{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

Roadtrip Gone wrong! {{forumTopicSubject}}

ej!



Jeg havde været på jagt efter nye fælge til min civic, og i Mandags ser jeg der er et sæt OZ Ultraleggera i 16" med Yokohama S-Drive tilsalg på DBA til 4500, og ringer hurtigt på dem. Jeg får dem til 4k og sender en kammerat på djævleøen udefter dem.

Fredag var det planen min kammerat skulle over broen og til Jylland for at lave hans Glanza, men det kom han ikke alligevel, derfor (Spontan som jeg er) vælger jeg og 2 kammerater at sætte kursen med Greve for at få hentet fælge! - Vi planlægger hurtigt en god køretur med masser af drikkevare, højt humør og kanon vejr triller vi fra Herning mod første destination -> Vejle.

Inden vi når Vejle, køre vi gennem Ejstrupholm og til stor glæde er der åbenthus ved den lokale mekaniker, vi får en gratis hotdog og en snak, hvorefter vi med Foo Fighters på max, arm i æ karm' og solbrillerne på sætter afsted mod Vejle.

[img] http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1902918405371&set=a.1902911605201.107810.1014042229&type=1&theater[/img]


[img] http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1903391737204&set=a.1902911605201.107810.1014042229&type=1&theater[/img]

Vejle er nået, klokken er lidt over 15, og byen er fyldt med søde piger overalt! Der kommer en trafikmeddelelse lige midt i Everlong, der fortæller at de (utroligvis) er kø på E45, vi udsætter vores næste større pitstop til Odense.

Efter lidt kø, utallige mindre pitstops for vandafladning grundet kammeraternes uendelige tørst efter øl og andet godt, når vi Odense. Allerede inden vi når det indre Odense tegner det rigtig godt med damer! En aldrene Stingray brøler bagved, da vi ligger og crusier med 30 km/t igennem byen for at forsøge at holde styr på både trafik, fede biler og ikke mindst damer! Inde i Odense midtby parkere vi for lige at tage et status billede, mens vi sidder og nyder en kold kommer der en totalt overgejlet EK kørende forbi, jeg små griner lidt i mig selv, men samtidig smiler da det jo er perfekt vejr, påskeferie og damernes påklædning passer mig godt. Vi triller videre i udaf Odense og væk fra det fynske i rask trav!

[img] http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1903397857357&set=a.1902911605201.107810.1014042229&type=1&theater[/img]
Pistop i Odense, bemærk den hævede spoiler.
[img] http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1903402177465&set=a.1902911605201.107810.1014042229&type=1&theater[/img]

Maverne begynder at brokke sig, mens vi nærmer os Slagelse, fra tidligere Sjællands-ture ved jeg MC Donalds altid er et indbydende sted til at stille sin sult kortvarigt og da tiden er løbet en anelse fra os bliver det valget. Stedet har rigtig søde piger ansat og resturanten var fyldt med unge damer, et rigtigt paradis for 3 unge single knejter fra Jylland! En chicken salsa er hvad det blev til før vi må videre mod Greve for at hente fælgene.

Vi ankommer med endnu højt humør til Greve, til min kammerat og fælgene er som lovet. Jeg beslutter mig for at montere fælgene med det samme og kyle vinterdækkene i bagagerummet, og hold nu op hvor passer sådan et sæt 16" ultraleggera bare godt til en EK! Kan se bilen skal justeres en anelse i undervognen til de nye fælge, hvilket dog må vente til den kan 4 hjulsudmåles samtidig. Da vi nu alligevel er på øen vælger vi at tage en tur til København, nærmere Amager for lige at hilse på lidt venner og familie.
[img] http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1903408697628&set=a.1902911605201.107810.1014042229&type=1&theater[/img]
16" OZ Ultraleggera - syntes den hævede spoiler lige giver et frækt pift, men bilen skal lige ned omkring fælgene igen.

Klokken er ved at nærme sig 21.20 da jeg triller stille op i familien Lyborg's indkørsel, de ved ikke jeg kommer og vil lige overraske dem, så triller meget stille ind, men BANG siger det, og udstødningen giver et brøl, jeg ved med det samme der er hul, men undre mig meget da jeg ikke kunne se noget overhovedet i indkørslen, som var tydeligt oplyst. Jeg stikker hovedet under bilen og opdager at en lillebitte portholder midt i indkørslen har forsaget ulykken, den max 5-7 cm høje kant har på mærkeligvis fået fat på katalysatoren og revet de to bolte mod forrøret af. De var godt rustne og derfor været svækket betydelig. Familien var dog ikke engang hjemme, han har Lyborg VVS og derfor en svejser eller andet vi kunne lave det med, men desværre ikke hjemme. En af mine gode kammerater, der er mekaniker ved Mazda bor lige rundt om hjørnet, men han er self. ved sine Driftvenner i Jylland og kan heller ikke undsætte mig.
[img] http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1903409857657&set=a.1902911605201.107810.1014042229&type=1&theater[/img]
Civicen ved at blive læsset smiley

Heldigvis er jeg gennem min forsikring ved GF også medlem af Dansk Autohjælp, som jeg ringer og forklare sagen, de mener ikke de har mulighed for at lave det og tilbyder at bugsere bilen hjem til Herning, mens jeg og mine to kammerater endten vil få en lånebil eller kørt til Kastrup med henblik på at tage toget hjem (self. betalt af Dansk autohjælp), jeg vælger at aftale med den vagthavende at istedet for en gratis lånebil, vil vi blive kørt til Kastrup Lufthavn for at tage toget til Herning, mens ham ville love de samtidig vil fragte bilen hjem til min mekaniker iløbet af natten og være her omkring middag idag.

Klokken er 22.00 da vi ankommer til Terminal 3 i Kastrup lufthavn, jeg får hurtigt købt 3 billetter til Herning, første tog afgår dog først kl 00.10, så vi skal bruge 2 timer Fredag aften i Terminal 3. Til at starte med virkede det virkelig som lort, og jeg var lidt urolig og nedern over min bil, som nu var i varetægt hos et firma, der bare betragter den som et produkt. Vi får dog lukket op for nogle øl og vi kan sgu ikke lade være med at grine lidt over hele turen. Vi bliver ret hurtige enige om at Terminal 3 faktisk ikke er så skidt endda, der er FYLDT med lækre damer, søde stewardesser og andre gode sager, vi bruger de næste 2 timer på at drikke øl, spotte lækre damer med div. kodesprog og forsøge at undgå at blive afsløret af fædre, kærester og andet der ikke ønsker vores skue skal falde på deres piger ;).
[img] http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1903664984035&set=a.1902911605201.107810.1014042229&type=1&theater[/img]
Terminal 3, ét af landets bedste babespotter-steder!

Utroligt ankommer toget til tiden og til et rent held skal der en masse handelsskolepiger med toget også, og vi har plads midt i deres vogn, bedre kan det sgu ikke blive, nu hvor det endelig skulle være. Inden vi rammer Roskilde ligger vi alle og snork sover, vi vågner lidt inden vi skal skifte tog i Frederacia, igen sammen med pigerne. og endnu engang kom DSB toget til tiden! Da vi ramte Give, fik vi en melding over samtaleanlæget, at der var opstået en fejl i toget og de blev nødt til at slukke toget. FEDT! lige det der skulle til! vi frygtede for en kæmpe forsinkelse, men til alt held var toget rullende igen efter 15 min.
[img] http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1904913175239&set=a.1902911605201.107810.1014042229&type=1&theater[/img]
DSB er vært for vores sidste del af Roadtrippet, heldigvis kunne Tuborg hjælpe os lidt på humøret, hvilket dog altid var (overraskende)højt!

Vi ankom til Herning kort efter, prajede en taxi og blev kørt helt hjem, klokken havde passeret 04.30, min ene kammerat skulle op på arbejde kl 09, og energien var totalt i bund og søvnen overfaldte os alle sammen med det samme.

Jeg har så lige været ude forbi der hvor de lovede at køre bilen ud, men den var ikke ankommet, jeg ringer til dem og spørger hvornår jeg kan forvente bilen ankommer, da jeg skal bruge den idag og i morgen, jeg havde fået en kammerat til at lukke værkstedet op da vi skulle lave den. Kvinden ved vagten fortæller mig så at min bil STADIG befinder sig i Kalundborg og venter på at komme ombord på færgen til Århus, men det først bliver i morgen, da færgen ikke sejler idag.... Her bliver jeg en anelse gal og spørger om hvordan man kan love at bilen vil være i Herning dagen efter omkring middag, og ikke overholde det idetmindste uden at kontakte mig. Jeg siger til hende at de så må køre den over broen, men det er de ikke interreserede i da det vil blive en dyr omkostning, hvilket jeg jo kan være totalt ligeglad med, da det er en sag mellem GF og dem selv. Jeg havde pågrundaf de lovede mig at den ville være her nu, valgt at tage toget og ikke en gratis lånebil, men nu er jeg her hjemme uden bil og aner ikke om den jo så kommer i morgen, de kan jo åbenbart ikke rigtig love noget som helst.

Frygter lidt for transport skader på min bil, men håber de passer på den, og er forarget over den dårlige service Dansk Autohjælp har ydet her, eller mangel på samme.



Go lang historie!
God påske!


Kommentarer på:  Roadtrip Gone wrong!
Kommentér på:
Roadtrip Gone wrong!

Annonce