1.908 visninger
|
Oprettet:
Træf i Roskilde? {{forumTopicSubject}}
nogen der kunne tænke sig at komme ned til roskilde havn og nyde det gode vejr idag ved 19-20tiden ?
der plejer at være lidt træf hver torsdag, der kommer især mange americanere.
jeg havde da tænkt mig at kigge ned i min nybygget celica
mar 2007
Følger: 132 Følgere: 175 Biler: 5 Emner: 181 Svar: 871
Skal man ikk se lidt billeder af den nybygget celica
feb 2007
Følger: 53 Følgere: 52 Biler: 4 Emner: 101 Svar: 469
jeg har lige bestilt nogle nye fælge til den, da de andre var for smalde til den. så når jeg får de nye dæk monteret, skal der skydes nogle billeder, og så kommer den ind
mar 2007
Følger: 132 Følgere: 175 Biler: 5 Emner: 181 Svar: 871
vh Brian
dec 2007
Følger: 49 Følgere: 57 Biler: 2 Emner: 31 Svar: 333
Der er mange svedige gamle biler dernede..!
feb 2007
men så længe jeg ik syns min er en thansen gøgler, så føler jeg mig ik truffet, og vælger at komme alligevel
Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.062
http://www.youngtimer.dk
feb 2007
det skal da ikke forhindre andre folk i at komme og vise deres biler frem
dec 2007
Følger: 49 Følgere: 57 Biler: 2 Emner: 31 Svar: 333
mar 2003
Følger: 29 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 2 Svar: 1.064
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 128 Svar: 8.299
Du har da ret, der er offentlig adgang.
Men hvis du en dag arrangerer et træf for celica vil du måske synes det er lidt latterligt hvis 50 gamle smadderkasser af VW, Lada, og en en ældre model ford absolut skulle holde præcis hvor du holder træf BARE fordi man MÅ !
Prøv nu at vise lidt sund fornuft og respekt for dem som arrangerer arrangementer !
Du er MEGET velkommen til at komme og se på biler men med ære og respekt for dem som hver torsdag og tirsdag knokler for youngtimer kunne du måske prøve at vise dem den smule venlighed ikke absolut at skulle fremvise din nye og knap så (i klassiker/veteran kredse) interessante bil frem..... i veteran forlkets ønske er din bil en thaiwansen gøgler
Håber I med klassiske biler har lyst til at kigge forbi og alle andre er velkomne men prøv at respektere andre folks arrangementer....så respekterer vi jeres næste gang I holder træf i kælderen i lyngby, foran Ikea i HøjeT eller alle de andre steder...
mvh. Anders
feb 2007
om der holder 50 helt alm standarde nye biler, som kommer for at kigge på havnen, eller om der kommer 50stylede biler, kan jeg sku ik se noget i vejen for.
det ville da kun tiltrække flere folk. så ville der bare komme lidt mere og kigge på.
feb 2007
men havnen er da så stor, så hvis i holder i den ene ende og et par nyere biler holder et andet sted på havnen, kan ingen vel være utilfredse med.
folk kommer jo alligevel, i deres alm biler for at kigge rundt på havnen, så kan man vel lige så godt tage sin nye fede bil med ?
det er jo ikke fordi der kommer 100 thensen biler alligevel, mon ikke der var plads til måske 10 nye biler, i en del a havnen ?
mar 2003
At der kommer 50 standardbiler og bare skal ned på havnen er der ikke noget at gøre ved. Kommer du og "viser" din bil frem er der heller ikke noget at gøre. Men kommer der både 50 standard og 50 nye gejlede biler så er der pludselig endnu mindre plads til de klassiske biler.
Men som nævnt så er du meget velkommen til at starte noget en anden dag, for folk der vil se på gejlede biler. Så skal vi nok lade være med at udstille de klassiske biler der. Medmindre de er gejlede så de alligevel henvender sig til den kategori af mennesker.
Det er på ingen måde ondt ment, men som sagt før, respekt for det træf der i forvejen bliver holdt der. Det er rigtig hyggeligt og der er rigeligt med mennesker. Kom endelig forbi og kig. Måske er det dog ikke den rigtige dag i dag pga der er landskamp kl 20.30 som nok går lidt ud over deltagerantallet. Jeg kommer ihvertfald ikke.
jun 2004
det ville være super malplaceret hvis folk med nyere og iøvrigt fede/flotte men nye stylede biler absolut skulle mænge sig...og ærligt, de får mange blikke af den knap så positive slags når de kommer en torsdag efter 18 og absolut mener at de skal holde midt i det hele..
Har du en celica som denne
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=99059
Så er du meget velkommen men ærligt, at køre ned og holde midt i klassisker/veteran bunken af biler, alene fordi MAN MÅ, er en holdning, jeg synes vidner om at man ikke ønsker at respekterer det andre mennesker har arbejdet på siden 2004.
nyere biler bliver IKKE fotograferet til youngtimer....
Mvh. Anders
mar 2003
http://www.youngtimer.dk/Roskilde2010/17-6/index.html
jun 2004
Jeg mener ærligt at det er super FEDT at I har lyst til at mødes og for sævans, gør det dog...men vælg dog at I gør det hver tirsdag istedet eller søndag.......I kan jo gøre som dem som startede youngtimer. Møde troligt op hver ugedag i 5 år og se om andre gør det samme.....kunsten er at få alle "fjolserne" til at køre pænt til/fra stedet....vi har flere gange set unge typer i smarte nymoderne biler i roskilde som foran forsamlingen skulle vise alle hvor seje de var....sidst rev en ung gut sin forkofanger af sin vogn da han røg igennem et skilt og over en midterhelle.
Dermed ikke sagt at alle unge i moderne biler er sådan....men flere af dem er hvis man sammenligner med de ældre i de gamle klassiske
/A
feb 2007
men uanset hvad så kigger jeg nok derned idag.
så må jeg se om jeg kan prøve og arrangere, en anden dag i ugen fremover, hvor folk er friske til et "meeting" engang i mellem.
til dem der kommer - vi ses
feb 2007
men som jeg har skrevet i mine indlæg, så skulle det os være i den anden ende af hvor de klassiske holdte.
og når jeg kører derned i aften, er det da os for at komme ned og se på de klassiske, at jeg så bare har en bil der skiller sig ud, er jo hvad det er.
og folk skal da være velkommen til at komme og kigge lige så vel, som i vil ha folk skal kigge på jeres biler.
mar 2003
Hvis det virker er her et krak billede af pladsen. Der kan du se at 300 biler så er den fyldt MEGET op.
http://map.krak.dk/m/pxpJB
feb 2007
hvis der ikke der er plads til flere biler, er der jo intet at gøre ved det, så må man jo bare kører igen
Træf i Roskilde?