{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.285 visninger | Oprettet:

Krimi 5 kommer til Striben-Esbjerg {{forumTopicSubject}}

Krimi 5 vil lave et program om Stribens behov for at få lavet en bane. Derfor skal vi have samlet så mange som muligt på Striben på fredag, så vi kan vise, hvor mange vi er, der mangler en bane.

Så puds bilen og mød op og støt Striben-Esbjerg

Og hvis du ikke har bilen så køre med dine venner jo flere vi er jo bedre budskab kan giv ud !!!

Det sker Fredsag den 27 maj... på Fiskerihavnsgade i Esbjerg.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Krimi 5 kommer til Striben-Esbjerg
  • #1   25. maj 2011 Desværre lidt langt fra silkeborg af, men fedt at de vil hjælpe jer !

• #2   25. maj 2011 det ved AFILI8ED alt om nemlig...

• #3   25. maj 2011 Må må må modstå,

Nej kan ikke længere, må squ give AFILI8ED . ret.

• #4   25. maj 2011 AFILI8ED . nemli lige præcis ja.. et fjernsyns program får sq ikke myndighederne op af stolen alligevel.. kunne da være utroligt fedt med sådan en bane, men tvivler på at det nogensinde blir en realitet desværre...

• #5   25. maj 2011 I vil HELT sikkert komme til g stå som nogle fartglade ballademagere.
    De finder den mest hjernedøde, og snakker så med ham..

• #7   25. maj 2011 Lynge: Så længe i ikke er medlem af de klubber der allerede arrangere lovlig race, er der INGEN der tager jer seriøs

• #8   25. maj 2011 Det kan da ikke blive være en det er, politiet prøver at stoppe det, så vi må tage alle midler i bruge, og hvis vi fylder striben en til de optagelser, så må der være nogen med fornuft og ser at det her bliver bare større problem hvis vi ikke begynder at samarbejde! Vi må håbe at det kører i den rigtig retning, men det ved vi ikke før fredagen er om, så kom og støtt os i stedet for alt det negative omtale, det kunne jo være at det gav pote!!! den instilling har jeg i hvertfald...

• #9   25. maj 2011 I laver noget ulovligt, og forventer så at bare i er mange nok om det, så får i en bane...

Hvordan kan du seriøst tro det, når i ikke engang gider støtte de klubber der allerede har brugt en masse timer og frivilligt arbejde på og lave en masse lovlig race.
    Tror der er omkring 15-20 race smmernen over.

Hvor mange af jer som vil have en bane, er rent faktisk medlem af en af de klubber der arrangere lovlig race ?

• #11   25. maj 2011 Tro mig, der kommer MEGET mere fokus på jeres ulovlig race, og jeg forudser en MASSE bøder/klip/konfiskering af biler sommeren over..

• #12   25. maj 2011 Morten s: Ja klart, det skal nok hjælpe jeres sag.

• #13   25. maj 2011 Hvis man kigger på hvor mange lovlige race events der bliver afholde i denne season rundt omring i dk, må man jo også nok sige at behovet for en permanent bane er blevet mindre.

Her er dem jeg kunne finde.

30.04 Holeby

13-14.05 Sindal flyveplads

21.05 Vejleåvej, Greve

27.05-28.05 Holeby

25.05 Vejleåvej, Greve

03-05.06 DHB

20.08 Sindal Flyveplads

20.08 Avedøre Holme

27.08 Holeby

Det største problem er vel nærmere folks manglende interesse i at rejse efter begivehederne. Fordi lige udover juli så er der jo race hver 2. weekend.

http://www.legalrace.dk/home/index.php?option=com_content&view=article&id=63:lobsdatoer-2011&catid=1:latest-news&Itemid=50

• #15   25. maj 2011 K-FINN
    "I laver noget ulovligt, og forventer så at bare i er mange nok om det, så får i en bane..."

Det virkede da for de der bavianer inde på Nørrebro..

Måske jeg skal gøre opmærksom på at krimi er en sammentrækning af kriminel - og det er ulovligt gaderæs jo, uanset hvordan man vender og drejer den.
    Deler mening med AFILI8ED her.
    Tror de er ude efter den gode historie smiley

• #16   25. maj 2011 Lars S: Og for dem der bor i kbh, er der race hver onsdag i malmø.
    Ud over dem du har nævt, er der også utallige trackdays.

• #17   25. maj 2011 Mathias: Tvivler på det sker her også.

• #18   25. maj 2011 Man kan også i sin privatbil deltage i klubrally. Det giver en helt anden følelse af bilen end at køre ligeud - og så kan selv de små uden så meget effekt i motoren være med.

• #19   25. maj 2011 Folk skal bare lade vær med at opføre sig ligesom de møgunger fra jagtvejen 69..
    Hvis vi ikke kan få en bane så kører vi bare ræs ude på offentlig vej, så de er til fare for alle mennesker.
    TAG JER SAMMEN og lav jeres egen bane hvis i har de behov for ræs.

• #21   25. maj 2011 Mathias A
    Jeg var for langsom.. Men vi to tænker ganske ens

• #22   25. maj 2011 Morten S
    I er mange folk, så noget cash må i kunne skrabe sammen. Det hele er VI VIL HA indstilling

• #23   25. maj 2011 det er sku ikke andet en reklame for krimi5 og de finder helt sikert nogle idioter der kun ødelægger det hele hva fanden skulle krimi5 få ud af at skaffe en lovlig bane

• #25   25. maj 2011 Krimi-5 giver heller ikke "Karsten" på 27 med 3 voldsdomme og et bankrøveri nedsat straf fordi han bliver interviewet..
    Få lidt realisme på drømmene..

• #26   25. maj 2011 Anden ting, i bør nok overveje hvad KRIMI5 egentlig plejer omhandle.
    Er det om mennesker der bliver uretfærdig behandlet?, eller er det om nogen der ikke kan finde ud af og opføre sig ordenlig ?

• #27   25. maj 2011 lille ven. Ingenting er gratis. I må jo tænke lidt selv. det er ikke mig som har det behov for ræs

• #31   25. maj 2011 Lars s vi støtter allesammen op om lovlig race, og det er det vi prøver at gøre det her til, der mange af os der hjælper til til de lovlig arengemagner, og hver gang der lovlig race så opfordrer vi folk til at mød op til dem hvad mere kan vi gøre, og det med at bare lukke ned de fredage som der er et lovligt race et andert sted, vil SLETT ikke hjælpe nogen, fordi striben bliver fyldt op med folk aligvel, og så først kommer der kaos og ulykker, derfor bliver crewet på sine poster hver fredag...

• #33   25. maj 2011 Morten s, vi har mange sponsor på hånden som vil være med når det bliver lovligt, så det tror jeg ikke at bliver et problem...

• #35   25. maj 2011 Henning: Sjovt nok, har jeg rent faktisk været medlem af det.
    Hvor mange af dem der kører ulovlig hver weekend, tror du der er medlem ?

• #37   25. maj 2011 Morten S Ja det er svørt at være alle steder, men tro mig hvis det her lykkes for os så bliver det her meget stort ikke kun streetrace, se her http://www.striben-esbjerg.dk/index.php?side=korskro

Nu er det sådan at det var ikke os der valgte at krimi5 vil komme og besøge os, de har ringet flere gange til os hvor vi afslåede dem, og den her gang ringede de og sagde at det kommer uanset hvad vi siger, jeg bare glad for at vi fik det at vide så vi kan forbrede os...

• #38   26. maj 2011 Hvad er grunden til i har afslået dem de gange de har ringet og spurgt om de måtte komme, og når de så ringer og siger at de kommer og filmer så vil i rigtig gerne have mange mennesker derud? Hvis i ikke vil have dem derud så skulle i da bare skrive på jeres hjemmeside og diverse andre steder at der ikke bliver kørt, så de får en lang næse.

Undersøg lige hvad asfalt og vedligeholdelse af dette koster før du udtaler dig om det bliver et problem at få sponsoreret med mindre i får en million eller to af sponsorerne.

I skal have pladsen/en grund også skal i have asfalt på og hvis det er en stor grusplads så skal de rettes af og vibreres så skal i nok os have en parkeringsplads, vejstriber ville nok os være godt. Både til parkering og til start og midten af vejen. Så skal i have skralde spande osv osv, måske også en tribune? Det løber hurtigt op.

• #39   26. maj 2011 Det er da her villyarderne kommer ind i billedet smiley

• #40   26. maj 2011 Jeg kommer og støtter op om det. Helt sikkert.!

• #42   26. maj 2011 Nu har jeg ikke læst det hele.
    Men tror sku Mr. Wupti har ret.

Og der er sikkert en eller anden sinke som vil lave brænder foran et kamera eller lign. Det skal nok gå galt.

Men krydser fingre for jer som kommer hos Striben Esbjerg for at det nok skal gå godt i morgen aften.

• #44   27. maj 2011 Hvordan er vejret i Esbjerg i disse timer? :d
    - her regner der nemlig (:

• #45   29. maj 2011 VW golf sælges © Det har jeg nok mere styr på en du regner med, og det med hvad der skal laves på banen, det her Jeg også meget styr på da jeg arbejder som formand i asfaltbrangsen, så ja jeg ved hvad der skal laves, og har også fået ca tilbud på hvad det kommer til med at koste!!!!

Ang krimi5 besøg,
    den gik rigtig godt, og så håber vi bare at de ikke drejer sandhedden.

Der var heller ikke kørt det heltvilde (det havde jeg heller ikke regnet med) vi fik også besøg af politiet som spillede rigtig smart fordi krimi5 var der, de parkerede der panservogn og gik en tur på striben, og prøvede at finde noget uløvlig nu når de ikke kunne fange nogen som kørte race! Jeg så at de fangede 2 biler, en fordi hun kørte kun med tåglygter, og den anden som kørte uden lys!

Kommentér på:
Krimi 5 kommer til Striben-Esbjerg

Annonce