{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træf
  • #1   18. aug 2009 Tror ikke der kommer nogen fra Århus mere.

• #2   18. aug 2009 okay hvordan kan det være..?

• #3   18. aug 2009 jeg kommer sku og det er HELT 100 smiley
    jeg er helt sikker på der kommer en bil eller to der er vær og kom og se ;D

• #4   19. aug 2009 Kommer da helt sikkert smiley

• #5   19. aug 2009 fordi det er langt væk..

• #6   19. aug 2009 Så langt er der da ik fra Århus, og i forhold til det fis jeg var med til sidst jeg kom forbi århus så ville jeg hvert fald køre et andet sted hen selvom der er lidt længere

• #7   19. aug 2009 Nanna B. JA for dem som er fra århus af, så er der lidt længere for jer, hvor imod dem fra skive, viborg, bjerringbro osv, har det kortere.. men lad være at køre over silkeborg dertil, så spare i da lige lidt kørsel..
    Men håber da at se jer komme ja, selv om i har valgt at ligge et træf i aften selv, hvilket jeg ser som rigtig dumt og upassende hvis man går op i at bakke hinandens træf op..!

• #8   20. aug 2009 man kan hvis roligt sige det var ret vellykket, med et ret så stort fremmøde, hørt en lille fugl synge om, der var en som havde talt til 146 biler,så må da siges at være ret så flot...
    hvad angår at politi'et kom, var det de som kørte og høstede på marken, som følte de ikke kunne gøre deres arbejde ordentlig. (men er jo heldigvis kun denne ene aften de skal arbejde på den mark)
    og var de eneste som havde ringet og klaget lidt.. men ja, folk var meget hurtige til bare at køre, selv om politi'et kun kom for at sige nu havde de været der, som de sagde, inden de sagde kan i have en hyggelig aften og farveller igen..!

DOg skal der også skældes lidt ud over folk ikke kan finde ud af, det ikke er meningen deres affald skal ligge i grøfterne,, og håber jeg meget at se forbedre sig til næste gang...!

Men tak for en god aften alle sammen..!

Kommentér på:
Træf

Annonce