{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træf i Roskilde?
  • #1   24. jun 2010 Jim

Skal man ikk se lidt billeder af den nybygget celica smiley

• #2   24. jun 2010 jo, de sidste mange der har spurgt, har jeg svaret jeg venter på godt vejr, til et ordenligt fotoshoot, men den kan jeg vidst ikke bruge som undskyldning mere smiley

jeg har lige bestilt nogle nye fælge til den, da de andre var for smalde til den. så når jeg får de nye dæk monteret, skal der skydes nogle billeder, og så kommer den ind smiley

• #3   24. jun 2010 Det lyder bare super Jim smiley du må lige ligge en PM når det er gjort smiley

vh Brian

• #4   24. jun 2010 Det er oldtimer/veteran træf der er dernede hver torsdag, hvor nye thansen gejler biler ikk hører til..!

Der er mange svedige gamle biler dernede..!

• #5   24. jun 2010 haha det er godt du aldrig kommer til at bestemme hvilke biler der må komme der smiley

men så længe jeg ik syns min er en thansen gøgler, så føler jeg mig ik truffet, og vælger at komme alligevel smiley

• Martin
    Martin Hjælpe-administrator

Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.062
    #6   24. jun 2010 For alle biler fra 1960 - 1985

http://www.youngtimer.dk

• #7   24. jun 2010 ja ?

det skal da ikke forhindre andre folk i at komme og vise deres biler frem smiley

• #8   24. jun 2010 Jim J - Har slet ikk kigget på dine biler, var heller ikk møntet på dig overhovedet.! Men hvis folk vil vise deres gejlede biler frem, kunne de måske gøre det en onsdag istedet, så der er plads til de rigtige biler på p-pladsen..! sys squ det er synd hvis der blir fyldt med nyere biler nu hvor youngtimer afholder deres træf dernede..!

• #9   24. jun 2010 Hvor fedt mon det er at komme og tro man skal kigge på en masse klassiske biler og pladsen i stedet er overplastret med plastikbiler?

• #10   24. jun 2010 Hej Jim

Du har da ret, der er offentlig adgang.

Men hvis du en dag arrangerer et træf for celica vil du måske synes det er lidt latterligt hvis 50 gamle smadderkasser af VW, Lada, og en en ældre model ford absolut skulle holde præcis hvor du holder træf BARE fordi man MÅ !

Prøv nu at vise lidt sund fornuft og respekt for dem som arrangerer arrangementer !

Du er MEGET velkommen til at komme og se på biler men med ære og respekt for dem som hver torsdag og tirsdag knokler for youngtimer kunne du måske prøve at vise dem den smule venlighed ikke absolut at skulle fremvise din nye og knap så (i klassiker/veteran kredse) interessante bil frem..... i veteran forlkets ønske er din bil en thaiwansen gøgler smiley

Håber I med klassiske biler har lyst til at kigge forbi og alle andre er velkomne men prøv at respektere andre folks arrangementer....så respekterer vi jeres næste gang I holder træf i kælderen i lyngby, foran Ikea i HøjeT eller alle de andre steder...

mvh. Anders

• #11   24. jun 2010 man kunne jo dele det lidt op.. der plejer nu at være fyldt op med americanere alligvel, de plejer ikke at have plads mangel.

om der holder 50 helt alm standarde nye biler, som kommer for at kigge på havnen, eller om der kommer 50stylede biler, kan jeg sku ik se noget i vejen for.
    det ville da kun tiltrække flere folk. så ville der bare komme lidt mere og kigge på.

• #12   24. jun 2010 det er heller ik fordi jeg ik vil vise respekt

men havnen er da så stor, så hvis i holder i den ene ende og et par nyere biler holder et andet sted på havnen, kan ingen vel være utilfredse med.

folk kommer jo alligevel, i deres alm biler for at kigge rundt på havnen, så kan man vel lige så godt tage sin nye fede bil med ?

det er jo ikke fordi der kommer 100 thensen biler alligevel, mon ikke der var plads til måske 10 nye biler, i en del a havnen ?

• #13   24. jun 2010 Der er så mange biler at der ikke er plads til alle i forvejen.

At der kommer 50 standardbiler og bare skal ned på havnen er der ikke noget at gøre ved. Kommer du og "viser" din bil frem er der heller ikke noget at gøre. Men kommer der både 50 standard og 50 nye gejlede biler så er der pludselig endnu mindre plads til de klassiske biler.

Men som nævnt så er du meget velkommen til at starte noget en anden dag, for folk der vil se på gejlede biler. Så skal vi nok lade være med at udstille de klassiske biler der. Medmindre de er gejlede så de alligevel henvender sig til den kategori af mennesker.

Det er på ingen måde ondt ment, men som sagt før, respekt for det træf der i forvejen bliver holdt der. Det er rigtig hyggeligt og der er rigeligt med mennesker. Kom endelig forbi og kig. Måske er det dog ikke den rigtige dag i dag pga der er landskamp kl 20.30 som nok går lidt ud over deltagerantallet. Jeg kommer ihvertfald ikke.

• #14   24. jun 2010 Der er altid fyldt op hver torsdag.....kig på billederne på www.youngtimer.dk og se hvor mange biler vi samler hver torsdag....rekorden er over 400 og iaften bliver vi med garanti over 300....der kan IKKE klemmes en bil mere ind.....på de regnfulde dage kommer der 50 og SÅ er der plads men typisk holder folk med nyere biler ovre ved parken på den anden side af RESPEKT for at andre bruger pladsen til klassikere...

det ville være super malplaceret hvis folk med nyere og iøvrigt fede/flotte men nye stylede biler absolut skulle mænge sig...og ærligt, de får mange blikke af den knap så positive slags når de kommer en torsdag efter 18 og absolut mener at de skal holde midt i det hele..

Har du en celica som denne

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=99059

Så er du meget velkommen men ærligt, at køre ned og holde midt i klassisker/veteran bunken af biler, alene fordi MAN MÅ, er en holdning, jeg synes vidner om at man ikke ønsker at respekterer det andre mennesker har arbejdet på siden 2004.

nyere biler bliver IKKE fotograferet til youngtimer....

Mvh. Anders

• #15   24. jun 2010 Her er billeder fra i torsdags hvor der var ca 280 biler. Så er der ikke plads til alle på selve parkeringspladsen...

http://www.youngtimer.dk/Roskilde2010/17-6/index.html

• #16   24. jun 2010 Vi kommer langt over 300 idag....

Jeg mener ærligt at det er super FEDT at I har lyst til at mødes og for sævans, gør det dog...men vælg dog at I gør det hver tirsdag istedet eller søndag.......I kan jo gøre som dem som startede youngtimer. Møde troligt op hver ugedag i 5 år og se om andre gør det samme.....kunsten er at få alle "fjolserne" til at køre pænt til/fra stedet....vi har flere gange set unge typer i smarte nymoderne biler i roskilde som foran forsamlingen skulle vise alle hvor seje de var....sidst rev en ung gut sin forkofanger af sin vogn da han røg igennem et skilt og over en midterhelle.

Dermed ikke sagt at alle unge i moderne biler er sådan....men flere af dem er hvis man sammenligner med de ældre i de gamle klassiske

/A

• #17   24. jun 2010 det var nu heller ikke ment som jeg ville overtage alt pladsen fra de klassiske biler.

men uanset hvad så kigger jeg nok derned idag.

så må jeg se om jeg kan prøve og arrangere, en anden dag i ugen fremover, hvor folk er friske til et "meeting" engang i mellem.

til dem der kommer - vi ses smiley dem der ik gør - god kamp smiley

• #18   24. jun 2010 det er fuldt forståeligt at i ikke vil ha vi holder mellem de klassiske. og det var nu slet ikke min meming at gøre.

men som jeg har skrevet i mine indlæg, så skulle det os være i den anden ende af hvor de klassiske holdte.

og når jeg kører derned i aften, er det da os for at komme ned og se på de klassiske, at jeg så bare har en bil der skiller sig ud, er jo hvad det er.
    og folk skal da være velkommen til at komme og kigge lige så vel, som i vil ha folk skal kigge på jeres biler.

• #19   24. jun 2010 Problemet med den anden ende er at der holder de klassiske biler også. De fylder hele pladsen.
    Hvis det virker er her et krak billede af pladsen. Der kan du se at 300 biler så er den fyldt MEGET op.

http://map.krak.dk/m/pxpJB

• #20   24. jun 2010 vi må jo se hvor mange biler der kommer,
    hvis der ikke der er plads til flere biler, er der jo intet at gøre ved det, så må man jo bare kører igen smiley

Kommentér på:
Træf i Roskilde?

Annonce