{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.192 visninger | Oprettet:

Vil du udstille din bil i Skanderborg? {{forumTopicSubject}}

Den 1.april 2006 fra kl. 9-16 afholder T. Hansen i Skanderborg et lille arrangement, hvor vi introducerer nye produkter, har masser af tid til at snakke med kunderne, der kommer leverandører (bl.a. Castrol) og svarer på spørgsmål osv. osv.
Samme dag åbner en ny MC forretning i nabolokalet, og Autogården holder også åbent.
Vi påtænker at samle ca. 15 biler og et tilsvarende antal MC'er til en lille uformel, men interessant udstilling på den afspærrede P-plads.

I den anledning vil jeg gerne invitere nogle specielle biler, ombygget, klassisk, tunet, originalt, veteran? Det vigtigste er at det er noget folk ville synes var sjovt at kigge på, og at de holder en høj (ikke nødvendigvis perfekt) standard.
Der vil være en lille konkurrence med nogle gode produkter - ikke blåt neonlys... :o) - for de deltagende bilejere.

Så hvis du mener at have en bil der kunne være sjov at fremvise den 1/4 så send mig en mail med et enkelt vedhæftet .jpg billede til uha@thansen.dk, så svarer jeg hurtigt tilbage. Du må gerne skrive lidt specs på din bil også.

Håber at høre fra nogle (Seriøse) interesserede!

Mvh, Ulrich Hansen Crandall, T. Hansen Skanderborg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil du udstille din bil i Skanderborg?
Kommentér på:
Vil du udstille din bil i Skanderborg?

Annonce