KÆÆÆÆÆÆÆFT HVOR VAR DET KLAMT!!!

• #13   8. jun 2009 Helt klar den tyske golf 2, med 4motion og R32 motor med turbo! smiley

• #14   8. jun 2009 Efterhånden er de biler der stille op jo baer ombygget til mindste detalje, men de er ikke brugbare.. og det syntes jeg at dommerne glemmer lidt.

Jeg bemærkede hvertfald Leon'en der vandt ikke var i stand til at dreje særlig meget, derudover, er det i orden man laver en flot bil, men som det er ved den hurtigste skal bilen være synet og godkendt, ergo skulle den flotteste også være brugbar og godkendt.

Leon'en kan jo ikke køre i regnvejr, og ej eller op af kantsten.

Den er mega flot, og det var alle bilerne, men jeg syntes man burde sige at bilerne som minimum skal kunne bruges på dansk vej for at kunne stille op.

• #15   8. jun 2009 Rasmus H

Nu er det jo heller ikke lige det bedste og køre op af kantsten , ja eller det ved jeg ikke for dig er det måske.. Og tvivler på folk tænker "en bil skal kunne fyre over en kantsten" det jo ikke for sjov der er lavet sådan nogle små bakker ved kantstenen (:

• #16   8. jun 2009 Rasmus H - Tjaa, synes nu det er ok at de er lidt spektakulære og med nogle vilde detaljer, som også sætter brugbarheden lidt til side. Man kører vel heller ikke lige sin enzo op af kantstenen, og hvem skal bestemme hvad man selv kan bruge og leve med til hverdag, om det så er upraktisk? smiley

Med hensyn til godkendelser er jeg helt enig med dig.

• #17   8. jun 2009 Hvis DFB bilerne skulle bruges i trafikken lovligt osv så ville det jo nærmest være standard biler.. Så det syntes jeg er noget forbandet fis at fyrer af..

• #18   8. jun 2009 Tjae. hvis man skal kåre den hurtigste bil efter om den er indregistreret og godkendt, så burde man gøre det samme med den flotteste,
    Jeg har på intet tidspunkt sagt den skal kunne fyres op over en kantsten. Jeg skrev, at jeg bemærkede den ikke havde særlig meget udslag i styr tøjet hvorved han ikke kunne nøjes med en 3. punkts vending,
    Derudover mener jeg at man burde se på bilernes funktionalitet, og ikke bare at det skal være vildt, skærme og ice af en anden verden..

Hatten af for AP kabine design bmw'en, den var flot, men den kørte helt sikkert ikke i regnvejr, med de inderskærme og alt det læder over det hele,
    Det samme gør jonas's leon heller ikke. med taget,

Men derimod den blå 206'er, og den flotte kadett, de bar præg af at blive brugt.

Mr2'ens finish haltede en del når man gik den efter i krogene. om det så er en "elendig" maler eller at det pludseligt gik stærkt i sidste øjeblik er jeg ikke klar over. men et var sikkert der var mange malefejl, Og det er virkelig synd for den var generelt rigtig flot bygget, -
    Det samme gælder den hvide BMW - den var også rigtig flot, og tingene gik flot igen, men igen var der malefejl, hvilket ikke er ejerens skyld, med mindre det er ham selv der har lakket den.

OG så er det da i orden man kører sin bil derned på en trailer hvis man skal udstille, men så forstår jeg bare ikke meningen med en godkendt bil, hvis den ikke holder til køreturen..

Det kan godt virke som sure opstød fra min side, - men jeg forstår så udemærket told og skat prøver at ramme dem der omgår deres regler på en eller anden måde..

• #19   8. jun 2009 gir Rasmus H ret.

Jeg synes måske de biler som stiller op til DFB.skulle deles op i 2 klasser. dem som bliver brugt til hverdag og selv kører til og fra pladsen. og så dem som kommer på en autotrailer fordi de er så sænket osv så ikke de kan kører på jyske veje feks. for folk som kører i deres fede/flotte bil hver dag kan jo ikke hamle op mod dem som aldrig nænner at bruge den rigtigt for ikke at skade den. eller pga den faktisk slet ikke kan kører næsten pga den er så ombygget.

Men det bare min mening om det. ved godt det sværet at dele biler op i hvilke der kører til hverdag og hvilke der ikke gør. men ja så skal de jo bare deles op i dem som er synes og godkendt med de ombygninger som nu er lavet på dem og så dem som ikke kan vise deres godkendelse.

• #21   8. jun 2009 hmmm lyder som jeg læste et sted engang...

"If you can't make it run - Crome it" *GG*

Hvad kan man bruge sådanen "Trailer Queen" til??? ikke en pind ud over show...

• #22   8. jun 2009 Helt ærlig hvor mange af de biler der kører til DHB er fuldt lovlige og kan synes som de er?? det er sgu ik mange.. i hvert fald ik af dem der kommer langt.. og bilen skal faktisk også være indreg. for at man kan deltage i DFB ligesom den skal i DHB.. Men jo jeg må da give ret i at mange af deltagerne ikke kan bruges til daglig.. men ved at Michael og Mikkel altid selv kører til og fra shows.. også i MR2'eren.. ik noget trailer-kørsel der.. René i den sort/hvide astra og kenny i den blå calibra bruger også bilerne til daglig.. og det samme gør jeg selv.. og ham i den blå peugeot nævnte da også at han bruger sin til daglig.. så der er da en del der kører i bilerne.. men ja det sætter sine spor og har nok også betydning for hvor vidt man når helt til tops..

• #23   8. jun 2009 Hov glemte da lige og nævne at Morten med guldklumpen også kører i hans.. og også kører ræs i den..

• #24   8. jun 2009 Jeg sys jo klart Johst' 2'er var den fedeste . ( SURPRISE ) Det skal siges at Johst rent faktisk bruger bilen , kører i den til diverse træf både i Danmark og Tyskland , og med den bund og det motorrum har han min dybeste respekt.
    Alt i alt er der bar for mange trailer queens , men man kan jo godt forstå dem smiley

• #25   8. jun 2009 Men Jonas kørte nu også i bilen til og fra DHB.. så lidt bruger han den da :O)

• #26   8. jun 2009 så vidt jeg kan forstå kan seaten bruges til hverdag...der er luft undervogn i

• #27   8. jun 2009 Læderet er nok bare ikke så fedt når det regner

• #28   8. jun 2009 Torben B Det lyder næsten som min lillebrors motto, men den kan faktisk godt køre ( lilla kadett e med lidt chrom på motor ) smiley

• #29   8. jun 2009 Helt klart Michael hvide MR2.. ved godt alle snakker om fejl men jonas´s havde sku også mange fejl... synes ikke michael fik nok kredit for alt det vilde arbejde med kulfiber og de fede forlygter... klart den bil med flest fede detajler og nytænkning...

• #30   9. jun 2009 Det ville nogen gange bare være lækkert at vide hvad de faktisk bedømmer ud fra, for at tage i betragtning at nogen af bilerne ikke kunne bruges til hverdag, så ville jeg nok mene man burde overveje hvor vidt det er danmarks flotteste,

Den hvide MR2 haltede en del når man gik den efter, der var RIGTIG mange malefejl på f.eks frontklappen omkring det kulfiber, der var male fejl på dørene hvor der var monteret de der dioder, der var malet hvid på noget af det sorte gitter, hvilket må siges nok heller ikke er meningen, hvis man kommer for at vinde, så er det klart at man burde havde ting som dette helt clean, -

Du kan jo heller ikke sige bilen har læderkabine hvis der bare er kastet noget lader på og det over hovedet ikke passer på sæderne.

• #31   9. jun 2009 synes den hvide drift bmw med blink på taget var den vildeste bil der var ved dhb

Kommentér på:
VILDESTE BIL DHB ! KIG

Annonce