637 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Træf lørdag den"
TRÆF!!!! LØRDAG
Så vil der i andledningen af agerskov byfest blive afholdt brian træf!!! det er DEN 11/8-07 KL 13:00 DET BLIVER PÅ EN FODBOLDBANE HÅBER DER ER EN MASSE DER VIL MØDE OP!!!!!!!!!!!!!!
Så vil der i andledningen af agerskov byfest blive afholdt brian træf!!! det er DEN 11/8-07 KL 13:00 DET BLIVER PÅ EN FODBOLDBANE HÅBER DER ER EN MASSE DER VIL MØDE OP!!!!!!!!!!!!!!
Skrevet af: Henrik J - 10. aug 2007
TRÆF!!! LØRDAG
Skrevet af: Henrik J - 10. aug 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
apr 2005
Følger: 142 Følgere: 138 Biler: 1 Emner: 165 Svar: 1.637
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 75 Biler: 1 Emner: 97 Svar: 1.072
apr 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 3 Emner: 68 Svar: 494
J
jan 2008
okt 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 18 Svar: 64
mar 2007
Følger: 34 Følgere: 31 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 72
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 33
jan 2008
okt 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 18 Svar: 64
apr 2009
Følger: 51 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 365
Det kan godt være SSJ er okay, og det er smedeland ikk ?? Sys det er noget fis i sætter tingene op mod hinanden, for i bund og grund er det det samme som det drejer sig om...
Folk kommer for at se ræs, og for at nyde et fedt selvskab, med godt musik, og masser af dækrester i hovedet, men stadig, det er nøjagtigt det samme om det er det ene eller det andet, for vi kører for den samme sag
Sys det er fair nok SSJ sys de er for seje, fordi de er kontrol freaks, som bare nyder at være i centrum fordi de får lov at sige nu kører vi dertil, og være ordentlige....
Sys osse det er fair nok smedeland er fair nok, selvom de måske kører vildere, gir et bedre show, og nogle gange går tingene lidt galt, og ja må da sige det er sku trist det kun holder i 30 min maks, og så er strisserne der, men stadig igen er det det hele værd, for er det ikk derfor vi mødes, og kører, for at nyde friheden ved at lkukke op for gassen og mærke hvordan ens bil kan rykke og tage de andre???
Sys det er for plat med den generelle brok der er fra begge sider, hvis i nu tog jer sammen, og holdte noget sammen, så ku det blive et unikt striben....
Men hey jeg er ikk klog, så jeg lader jer om at klare de der tøseproblemer, men sys det er trælst at læse det samme shit hvcer gang der er nogen som poster en interesse for ræs....
Kom nu frisk for satan
apr 2009
jan 2008
jeg fatter ikke en brik af hvad du mener. der er ingen som har skrevet noget dumt om smedeland eller omvendt. der er en som har spurgt hvorfor vi ikke mødes ved ikea, og svaret var enkelt. der er for stor chance for razzia som der var meget af sidste år hvor folk simplethen bliver snuppet for alt hvad der bare en en smule ulovligt. nummerplade lygte f.eks.
og at vi ikke sammenligner ssj med smedeland, er det fordi at ssj er et ALTERNATIV til smedeland, og jo der vil nok være en mulig sammenligning, men ssj distancerer sig fra alt hvad der har med smedeland at gøre, da ssj ikke mener at smedeland, som det fungerede på inden at der blev lagt bump på vejen derude.
ssj sørger for et sikkert løb, med minimal chance for ulykker, og hvis du syntes at det er kedelig aqt gøre tingene sikkert, så er der ingen som presser dig til at komme. men jeg syntes dog at du skulle prøve at stoppe op om noget som bliver gjort, i forhold til vores meninger/erfaringer på den rigtige måde, og som ikke er dybt uforsvarligt.
der er ingen som har sammenlignet SSJ med smedeland i dennetråd,
apr 2009
jan 2008
jeg har lavet en skrive fejl, tilstår jeg blankt. jeg skulle have skrevet støtte i stedet for stoppet i mit tidligere indlæg. ved ikke om det er det som du mener?
ps, hvad folk skrvier herinde, er folk egne personlige meninger, medmindre der står klart og tydeligt i indlægget at det kommer direkte fra SSJ, såsom at vi holder træf osv. resten er folk selv personlige ansvarlige for. noget som der iøvrigt er blevet diskuteret hos ssj, da folk havde tendens til at være særlige agressive på netop Bilgalleri.dk og egentlig burde være slet nu. folk taler på vegne af sig selv, og det er ikke en forklaring eller mening/grund til at svine smedeland til. SSJ er som sagt kun et alternativ til den som måske er lidt mere til den stemning som ssj har frem for smedeland. intet negativt over den stemning, for der er sku en god type stemning i smedeland, samme hos ssj, dog en lidt anden type hvis du forstår hvad jeg mener?
Træf lørdag den 27