1.723 visninger
|
Oprettet:
Politi og Striben Esbjerg? {{forumTopicSubject}}
Undskyld, men hva fanden skete der lige igår? Alle de gange jeg har været på striben har politiet altid kommet forbi, dog kun et kortvarigt besøg..
Men igår gik de da fuldstændig amok? Tre vogne for at smide p-bøder? Hva fanden er det for noget? Fik da også selv en lille hilsen af dem i form af en p-bøde, men det kan jeg sq overleve?
Har vi ikke "ret" til at køre på molevej længere eller vil de bare ha os væk derfra nu lige pludselig?
maj 2007
Følger: 106 Følgere: 109 Biler: 13 Emner: 102 Svar: 480
Valø? hvem er det?
Men røvpulet blev vi da, tror de fik en pæn slat i donutkassen..
maj 2007
Følger: 106 Følgere: 109 Biler: 13 Emner: 102 Svar: 480
Ja, men har de altid gjort.. vil bare om der var nogen der vidste noget mere bag det? røvhuller....
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 5.459
feb 2003
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 76 Svar: 2.282
mar 2004
Følger: 2 Følgere: 78 Biler: 6 Emner: 385 Svar: 4.338
men det er jo bare at parkere ordenligt også må man jo gå lidt længere.
valløs aftaler kan jo ikke være gældende mere da han ikke er i politiet længere.
men forstår skam godt poltiet gør noget ved det . når de får lov at rykke vejen op .. før hen måtte de ikke holde stille og trække dæk af men de må man åbent bart godt nu .
dette sæt billeder er nok nærmere sådan noget politiet ikke vil se http://bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=35413
apr 2004
Følger: 6 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 151 Svar: 1.423
Ikke fordi jeg er hellig per og ikke synes at det er hyggeligt med sådanne arrangementer, men nogle gange kan jeg sgu godt følge ordensmagten lidt, de gør jo bare deres arbejde..
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.128
De kan jo intet gøre rigtig i Danmark.
HansPassatTDIHald
nov 2008
Men så langt kan de små dumme jyder vel ikke selv tænke, det er sådanset vores andres skattepenge der skal dække rep. af de veje som I ødelækker.
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 56 Biler: 4 Emner: 8 Svar: 298
jan 2003
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 5 Emner: 66 Svar: 357
Kan se i Stribens reglsæt at.
3. Ingen hjulspind på parkeringspladserne samt steder, hvor man er til fare for publikum.
Måske den burde omskrives til at gælde hele kørestrækningen.
Selvfølgelig kan noget hjulspin ved igangsætning osv. ikke undgåes. Men decideret dækafbrænding kunne man vil godt forbyde.
apr 2006
HansPassatTDIHald
jan 2003
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 5 Emner: 66 Svar: 357
mar 2005
Følger: 174 Følgere: 170 Biler: 8 Emner: 129 Svar: 2.196
fjols.. så vil vi jyder sku ha ligeså meget motorvej som sjælland. i skal ikke føle jeg snydt på sjælland.!!!
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 11 Emner: 107 Svar: 1.306
Mærkelige argumenter i har, med at politiet bare passer deres arbejde. Det har da overhovedet ingen ting at gøre med den aktion de udførte igår. Striben har jo lige nøjagtigt været i dialog med politi for at finde den bedst mulige løsning hvor alle var mere eller mindre tilfredse. Og når de bliver enige om den lokation og omstændigheder viser det bare hvor meget de består af når politiet kommer og deler ud på den måde. Så skal de jo slet ikke vise interesse for det fra starten hvis det er sådan som igår de ønsker tingene skal være.. Hvad i alverden har det med "deres arbejde" at gøre..
Bo L: Hvornår er det du mener de ikke har måtte lave en brænder???!!!! For det husker jeg intet om i de 4 år jeg har deltaget.
Og nu har de omkring liggende firmaer og gjort opmærksom på at det ikke genere dem. Så hvad sker der for jeres argumenter om at de "river vejen op" de køre jo ikke på den "fine" vej, eller trækker brænder på den. Det gør de på den der er nedslidt.. jesus i er gode til at åbne jeres munde uden at have noget.
Martin E: Du er ikke den eneste på jorden der betaler skat. Kom dig over det
jul 2004
Troed du stribens regelsæt var hævet over færdselsloven eller hvad?!
mar 2004
man måtte godt lave brander man skulle bare ikke holde stille og rykke asfalten op og lave huller.
det var da nede ved slagteriet ..
mar 2004
jan 2008
Følger: 65 Følgere: 66 Biler: 11 Emner: 31 Svar: 314
Jeg fik indtrykket af hvad jeg hørte rundt omkring nede på striben i aften, at der var en del der ikke ville møde op på striben på næste fredag, for at blive generet af politiet, men i stedet ville køre stille og roligt rundt oppe i Esbjerg by og nyde udsigten. Og den er jeg da med på...Fik selv en hilsen fra politiet som flere andre for ulovlig parkering, da der ikke var 10meter, men nærmere 8,5 meter til hjørnet. Da jeg fik en lille snak med de 2 betjendte fik jeg af vide at de aftaler der var med Vallø. ikke gjalt mere og at de ikke ville have os på havnen, men at vi skulle finde et andet og mere egnet sted at opholde os. Da jeg sagde at det jo ikke var nemt med alle de skildte med indkørsel forbudt, sagde han at det jo bare var ærgeligt, så fortsatte jeg at som jeg kunne fornemme på stemningen af det de lige nu var i gang med, nok ville resultere i at folk nok ville trække op i byen næste fredag, når de gik i så små sko og skrev alt det der kunne skrives , var svaret at så længe bilerne var lovlige og man fulgte færdselsloven, ja så var der jo ikke noget at gøre ved det, selv om de jo godt vidste at det ikke var i deres interesse at det blev sådan, så jeg håber der er andre der vil tilslutte sig ideen..............
mar 2004
jul 2004
Og hvad mener du med lokumsaftaler. Jeg ved godt hvad sådan en omhandler, og mener ikke jeg har omtalt det nogen steder overhovedet. Kom dog med respons i stedet for sådan et indlæg. Du giver jo overhovedet ingen mening supermand
nov 2008
Følger: 65 Følgere: 65 Emner: 16 Svar: 306
jul 2004
Du går bare igang
nov 2008
jul 2004
For det første "tuder" jeg ikke, og folk der bruger det udtryk om andre er da bare en mangel på bedre i en diskussion.. Jeg har intet overhovedet nævnt om at jeg er træt af at politiet udføre deres arbejde, har jeg? og i givet fald hvor?!
Og tror i den omfang at de sidst skrevet indlæg at jeg vidst godt kan se hvor teenage mentaliteten ligger ved os to efter som du overhovedet ikke giver respons på noget af hvad jeg har skrevet, men kun kan fokusere på hvordan vi "tuder" og hvordan vi har lyst til at bryde færdselsloven, Kom nu lidt ind i kampen, jeg har overhovedet ikke nævnt noget om disse ting
jul 2004
Det ville da være en dum ide at starte på, nosser eller ej.
jul 2004
Hvor er det du ser at jeg har noget i mod det. I den sætning skriver jeg at det ikke er det vi er trætte af.. Men er det meget svært at se da.?
Så nej jeg synes stadigvæk ikke du forholder dig ganske fint til det. Du danner dig en fordom baseret ud fra jeg prøver at danne en point om netop at det ikke er deres arbejde vi er trætte af.
jul 2004
Thumbs up
nov 2008
Hvorfor troppede politiet op? Var der blevet klaget over parkering eller gaderæs?
Retteligt burde politiet altså give bøder for gaderæs - eksempelvis hastighedsovertrædelse... Men dette er væsentligt mere besværligt end at uddele parkeringsafgifter... Ved at uddele parkeringsafgifter rammer de altså bredt, for derigennem at løse et andet problem.
Når det er sagt, så er 510 kr sq da billigt.... overvej hvor ofte I har været derude og divider det op i afgiften.... er det 100 kr pr gang?
Ellers må I jo overveje at leje en racerbane en anden gang... det koster ca 25.000 kr for en dag... ca. svarende til 50 parkeringsafgifter... og det kan varmt anbefales - jeg har kørt på Jyllandsringen og intet gadekørsel kan sammenlignes med oplevelsen heraf
jul 2004
Jamen selvfølgelig er det korrekt at uddele parkeringsafgifter. Men dialogen har været igang med politiet, og ja valø er trådt til de større politiske kredse. I den sammenhæng kunne de lige tilføje til os at de fremover ikke synes om at vi er der ude. Havde de gjort det og derefter var mødt op på sådan en aktion, kunne jeg heller ikke se noget forkert i det. Men striben skal vel også lige have en chance for at få og vide at dialogen har ændret sig før de kan reagere på det
nov 2008
Læs lige mit indlæg igen...
Jeg mener IKKE, det er korrekt at uddele parkeringsafgifter, hvis politiet ærinde var at stoppe gaderæs
jul 2004
Mener at de har undersøgt det med at leje baner, kan bare ikke huske hvad det var der gjorde det ikke var muligt.
Men det er jo derfor de kæmper så meget for Korskro Raceway som de gør. Netop for at få det af gaderne, ved ikke om du har læst en masse om det. men i tilfælde af du ikke har
http://www.striben-esbjerg.dk/index.php?side=kroskro
hvis de virkelig ønskede at afvikle det med at vi køre street race kunne de jo godt, når nu dialogen er igang give et præg om det.
Så et eller andet sted tror jeg nu altså ikke at det var deres ærinde da de var derude. men egentlig bare at høste hvor strået stod højst.
Men dog de kunne gavne andre steder frem for striben, taget i betragtning at de havde den mulighed at snakke med os først
nov 2008
Fint link - det ser jo ganske seriøst ud
... Så jeg holder må falde tilbage på mit første indlæg... Brændt byen af... det synes at være vejen frem i DK, hvis man vil have noget
(obs... ovenstående er sarkasme... jeg er IKKE tilhænger af hvorledes ungdomshusets beboere fik gennemtvunget deres ønsker... men vil blot illustrere det pinlige i vores demokrati...)
dec 2005
Følger: 68 Følgere: 73 Biler: 7 Emner: 179 Svar: 2.267
Og til jer der ikke var der igår, de ville ikke bare håndhæve loven nej, de ville have os ned med nakken. Rigtig nyudklækkede flabede politifolk
apr 2006
Nej, men nogle tror man har lov til mere fordi man holder træf og ræs.
HansPassatTDIHald
aug 2004
Følger: 134 Følgere: 127 Biler: 5 Emner: 236 Svar: 578
Så her kommer vores træk!!!
Det blev åbenbart en dårlig aften på striben fredag.. Det var jo anmeldt i avisen at de fra politiets side ville lave en større indsats, efter sommerferien. Det startede så altså i går og de vil åbenbart blive ved med at komme på den måde indtil vi gir op og flytter os. MEN DET GØR VI IKKE!!!!!!!! Vi blir..
Der er blevet opfordret til at køre op i byen på næste fredag. Vi vil gerne bede om at dette IKKE sker på nuværende tidspunkt. Vi ligger i vigtige forhandlinger om banen og det vil stoppe alt..
Derimod vil vi gerne gøre det på en anden måde. Vi ber alle om at komme med deres biler på striben på fredag. Tjek jeres køretøjer er i orden for fejl og mangler. Hvis i ikke har jeres køretøj i en stand at det kan klare et tjek, så lån en køretøj der kan..få jeres forældre, besdteforældre med hvis muligt... SÅ MANGE SOM OVERHOVEDET MULIGT. Så holder vi helt lovligt efter alle regler og mødes til hyggesnak. Der vil blive sat mange patruljevogne og brugt mange mandetimer ind på denne indsats mod at få os væk, men det bliver spildt, når de ikke får noget ud af det. Hvor længe kan det forsvares at bruge resurcer på ingenting, når man ingen resurcer har?
Mvh Striben-Esbjerg
(Simba-striben)
nov 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 815
nov 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 815
http://striben-esbjerg.dk/index.php?side=kroskro
Politi og Striben Esbjerg?