Evaluering: SSJ Træf 22/08/09 {{forumTopicSubject}}
Indtil for nylig har der fra min side, samt den gængse omgangskreds været stor opbakning til SSJ Træf, Vi trillede med glæde og spænding fra Vestsjælland imod diverse Træf og Race-arrangementer, og har generelt ment at i som Crew har gjort et godt stykke arbejde. MEN!!
Det må da siges at aftenens træf var Yderst mislykkedes, Først er meldingen at der Køres syd på og der køres af sted, Da vi så lander på destinationen opdages 4 store Lastvogns-trailere på vejen som derved er Umulig at anvende til Formålet.
- Det er sku for useriøst at man ikke har tjekket destinationen ud inden det oplyses til de fremmødte, folk møder op kl. 20.00 og venter helt til kl. 21.00 med at få oplyst destination, så må i sku sende Crew medlemmer rundt til de forskellige muligheder for at få styr på hvor det rent faktisk er muligt at anvende vejene.
- Det var totalt Kaos da SSJ-Crew fik beskeden om lastbiler på vejen og vi ventede i +30 min på nye informationer hvilket ikke var enstydige nogle fik oplyst Tåstrup andre Greve, denne totale forvirring fik flere til at droppe aftenens hændelse!!
- Backupstedet som blev valgt var da fuldstændig hen i vejret!!!! Et område hvor al ophold i tidsrummet 21 – 05 var ulovlig samt parkeringsmulighederne var elendige… på et fortov hvor man skulle op over en 10 cm høj kantsten samt hvor der var Standsning & Parkering forbudt? (ydermere får man et Flabet svar fra Crew-medlem ”Du må jo bare indfinde dig med det” – Da man på en sober og pæn måde tilkendegiver sin mening omkring Lokation) for det kunne da være lidt spændende at høre hvad der får jer til at vælge et så elendigt sted?
Da turen går videre der fra til aftenens 3. Lokation må jeg indrømme at det var med en hvis form for skepsis og Opgivende mine, Og da dette Også bliver spoleret og folk bryder op har vi fra denne gruppering simpelthen mistet lysten til at fortsætte.
Alt i alt en Enormt kedelig aften hvor Mangel på overblik og Evne til at have styr på det hele virkelig skinnede igennem fra Crew’ets side. Om det er fordi Omtalte SSJ Træf simpelthen er blevet for stort eller om Crewmedlemmerne simpelthen ikke magter opgaven skal jeg ikke kunne svare på, men Det virkede ikke som om der var styr på noget som helst og alle beslutninger fremstod som tilfældige og ikke særligt gennemtænkt
Dette har gjort at Jeg (Samt flere andre) Har taget valget at lægge SSJ på hylden et stykke tid og prøve at bakke op om de lokale træf, som dog ikke er lige så store og velfremmødte, Men hvor der er gang i den i mere end blot 20 min af gangen.
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Biler: 8 Emner: 15 Svar: 53
maj 2005
Følger: 130 Følgere: 127 Biler: 2 Emner: 289 Svar: 1.712
- Ja det var noget af en tekst jeg havde fået flækket sammen der, Men efter hvert træf modtager de fleste af os Mails fra SSJ med det ene og det andet budskab, og efter mailen fra sidste uge hvor man brokkede sig over nogle af de tilstedeværendes opførsel (hvilket jeg mener er helt iorden man gør) Synes jeg at det lægger et ekstra stort pres på Crew'et for netop at fremstå som folk med fingeren på pulsen og med et overblik over situationen, Men desværre var de ikke opgaven voksen her til aften.
dec 2004
Følger: 47 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 8 Svar: 95
Jeg tabte sku også lysten til at køre videre efter 3 sted..
Man må jo heller ikke engang lave hjulspin.. GGG !!
jun 2009
Følger: 69 Følgere: 67 Biler: 7 Emner: 41 Svar: 829
Torben du er også en lømmel.
dec 2004
Bliver da nød til at få lidt varme i dækkene...
Crewet gjorde det sku fint ude på stederne, bortset fra, at der altså også kan blive lidt for mange regler..
maj 2006
Følger: 67 Følgere: 63 Emner: 90 Svar: 1.110
Først og fremmest skal det lige siges at der har været folk ude og tjekke stederne inden folk blev sendt afsted. (læs videre)
Jeg er lidt uforstående over for noget af det i siger..
Inden race er der altid ca. 1½ times sparkdæk træf hvor folk kan snakke med hinanden. denne gang forgik det på karlslunde rasteplads.
Da klokken slår 21.30 bliver der meldt ud hvor der blev kørt hen...
I nævner at det første sted der holdte trailers og vi kunne derfor ikke køre der..? Det første sted der blev kørt i aften var ventrupparken i greve (hvilket kunne læses på ssj mobi) og der var inge trailers. (der er ingen der på noget tidspunkt har nævnt taastrup)
Folk parkerede på p-pladsen hvilket vagten ikke var tilfreds med og hun ville melde det til politiet hvis vi ikke flyttede os. derfor blev folk guidet væk.
Der gik desværre ikke længe før politiet kom alligevel og folk blev sendt til backupstedet (avedøre)... bemærk at der kan være lidt ventetid her da alle ikke kører lige hurtigt og crew er somregelt de sidste der tager afsted fra første sted da der skal pakkes sammen først.
I avedøre blev der kørt et par race og så begyndte folk ikke at kunne finde ud af at man skal stå bag minebåndet og race bliver derfor stoppet indtil de stiller sig bagved (denne ventetid kunne vi være foruden hvis publikum ville hjælpe lidt til med at nævne det over for disse folk.. jo flere der gør dem klar over at det er ret upopulært det de laver jo hurtigere indser de nok at den kun går i tosseland)
Desværre kom politiet igen kort tid efter og vi måtte sende folk til city 2.
Grundet politiets indsats og klokken nu var blevet sent og vi så småt var løbet tør for backup steder, valgte vi at slutte for i dag..
som sagt er der ikke meget af det i skriver jeg kan genkende og håber i vil uddybe i en pb til mig så vi kan få klarlagt hvad der er sket.
SSJ takker alle for i aften. Vi er glade for at folk bakker op om det vi laver, og håber på konstruktiv feedback så vi kan gøre det bedre fra gang til gang.
Fortsat god weekend
maj 2006
Det var var ikke planen at stoppe race grundet at folk ikke kunne finde ud af at stå bag minebåndet, men kun at sætte det på pause... at politiet så kom i samme tidsrum.. jaaa hehe
okt 2002
Følger: 73 Følgere: 72 Biler: 2 Emner: 9 Svar: 172
maj 2006
Stay: Hvis det er rigtig som du siger at et crew har sagt direkte at der bliver kørt der og ikke har formuleret at vi er i gang med at undersøge stedet men en klar besked vil komme senere, så vil jeg på SSJs vegne beklage misforståelsen.
mar 2004
Følger: 135 Følgere: 130 Biler: 4 Emner: 12 Svar: 345
/Morten
jul 2003
Følger: 79 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 20 Svar: 999
Kan ikke hjælpe noget at i har biler holdende i kø ved starten og i bare står og kigger på hinanden, giv dog lidt information. På den anden måde bliver folk utilfredse, da man ikke aner hvorfor der ikke bliver kørt.
Igår var tydeligt at det simpelthen er blvet for stort og i enten ikke er nok crew eller i simpelthen ikke er gode nok til at styre folk (hælder mest til det sidste). Duer ikke at man kommer med en attitude hvor i ikke informerer folk, og ved de fleste har det på samme måde.
Grunden til at vi var kørt til Køge, var at en fra crew sagde vi kørte sydpå og vi dermed vidste hvor vi skulle hen..hvad skulle vi så regne med? Vi er trods alt flere der har 80-100km indtil jeres træf, og dem vil i vel godt have med? Alle ved, hvad grunden til at folk tager på Striben er. Det er at få kørt så meget ræs som muligt, og tak for at i gør alt for at det skal være under ordnede forhold, men kan ikke hjælpe noget at i først UNDER sparkedæk-træffet prøver at køre til de forskellige steder for at se om det kan lade sig gøre at køre der. Hvorfor ikke alliere jer med folk, der kommer fra de steder eller kører forbi for at komme til jeres træf, om de lige kan tjekke om det er muligt at køre på de veje?
Dette skal ikke ses som en kritik af jeres kæmpe arbejde med at få tingene til at køre mest sikkert, for ingen tvivl om at de ting er i orden. Men mere information til publikum og kørere, ville hjælpe en hel del på stemingen og med garanti dæmme op for utilfredsheden blandt folk når folk holder i kø for at ræse og man ikke aner hvorfor der ikke bliver sendt biler afsted..det er trods alt hovedformålet med Striben
dec 2004
din kærestes ven !
Hvad skulle han have gjort/sagt.... der var vel ikke andre alternativer end at indfinde sig med det??? skulle han have taget sin superman kappe på og ændret alt med en "vingesus"?
Manden har måske været lidt stresset over at situationen var så den var, og glemte måske derfor at give dig en lille fin blomst?
---------------------------------------------------------------------------------------
Hvad fanden er det for en holdning at have til en person der har et spørgsmål om stedet der køres.
Kan han ikke svare ordenligt, er han ikke sin opgave voksen, og burde ikke være Crew..
dec 2004
Det koster heller ikke noget at være høflig,
Crew repræsentere trods alt ssj, og sådan noget skaber rigtig dårlig omtale,det koster til gengæld rigtig meget at rette op på...
feb 2006
Følger: 47 Følgere: 45 Biler: 3 Emner: 42 Svar: 229
syntes jeg det er helt iorden at vi ikke må varme dæk op. man kan sige det er lige for alle. så har det nok også noget at gører med mange af de steder hvor der bliver kørt er en masse firmaer. og kunne forstille mig de ikke er så glade for de sorte hjul spor. og hvis det er rigtig slemt med hjul spor, begynder de nok at kontakte politiet. siger ikke politiet ikke ved hvor vi kører for det ved de. men hvis det ikke er så slemt kan det værer de er lige glade med vi kører der. og ikke kontakter politiet. og der ved kan værer heldig at politiet giver os lidt længer snor.
Ang. s-sj.
Jeg har stor respekt til s-sj. Vi skal huske på det er menneskeligt at fejle. og det er første gang det er gået skævt. hvad jeg ved af.
feb 2006
eller er det kun mig der har det sådan?
jul 2003
feb 2006
jul 2003
feb 2006
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 47 Biler: 14 Emner: 146 Svar: 8.028
Hvis SSJ nogesinde skal blive til bare lidt af en succes, så skal crewet slappe MEGET mere af, end de gør for tiden. Overlad de fleste regler/love til politiet og bare få skudt flere biler afsted!!!
Det er meget godt med organiseret stribe, me det kan også blive FOR organiseret...
Evaluering: SSJ Træf 22/08/09