{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.245 visninger | Oprettet:

Uheldig drejning.... D.6/4-12 {{forumTopicSubject}}

Jeg har her idag fået at vide at folk har fået en opfattelse af at jeg ønsker at skade miljøet omkring gaderæs..

Dette bunder i at Fredag D.6/4-12, tilsluttede jeg mig kortegen fra Randers/nordjylland nær Vejle, for at dele min passion og mine interesser...

Man står ved DTC i Vejle, og får en god snak med et par stykker, hvorefter vi kørte mod Kolding, for at holde ind på rastepladsen, før Esbjerg.

Der sker så følgende:
Da vi ruller ind på rastepladsen, kommer politiet kort tid efter.

Da jeg så havde en go kontakt med Streetlegal.dk (kortgene fra Sjælland), fik jeg afvide fra dem, jeg skule til at få folk igang.
Så jeg går hen til arrangørerne fra nordjylland, for at sige ordet videre, men Politiet kom også.
Så politiet snakkede så med dem fra Randers, men grundet mit bedre kendskab til dem fra Sjælland, valgte jeg at tage en snak med politiet.
Det resulterer i at ham på MC, siger følgende til mig:
At han mener at dem fra Sjælland skulle holde ind, så vi kunne følges i flok, og eftersom der var styr på tilladelser mm, var der ikke noget at komme efter.

Jeg ringer så til kortegen fra Sjælland, og siger at Politiet syntes i skal holde ind, så vi kan følges i flok, jeg afslutter med at sige, at jeg ved ikke om de vil give politieskorte eller noget, men noget må de ha i tankerne, da de snakker for vores sag.

Så kommer rødderne fra Sjælland, og holder ind til siden, mens de kort siger til mig, at vi kører med det samme igen, da de har en hale ud på motorvejen.

Så går vi andre over og starter bilerne, og siger til alle undervejs at vi kører nu.

Så lidt længere fremme holder Streetlegal.dk så ind til siden, og går hen til politiet for at spørge om noget.

Så idag har jeg fået at vide, at en af deltagerne fik at vide, hvis vi ikke kørte nu, ville de checke samtlige biler. Dette må tydeligvis være en anden MC end ham jeg talte med.

Men folk skynder sig at køre, uden videre problemer.

Men så idag, får jeg så at vide, at folk tror jeg bevidst har forsøgt at få folk stoppet i kortegen, fordi jeg skulle finde dette morsomt.
Jeg skulle efter sigende også have bevidst lokket os alle i en fælde.

Dette er en yderst uheldig situation.

Det har på intet tidspunkt været mine initiationer at skade hverken kortegen, eller miljøet.

Jeg afsætter rigtig meget af min fritid for at bidrage til miljøet, så vi kan få nogle sikre rammer omkring gaderæs..

Derfor vil jeg til slut, sige undskyld til alle som deltog i kortegen, både fra sjælland, fyn og Jylland.

Jeg er ked af jeg har forsøgt at hjælpe, og formidle mellem parterne.

Det har aldrig været min hensigt at skade nogen eller noget.

Der er et par stykker som overværende min samtale med politiet, og ville være rart hvis i bekræftede ovenstående.

Mvh Dennis


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uheldig drejning.... D.6/4-12
Kommentér på:
Uheldig drejning.... D.6/4-12

Annonce