{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DHB
  • #1   8. feb 2012 Nej det har jeg ikke og kommer heller ikke til det. Der er gået for meget druk i dhb også koster det jo kassen at være derovre så det vil jeg sku hellere bruge på bilen.

• #2   8. feb 2012 568 hvis du bestiller før 1 april ved Vmax, det ikk så galt når man også får 3 numre oven i hatten med...

• #3   8. feb 2012 For en gangs skyld må jeg give Nogge ret..

Da jeg blev franarret 25kr for en flaske vand, som koster en 5'er i Aldi, lovede jeg mig selv aldrig at vende tilbage..

Jeg tager til Wörthersee, og det er sikkert lige så dyrt dernede, men i det mindste får man en på opleveren smiley ..

• #5   8. feb 2012 jeg bestiller i morgen:)

AFILI8ED .

du kan jo gøre begge dele lige som os andre.

• #6   8. feb 2012 Det derfor man kører til tyskland 2-3 dage før DHB og handler...

• #7   8. feb 2012 Årh hold nu op med alle de negative udtalelser om DHB, det er hvad man gør det til smiley
    Jeg har bestilt mine biletter for længst, dengang Vmax Abbonenter ku få dem til 400 smiley

• #8   8. feb 2012 Ja men igen, jeg gider bare ikke blive voldtaget i røven af et pengegrisk eventfirma der overpricer for vildt smiley

De første år var det sjovt, for der handlede det faktisk om biler..

• #9   8. feb 2012 Og hvor bliver man ikke voldtaget til events? Det er det samme over det hele jo.

DHB er hverken værre eller bedre end så mange andre.

• #10   8. feb 2012 for meget strip og eventpiger. for få gode tilbud i købmandsgaden. for dyr mad for meget druk og for lidt fokus på hovede målet nemlig biler... kommer der over for at opbleve det som det er. en weekend druk tur med vennerne, lidt kig på en masse plastik og silikone og smide en 6-7 liter sved mens man ser drift og drag... men jo det er en dyr weekendt. har ikke kommet hjem uden at havde brugt 3500,- og det uden bro og brændstof så ser stadig på om jeg har råd i år.

• #11   8. feb 2012 For alle de penge man smider efter DHB, kunne man tage til Skive festival og faktisk få noget fisse der var værd at kigge tilbage på?

Ja ok der er ingen biler, Men hvis der følger gustne eventpiger med til bilarrangementer, så vil jeg altså helst være fri..

Var deroppe sidste år og gik og spurgte folk hvordan det var gået på 402 meteren, og INGEN <-- INGEN vidste det, og jeg spurgte nok 10-15 personer.. Man skulle tro de ikke kom for bilerne?

• #12   8. feb 2012 Nogle kommer for at feste, andre kommer for at se race, nogle kombinere det...

Kan det ik være ligemeget hvem der er til hvad og hvorfor? hvis bare man hygger sig og gør det man selv er kommet efter?

Jeg har aldrig brugt mere end et par tusind, inkl. billet, så det kan gøres til ganske fin pris smiley

• #13   8. feb 2012 Skal vi blive enig om, at når din billet pris er regnet ud så det fordi dem som kommer også betaler lidt for at være der?

Hvis de firmaer ikke tjerne på at være der hvorfor skulle de så komme? og hvem skulle så betale den pris de betaler? os?

Jeg ser det som en oplevelse som man bare skal nyde. Man skal bare komme og hygge sig og se på ppiger og biler og høre musik.

Jeg er ikke selv til druk festen om aftenen, men ingen tvinger dig jo, men savner da et område for folk som ikke gider det druk, som kan være i fred uden frygt for alt muligt lort, men som bare kommer kun for bilernes skyld, Men ja det er jo et slags festival og kan man ikke lide det, så kan man komme søndag smiley

Ingen forbyder jo en i at tage drikkelse med og spare penge på det og så over leve de skide 2 dage med købe mad som aldrig er billigt nogle steder..

Syntes DHB er et super godt sted og kommer der hvert år dog uden druk fra min side, men for bilernes skyld og lidt for pigernes skyld ha ha

• #14   8. feb 2012 Nu er det jo kun druk hvis man drikker, kender til flere der tager afsted uden at drikke, inkl mig selv.

• #15   8. feb 2012 Vi skal en flok afsted igen i år! DHB for the win smiley

• #16   8. feb 2012 DHB er blevet en druk/ bilfestival og længere en bilfestival med alkohol og fest

Jeg kender efterhånden rigtige mange der tager derop, som ikke er rigtigt bilinteresseret, de tager derop for feste, trods de aldrig har ejet en bil, eller ved hvad en manifold er

Jeg tager derop igen som hvert år, og vender altid hjem med et smil på læben efter en fed weekend

• #17   8. feb 2012 Tjah maden behøver man jo heller ik købe på pladsen, vi plejer at have grill og en brødrister med, så kan vi sgu selv lave mad, meget billigt smiley

• #18   8. feb 2012 Jeg synes det er lidt en skam der kommet den forandrig, det kan resultere i at folk som er super bilinteresseret vælger udlandet eller blive hjemme, og derved kommer man ikke til at se og opleve mange fede biler...

Men igen, stadig en fed weekend, brænderpladsen, DFB og driftområdet er for mit vedkommende det bedste

• #19   8. feb 2012 skal der op og køre lidt drift nu hvor der kommer en afdeling af europamesterskabet der til.. gogogo IDS

• #20   8. feb 2012 Hvis man kigger 5 år tilbage så handlede det om biler og ikke alt det drikkeri. Folk er jo bankelamme og ved ik hvad de selv laver. Det kan man jo bare se på alle de videoer der bliver lagt op herinde efterfølgende.

Det kan godt være man selv kan vælge om man vil drikke eller ej men det er sku ikke det samme som for nogen år tilbage.

De skal selvfølgelig tjene penge på det men 50kr for et pizza slice er sku da helt i hampen.
    Man kan godt tage noget med hjemmefra men hvem gider slæbe en taske fyldt med mad og drikke rundt på hele pladsen? Ingen.

De år jeg har været der har vi købt mad og drikke hjemmefra men man har altid lige skulle have noget og spise når man går rundt på pladsen og som årene er gået er der blevet lagt 5 kr ekstra på.

Så vil jeg sku hellere tage til nogen andre træfs hvor det ikke handler om druk og profit men biler. Det er jo det man kommer der for

• #21   8. feb 2012 Jeg er klar igen i år, vil sku ikke være foruden dhb, selvom der er gået meget festival stemning i det, synes nu det er en fed kombi med festival og biler overalt

Vi bruger mange timer på at kigge på folks biler derovre, met. Self fester vi også om aftenen. Dem der klager over priserne må da bare handle hjemmefra så ? Ser ikke det store problem, vi tåger da en tur over grænsen inden

• #22   8. feb 2012 Altså det er 3 dage, det er vel begrænset hvor mange gange man, bare ik kan vente med mad til man er udenfor pladsen, det er måske 1-200 kr. vi snakker om smiley

i hvert fald i mit tilfælde...

Men syns da det er trist folk ser så negativt på det, jeg syns det plejer at være super hygge og folk er for det meste meget imødekommende og snaksagelig smiley

• #23   8. feb 2012 Hvis de er så meget for at holde en fed fest om aften, hvorfor invitere de så ikke nogle live kunstner i stedet for at spille al den forfærdelige tøse techno?

Det virker bare som om at der er lagt minimum effort i at lave et fedt show, for det er sku mere eller mindre det samme lort hver år?

Det synes jeg er ringe.. Hvis man vil tage de priser der, så skal der altså også være noget value for money!

• #24   8. feb 2012 jeg sys det er mega fedt. vi ar altid mange der har en halveds kasse bajer med og så går det bare løs smiley

Dog ikke i år da jeg stiller op selv :P.. skal jo prøves

• #25   8. feb 2012 AFILI8ED - Der er da altid live kunstnere, om man bryder sig om musikvalget eller ej.

• #27   8. feb 2012 Jeg synes det er utroligt at i får det til at lyde som om at til alle andre shows er folk pinligt ædru, kun snakker om biler og kun lytter til det musik i kan li' og samtidigt bliver der solgt mad og drikke for 2kr.

Det er hammer dyrt at holde sådan et stort event; brandfolk og ambulancer står konstant på stand-by, og så leje af hele området. De skal jo have lidt penge i kassen.

Og som det er sagt tidligere, hvis i synes det er for dyrt så kan i selv medbringe mad og drikke.
    Jeg var for første gang nogensinde til DHB i 2011, og det var en super fed tur med nogle kammerater, dog var det kun om søndagen.

Jeg ser sindsygt meget frem til DHB 2012

• #28   8. feb 2012 Jeg skal over og kører 402m igen.. fed oplevelse. og i driver camp handler hele arrangementet faktisk om biler...! imodsætning til kæmpe druk ture og kigge på damer..

Men tilskuer det deltager jeg aldrig som igen.!

• #29   8. feb 2012 Jeg gider ikke smiley så hellere tage til noget i sverige eller tyskland der ikke omhandlere billige øl og et klamt telt

• #30   8. feb 2012 til de verse træf rundt i danmark som kun vare 1-2dage der er maden billiger. og folk er da fulde de men stadig biler i fokus
    DHB er ikke længer et arrangement om biler men en Festival med et bil tema... desvære... kommer der over men ikke det jeg sætter højest på min årskalendet... skal forhåbenligt til nogle de svense træf for at se om de er ligeså fordrukne eller om det kun er i DK alkohol og biler hænger godt sammen...

• #31   8. feb 2012 Jeg har min billet printet ind i huden på højre arm smiley

• #32   8. feb 2012 peter . super melder rina´en håber du klar på at se latterlige tider fra min side af smiley

• #33   8. feb 2012 Har endnu ikke været til DHB men billetten hænger over på køleskabet smiley Ja DHB er da sikkert blevet til en festival hvor druk står lidt højt på barometeret men sådan er det jo, skaber jo bare en endnu federe stemning, men noget må de jo gøre rigtigt når der kommer så mange smiley Uanset årsag

• #34   8. feb 2012 MEN HVAD FUCK SKER DER FOR AT MÆND SKABER SIG OVER LETKLÆDTE KVINDER ? Man skulle tro kæresten sad og overvågede jer mens i skrev jeres indlæg

• #35   8. feb 2012 CJ Steet.
    fordi de damer der er der over ikke er alt for heldige og så høre de ikke til biler.. .de vader jo rundt på showcars med stilleter. mens de flasher appelsinhud i deres hotpants... hvis jeg ville se på skinke havde jeg klikket ind på fuq.com eller Pichunter.com

• #36   8. feb 2012 Jeg skal også med igen i år, Men jeg deltager på 402 meter banen i år smiley

Druk siger heller ikke mig så meget til DHB, der syntes jeg det skal handle om biler smiley

• #37   8. feb 2012 Fair nok , men man vælger vel selv hvilke damer man vil kigge efter ? Så om der så er nogle stykker imellem som måske ikke er så heldige, lad det da være det og så kig på nogle af de andre tøsebørn,
    Men vil ikke give dig ret i at kvinder og biler ikke hænger sammen, men self nej ikke ovenpå showcars osv men for noget øjenguf synes jeg personligt at det er helt ok,

• #38   8. feb 2012 Hahahah !

• #39   8. feb 2012 Og nej er ikke en liderlig knægt i 20'erne er forlovet osv men appetit ude men spis hjemme ikke smiley

• #40   8. feb 2012 Hvad nu hvis de "letklæde kvinder" er gustne kællinger?

• #41   8. feb 2012 ketil l S
    Du kender vel sikkert en som skal over og kører.? så kan du jo tage med som mekaniker, hvis ellers du selv kan/gider skrue bil..

• #42   8. feb 2012 ku være man skulle melde en af bilerne til.

nogen der ved om man har mulighed for og tage bilen og køre hjem og sove?

• #43   8. feb 2012 hvis øjenguf kræver damer så jeg klad for ikke at havde dine øjne...
    elsker at se på damer. men jeg tager sku heller ikke i en boghandel for at købe hamborgryg... og såmeget anderledes gå de jo heller ikke klædt end dem på stranden eller i byen om aftenen så hvorfor skal de også være der nå man prøver at se på biler... endnu være er det at de alle skal prøve at sælge et eller andet alkohol.

• #44   8. feb 2012 desvære ikke. eller jo men få sku ikke lov at rør hans vogn desuden sku han hvis over med et at de større firmaer og kære reklame for dem.. derjo ikke nogle krav til bilen så min rina kan da godt kære med... for få år siden var der joen smart med og den ved jeg jeg kan køre fra smiley

• #45   8. feb 2012 Skal for første gang til DHB og køre402 m, men håber bestemt det bliver en fed oplevelse og inde i driver camp, da der siges de ikke er lige så bankelame/stive som ude på pladsen..

• #46   8. feb 2012 Jeg synes det er en OK seriøs bil-festival.
    Banen er 1/4 mile er preppet og IDS kommer og kører en hel afdeling af EM-mesterskabet, hvis ikke det signalere seriøsitet så ved jeg sgu ikke hvad gør.

Da jeg var til DHB 2011 opholdte jeg mig primært ved 1/4 mile, og det eneste negative ved det var at kommentatoren snakkede uafbrudt, og man blev godt grillet af solen.

Kommentér på:
DHB

Annonce