{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.046 visninger | Oprettet:

Striben Aalborg {{forumTopicSubject}}

Hej nu kan jeg se mange steder folk brokker sig over at vi ikke har et lovligt sted at køre i nordjyllan, men så tænker jeg på vi mødte 200 mennesker op i SID i Aalborg, men der er kun 58 medlemmer på striben aalborg og med 58 medlemmere har de sku ikke fået mange penge i kassen til at kunne få alle de ting vi skal bruge for at få en bane... Så drenge og piger syntes sku i skal melde jer ind så vi kan få et ordenligt sted at køre, det er min mening:-)

Mvh morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Striben Aalborg
  • Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    jul 2003

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #1   11. mar 2004 Man må vel bare køre ulovligt indtil da.. Har desværre ikke kørekort endnu, ellers så skulle jeg satme give dem en grund til en LOVLIG bane til race.. smiley Man kunne også optage en film fra nogle race og så gå ind og vise dem det, så de virkelig kan se hvad det er der foregår og under hvilke forhold..

• #3   11. mar 2004 Hvem er det der kun er 16??? Og jo man kan da godt køre ulovligt, men vil bare mene det er sku noget bedre med en bane for der bliver vi sku ikke afbrudt af politiet osv...

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    jul 2003

#5   11. mar 2004 Jesper J: Ja jeg er 16...men de fatter jo ikk at få lavet den bane...så må man jo bare blive ved med ulovligt race indtil da..
    Og til Moten S: Ja, det er jo også det jeg prøver at sige men det misforstår Jesper J jo fuldstændigt :S Ja ja det må han også selvom..

• #7   11. mar 2004 Og tilmelde sig kan man jo gør på denne side www.stribenaalborg.dk smiley

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    jul 2003

#8   11. mar 2004 Ja hvis det sker at der går noget galt den dag, så går man jo nok ikke ind og viser dem sådan en film, men jeg mente også bare at man mere fokuserede på forholdende der blev kørt under til de billøb der.. Altså lille afstand til tilskuere og uden nogen form for beskyttelse imellem, høj fart osv. Men det var bare mit forslag, du må da meget undskylde at man prøver at komme med det..

• #9   11. mar 2004 Og tilmelde sig kan man jo gør på denne side www.stribenaalborg.dk smiley

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    jul 2003

#10   11. mar 2004 Ja okay, kan godt ske jeg ikk tænkte mig om da jeg skrev det, men seriøst...jeg synes de gaderæs bliver blæst op til det helt store.. Og det jeg mente var lidt at jeg har ingen problemer med at skulle køre hurtigt og uansvarligt for at kunne vise nogle nærrige tumper at der er brug for en bane, netop for at forhindre ulykker osv.. Tror også de er lidt ligeglade med om strriben er 58 personer eller 100, men det er kun et gæt? Skal ikk kunne sige det..

• #11   11. mar 2004 Det tror jeg så ikke jo flere medlemmere der er i klubben jo støre chance er der for at de vil give os en bane og hvis der ikke er nogle medlemmere er der jo heller ingen penge til udstyr osv;-)

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    jul 2003

#13   11. mar 2004 Nej nej det er helt iorden at du kommentere, men synes bare det virkede som om du nedgjorde det helt :S Men fuck nu det, det er ikk det det skal komme an på.. Forstår godt hvad du mener med at det ville være mega surt.. Men tænk på at hvis de ulovlige gaderæs inkl. flugtforsøg fra politiet fortsætter, så tror jeg bare det kommer til at gå endnu mere galt, og så ville det andet være en måde at vise at der virkelig er brug for dn bane.. Personen der f.eks. kunne komme slemt til skade eller dø under det der blev filmet...der ville det jo ikk gøre nogen forskel fordi det ville jo nok ske alligevel..

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    jul 2003

#14   11. mar 2004 Nej okay, det vil jeg godt give Morten S ret i.. Men så må folk jo bare komme igang.. Hvad koster det at blive medlem og skal man egentlig være over 18?

• #15   11. mar 2004 Det koster 200,- om året og du behøver vist ikke at være 18år.

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    jul 2003

#16   11. mar 2004 Okay.. Det kunne jo altid være man kunne overveje det.. smiley

• #18   11. mar 2004 Ja det er nemlig rigtigt;-)

• #19   11. mar 2004 Ja det er nemlig rigtigt;-)

• #21   11. mar 2004 Den bane bliver aldrig til en skid , de snakker og snakker men kommer ingen vegne, og en fra striben i nordjyske stifttidende jammerede over de havde kørt på vesterbro i Aalborg og hvadså,det var en protest,

• #22   11. mar 2004 Okay det er jo så nok din mening, og jeg var også selv med i aalborg den dag hvor folk siger vi køre så død sygt, men jeg syntes bare at vi skal give det en chance, men jeg kan da godt se med den indstilling du har så får vi da aldrig en bane;-)

• MIkkel C
    MIkkel C Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Svar: 1
    #23   12. mar 2004 ATT Morten S.

Vil give dig fuldstændig ret i at det ikkh hjælper noget at "Race" inde i byen..... så er der da slet ingen chance for at vi får lov til at fyre lidt op under vores hypper.....
    Stor ros til dine biler.... især Civicen er fed. Lækkert skørtesæt til Toyota´en

• #24   10. maj 2007 Til sandkvist.

Hjemmesiden virker ikke? Den kan ihvert fald ikk åbnes har prøvet en 10 gange nu..

Mvh, Christoffer

Kommentér på:
Striben Aalborg

Annonce