{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

aalborg i aftes {{forumTopicSubject}}

så er der lidt nyheder fra træffet igår.

http://www.tv2nord.dk/artikel/176070:Regionale-nyheder--Slog-til-mod-bilraes

syntes sgu det er foruroligende at der blev snuppet 6 for spritkørsel. sådan nogle idioter burde da ganske simpelt blive hjemme istedet.

må vi så høre hvem der blev snuppet og for hvad hehe

slap selv med en lille reminder om en sprunget pære i mit nummerplade lys.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aalborg i aftes
  • #1   1. okt 2011 500 for blå positons pærer haha der er lidt mere end det sjeg var meget heldig

• #2   1. okt 2011 enig.. hvis man tager med til ræs så hold snitterne fra de øl.. det er bare ikke SARJT ! !
    heller ikke hvis du er lidt småtyk og arbejder på en maskinstation

• #3   1. okt 2011 Jeg synes det er grotesk, at folk ikke kan holde sprit ude af det når de kører bil,
    og det er os en af grundene til politiet bliver mere strikse, og kommer talstærkt der ud som i går.
    Nå nok om det, så forstår jeg ikk, de går så meget op i at der køres ræs, de møder op med
    6 motorcykler, 4 politibiler og 2 civilbiler (sådan som jeg lige husker det) og tjekker ALT!!!
    Helt ærligt stop nu! at de tjekker dækmynster forstår jeg godt,
    MEN når det kommer til at lange bøder over disken for ikke at ha sprinklervæske på, så knækker tråden godt nok for mit vedkomne,
    det er simpelthen for lavt at gå i de detaljer..
    Det var et godt ræs i går med et væld af mennesker, og det er super fedt, at der er så mange der vil møde op på den her tid af året, også er det fanme synd at politiet skal komme og ødelægge
    det ved at kontrollere samtlige biler..
    Det var mit sure opstød fra i går! Tak for et godt ræs!
    Mvh Jonas O

• #4   1. okt 2011 Så var det da godt jeg ikke kørte der op. Men hva fanden blev selv nakket af dem i onsdags i hobro.

• #5   1. okt 2011 et eller andet sted gør det mig ikke så meget de dukker op og fanger de forbandede sprittere.!
    man ved jo også at risikoen er der, men ja det er at gå i meget små sko når de tjekker sprinklervæske.
    nu blev jeg ikke tjekket så grundigt, han tjekkede bare lige mønster osv. udvendigt på bilen og spurgte om den ellers var i orden.

• #6   1. okt 2011 tja hvad skal man sige i ber jo slev om det så med dem med de blå blink på når de også ved at der findes sprit imellem førenede men dem der gør tænker sig slet ikk om og der er jo nok nogen der skal leve ar deres kørekort

• #7   1. okt 2011 Hvad fik 52 stykker egentlig klip for?!

• #8   1. okt 2011 sprit og ræs høre ik sammen over hovdet

• #9   1. okt 2011 jeg blev kun spurgt efter kørekort og skrapte på på vej ud

• #10   1. okt 2011 500 for xenon i mine tågelygter, (de var ikke tændt da min ene pære er brændt af, men de fandt balasterboksene bag kofangeren (:
    men mit xenon i forlygterne sagde han dog ikke noget til xP

Kommentér på:
aalborg i aftes

Annonce