{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Striben Esbjerg {{forumTopicSubject}}

Det kan være, der er lys forude.
Citat fra JV.dk
Lovliggørelse: Streetracerne kan ikke fortsætte deres aktiviteter på Esbjerg Havn, men borgmesteren er villig til at smide kommunale kroner i en bane ved Korskroen

http://www.jv.dk:80/artikel/1282019:Esbjerg--Striben-kan-faa-lovlig-bane--Soetrup-vil-finde-tre-millioner-til-streetracere?utm_campaign=Nyhedsbrev+fra+jv_dk&utm_medium=Nyhedsbrev&utm_source=jv_dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Striben Esbjerg
  • #1   16. feb 2012 OLD NEWS!

• #2   16. feb 2012 tredje indlæg jeg har læst idag om dette:)

• #3   16. feb 2012 sorry.......... har bare først lige set det nu, har lige tændt "puteren" og syntes lige det var i alles interresse

• #4   16. feb 2012 Sjovt at læse alle de kommentare fra gamle hønisser der er yderst utilfreds med at Vi "unge" får lov at brænde benzin af på lovlig vis.
    Og så er jeg ved at brække mig over den måde de omtaler Streetrace på, det er ligesom med kamphundene. Det gøres til noget i medierne som det slet ikke er.

• #5   16. feb 2012 Lasse M

Så længe man selv betaler for sin interesse og gør det lovligt er det vel også i orden at have den mening du har...

MEN nu er det ikke lovligt, og der er jo ingen der selv har lagt penge til for at købe noget land selv og gøre det på ovlig vis, og ikke på en fucking havn...

Så forstår da godt at hønisserne brukker sig. ligesom du gør over dem.... ;-))

• #6   16. feb 2012 Det kom frem i mandags smiley

Her er en mere

http://www.netnyheder.dk/ugeavisenesbjerg/2012/8/4/

• #7   16. feb 2012 Buggi Boy .
    stadig, hvorfår ikke bruge lidt komunale penge på det da der også er meget andet lort de komunale penge bliver brugt på:)

OG de der kører streetrace betaler jo også skat;)

• #8   16. feb 2012 Mon folk så holder sig væk fra havnen fremover, nu de er blevet lovet en bane?? smiley

• #9   16. feb 2012
    Buggi Boy .

Det er heller ikke lovligt at spille fodbold eller anden form for sport på den offentlige vej. Det er jo en interesse som så meget andet, så hvorfor skal vi ikke også have lov at dyrke vores sport på baner betalt af det offentlige.
    Man skal selvfølgelig betale et medlemsskab for at få lov at benytte banen, ligesom alle dem der dyrker sport i offentlige haller betaler et årligt beløb for at benytte faciliteterne.

• #10   16. feb 2012 Fornuftigt forslag:

så vidt jeg har kunne læse mig til, skal dem der vil køre betale en 50 kr seddel for en aften.. det indeholder så en dags licens gennem dasu så der er forsikring osv.. Jeg havde nok gjort det anderledes, men det er på baggrund af min plads i bestyrelsen på en større motorbane.. jeg havde personligt lavet en klub i Dasu regi, så alle medlemmer skulle betale et kontigent, så de blev medlem af klubben og Dasu, så skulle man på kursus så man fik en licens, også kunne man køre så tosset man vil når der er åbent, kommer man så ude fra og gerne vil køre, så skal man tegne en dag licens og betale en 50´er på den måde skaber klubben kapital til vedligeholdelse, samt Dasu får flere medlemmer og vi får flere unge ind under et mere sikkert miljø med mange andre muligheder.. Startede selv som street racer på striben i Kbh for 15 år siden.. og det har også koste mig kortet 2 gange at køre på striben i mine unge dage, i dag køre jeg motorsport på baner som padborg, jyllandsringen og sverige/tyskland. meeeen bliver det lovligt så skal jeg da lige der ud at give drengene røv.. haha ikke mindst for at have været der nu hvor det er lovligt efter en kamp på rigtigt rigtig mange år, og hvor rigtig rigtig mange unge menneskers liv har været ødelagt grundet deres mistet kørekort..

• #11   16. feb 2012 Buggi Boy: Faktum er at det er noget nær umuligt at få godkendt noget som helst ny motorsportsanlæg. Faktum er at korskroen allerede er sådan et, og at det derfor er oplagt.

S. Corsa A cab : Det er jeg faktisk ret overbevist om. Det er Crewet dernede der har båret striben, og flytter de til korskroen, flytter folk med.

• #12   16. feb 2012 jeg synes alligevel ikke at man skal have et kørekursus for at have lov til at deltage, det vil tage en del af streetrace charmen! ved at der er mange der nu synes at jeg er tosset, men det er min mening:)

forestil jer at ikke alle og enhver kunne tilmelde sig til dhb, uden et kørekursus!?

• #13   16. feb 2012 at betale en 50´er eller at være medlem lyder fint i mine ører:)

• #14   16. feb 2012 Dichael.. du skriver 15 år siden så har du været 12 år da du startede med at køre på striben i københavn ? mon dog , vi skal kun være glade for det store arbejde der er blevet gjort af gutterne for korskroraceway det da en start og mon ikke det også vil brede sig til flere steder i landet fedt vi kan køre under fornuftige forhold og med god samvittighed

• #15   16. feb 2012 Finn - Det er citat fra linket....

Glemte måske lige at nævne det, smiley

• #17   16. feb 2012 det forsvinder aldrig fra vejen!

men tro ikke at ca.60-80% ikke vil køre ind på banen for det vil de helt sikkert:) så er det en succes i sig selv.

Kommentér på:
Striben Esbjerg

Annonce