Sportscar Event 2006 {{forumTopicSubject}}
Hej alle bilglade folk,
Så er det tiden igen. Jeg ved godt at jeg er i god tid, men vi vil også gerne give folk en chance for at følge med i udviklingen, da datoer, priser og billiste nogle gange bliver justeret op mod arrangementerne.
Sportscar Event er en godgørende organisation, som hvert år donerer en klækkelig sum penge til Børnecancerfonden.
For et vist beløb, kan besøgende komme ud at få 2 omgange på en bane som co-driver, i en bil efter eget valg. Af de i alt 60 biler der indgår i dette arrangement, kan bl.a. nævnes Lamborghini Gallardo/Spyder, Ferrari Enzo, Ford GT, Ferrari 550 Maranello, Kleemann SLK 55 K S8, Lamborghini Diablo osv.
Kom og få en oplevelse for livet i en af de vilde biler. Det kan anbefales
Tjek vores hjemmeside www.sportscarevent.dk . Hjemmesiden er oppe, men stadig under udvikling.
Efter nytår er den fuldt opdateret med biler, priser og datoer.
Hvis nogen er interesserede i dette arrangement, er I velkomne til at rette jeres spørgsmål til mig, evt. på msn j_skree@yahoo.dk
Go' fornøjelse
Ps. Næste arrangementer er:
- KTI Roskilde 28. Maj 2006
- Jyllandsringen 3. Juni 2006
mar 2004
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 9 Emner: 11 Svar: 641
mar 2004
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 9 Emner: 11 Svar: 641
mar 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 164 Svar: 1.538
mar 2005
Nej, jeg er ikke medarrangør, idet at jeg hverken kører, bestemmer eller noget som helst
Det er stadig Jan og Bo der står for arrangementet, men jeg er i daglig dialog med dem..
Men jeg står for hjemmesiden, for at tage billeder, og for at filme. Hvis det er din far der var med i Herning i år, så modtager I snart en DVD som bliver sendt til alle kørerne. Der vil du kunne finde en film jeg har lavet med mine optagelser fra Jyllandsringen og Herning i år.
Det er dog ingen professionel film, det er faktisk første gang jeg har prøvet at lave sådan noget, så jeg håber da på lidt positiv respons
Om ikke andet, så ses vi jo i Roskilde d. 28 Maj
mar 2005
Det er en lækker Porsche du har, og jeg er ret sikker på at du kan køre fra den Mondial
Men du skal dog ikke gøre dig for høje forhåbninger om at deltage. Der er efterhånden så mange deltagere at arrangørerne er nødt til at frasortere nogle af de nuværende biler - også for at gøre plads til nye, spændende biler. Der kommer f.eks. en Gallardo Spyder og en GT40 næste år, og muligvis også en Murciélago.
OG ...så er der muligvis tilmelding af en, måske endda to, meget sjældne og ekstreme biler, men dette er kun måske, så jeg vil vente med at udtale mig til der er nyt i sagen
mar 2005
Hehe, joeh, det siger du jo godt nok. Jeg er selv super forelsket i mkIV, og håber også på at kunne anskaffe en i nærmeste fremtid. Men det ER en Toyota, og den KAN altså ikke køre fra de andre fuldblodssportsvogne så let som ingenting! Du har biler til Sportscar Event der næsten er helt nede på 3 sekunder! Så kan man altså ikke gøre det meget hurtigere i en gadebil
Forstå mig ret, jeg har nemlig også selv spurgt lidt ind til, om de kunne tænke sig at have mig med som kører hvis jeg købte en mkIV, men det var ikke aktuelt, og det forstår jeg da egentlig godt. Hvis du har en Ferrari stående ved siden af en Supra, så ved jeg godt hvad 97% af alle gæsterne ville vælge, så desværre.
feb 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 45 Svar: 1.139
Kanon arrangement!
Mvh Dennis
dec 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 62
Ved i noget om hva priserne ligger på ? sådan ca?.. For en lille plovmand skulle sku ikke holde mig fra at trille et par omgange i sådan en viper.. mums..
Og evt. prøv at snak lidt med Kiesa, om han evt. kunne hive sin skyline derud? ..
mar 2005
Jeg tror ikke det er aktuelt med hverken Toyota'er eller Nissan'er, uanset hvor groft tunede de er. Det passer ikke rigtig ind i repetoiret.
Oplevelsen man får ved Sportscar Event er ikke kun en hurtig 0-100 tid, det er også lugten, lyden, synet og følelsen af sådan superbil.
dec 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 62
Tak..
Sportscar Event 2006