{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Træf i Egå skal os være til???? {{forumTopicSubject}}

OBS: ved godt detter er et langt indhold, men læs det, for er sikker på i har samme mening.

Hej har tit kørt til Gymnasiet i Egå uden det store held med at finde noget der minede om et træf, selvom det havde rygtes hele ugen at der skulle være kæmpe træf!

Så tænkte på og ville høre om hvor mange der egentligt fra århus og omegn, gerne andre steder fra kunne tænke sig, som mig selv at vi bakked hinanden op omkring at få stablet noget stort og fedt træf på benene derude?

Der var jo også den fede og min personlige mening om et federe sted. det er på den nye parkerings plads overfor Mc D ved bilbyen(powerday træf afholdes os der) Men derfor kan man jo sagtens hver fredag eller lørdag når vejret er til det holde et fedt træf og der er jo plads til mange biler der. og tænk over tanken og mågen ligger lige overfor så der er rig mulighed for både mad og drikke.

Ved godt det ligger meget åbent og der er en vis chance for at smølferne kommer forbi i deres små biler, men fuck da det, bare folk er enige om god opførsel og gængs respekt for andre, så burde de ikke være den store blokade for bilglade tosser med oktan i blodet?

og nu er der jo noget tid til sol og sommer, så der er rig mulighed for her at få snakket omkring det og give gode ideer til hvordan det kunne arrangers! og vi kunne altid stå samme om at lave nogle aftaler med de nærliggende butikker om god opførsel og oprydning på stedet inden vi forlader forsamlingen. opsætning af skraldespanden osv.

Det er bare synd at århus ikke er blevet en del a trækplasteret for fede biler. Så giv JERES MENING OG IDEER til dette.

Mvh Nicolas Nielsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træf i Egå skal os være til????
  • #1   26. feb 2010 Tror da du skulle prøve at køre forbi bilbyen til sommer så, for er da der de har mødtes hele sommeren, netop hvor du foreslår

• #2   26. feb 2010 Ja ved godt, de rykkede derind til sidste, men WOW fedt træf. 2. fede og 3. lig holder der tit og ofte derinde. derfor jeg skrev det her forrum, så ingen negative kommentarer. dette var for at høre hvad folk syntes og ideer og opbakning.

• #3   26. feb 2010 Mon ikke det har noget at gøre med hvor de vælger at køre vidre henne.. det er jo ikke for sjov det bliver kaldt kurven århus...

• #4   26. feb 2010 haha... ja Hans v... det er sku "kurven århus!"
    jeg kommer ikke til ræs/træf i århus igen det er helt sikkert med de steder som "de" har valgt...
    der er så mange andre steder der er bedre at køre ræs omkring århus, men de folk som skulle foregive at stå for det fatter åbenbart ikke en skid af, hvad baneforhold og sikkerhed betyder...!
    specielt hvis biler som min egen som yder en del skal komme og give den gas...
    jeg gider bestemt ikke fyre 500 hk af i et 60 graders sving...
    Jeg har foreslået en del steder til dem som skal ligne at stå for det, men det fiser ud af det andet øre med det samme, da det åbenbart er fint med dem med utroligt dårlig sikkerhed og baneforhold.
    Jeg har med stor succes kørt "club race", et lukket forum for folk som vil KØRE RÆS og ikke bare stå og sparke dæk, og vi havde held til at køre på flere velvalgte lokationer med gode forhold og god sikkerhed.

//Jesper!

• #5   26. feb 2010 Nu er det her ikke tiltænkt med race, men fremvisning af fede biler, så kan folk når træffet er slut selv vælge hvor de køre hen og brænder deres biler af i et kapløb.

• #6   26. feb 2010 kom ud til mcd når det bliver bedre vejr der plejer vi at mødes, kan godt være der ikke er vold mange biler men kom da og støt op om det så vi kan få et fedt træf med massere af biler og mennesker i fremtiden... har hørt rygterne om de har/eller vil finde et nyt og bedre sted da mange brokket sig over de andre steder vi kørte men kan jeg sårn set godt forstå.. så kom frisk og mød op så vi kan få et hyggeligt træf i fremtiden.

• #7   26. feb 2010 Nicolas... hvorfor tror du lige det er der kommer mange mennesker i Vejle, Esbjerg og i gamle dage Ålborg ( er noget siden jeg har været nordpå ) ?

Kommentér på:
Træf i Egå skal os være til????

Annonce