{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.126 visninger | Oprettet:

DHB 2012 crew under al kritik. {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ik om det er mig der har været uheldig, men jeg syntes at dhb crew i har været under al kritik.
Det hele startet med vi ankommer fredag morgen, og jeg og en kammerat går op mod brændercampen for og få armbånd til campen, det ska siges at vi har tilmeldt os for et par månedere siden, nå men da vi så kommer der op af spørg vi nogle crew, hvor vi kan finde de armbånd henne, det vidste de ikke.
Vi gik så videre og ledte lidt rundt i campen efter nogle teammann eller andre crew, der var så ik nogen.
Vi går så tilbage mod information og spørg hvor vi kan få armbånd henne, hvor gutten der sidder der svare: jeg ved ikke noget, jeg er ny her og ved ik hvad brændercampen er. nå men så spørg vi en anden i information om armbånd og skubbebevis, han vidste så ik noget om de armbånd og han ville ik udlevere noget skubbebevis pga vi ik havde nogle armbånd, men han havde jo lige sagt han ik kendte til de armbånd.
vi har nu gået pladsen tynd for og finde de pis armbånd, hvor vi så for afvide vi ska gå op i hovedindgangen hvor vi kommer til og snakke med en kvinde, der aldrig har hørt om armbånd til brændercampen, også spørg hun om vi har et kørebevis, også svare jeg nej for vi kan ik få nogen skubbe tilladelse pga vi ik har de armbånd.
Vi opgiver så lidt, men prøver en sidste gang i information hvor vi endelig for et skubbebevis efter en halv time der oppe.
Vi går så tilbage til campen og drikker osv, da aften falder på begynder vi og skubbe bilen op til brænderpladsen, da vi så kommer der op for vi afvide at der ikke er flere armbånd, så vi til sidst fik afvide af teammann vi bare skulle hoppe over hegnet pga vagterne intet fatter.
Det var bare lige det raseri jeg skulle ud med, og høre om vi er de eneste der har været uheldige.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DHB 2012 crew under al kritik.
  • #1   3. jun 2012 synes virkelig også de var nogle spader! Metal campen blev også bare lukket lige pludselig lørdag, så jeg kunne ikke komme ind med min vogn.. Virkelig latterligt

• #2   3. jun 2012 det ska så siges at det ik stopper der, da vi så søndag skulle op og hente vores brænder bil der holdte inde i brændercampen, spurgte vi et crew om vi kunne komme af en bagvej om til brænderpladsen, men det vidste han ik til, han vidste faktisk ik helt hvor brænder pladsen lå :S
    Amen forhelved nu må de fandme ta sig sammen, er det tilfældige menneskere der finder på gaden og knalder en klam vest ned over og siger stå og vift med armen og se dumme ud `?

• #3   3. jun 2012 Det var virkelig under al kritik..

• #4   3. jun 2012 vi kom onsdag aften og torsdag åbnede de portene hen mod aftenen... kæft et kaos... folk blev bedt om at trække ud af køren og over i en anden og så tilbage igen og så bedt om at holde stille og dem der kom først sku i første omgang køre sidst ind ( vi holde først i første kø så der blev snakket meget med de crew.
    stort kaos... og de dørmænd der stå indgangen er sku heller ikke så kvikke... så flere på udleveret øl igennem hegnet 20meter fra vagterne... og security folkende kørte sku da som en bukket 5øre...

ud over det ville skrappere støjkrav på brænderpladsen ikke skade en BMW kan sagtens lave brænder med udstødning på...

• #5   3. jun 2012 Havde ikke nogen dårlig erfaring med crew folkene men kan da godt rase lidt over alle de skide tøjbutikker der er kommet ind deroppe der ligner jo fandme et helt modeshow

• #6   3. jun 2012 En af mine kammerater fik os af vide ved indgang han intet vidste omkring noget kørebevis...

• #7   3. jun 2012 men Crew og Security har altid være under kretik og hvis det fungerede så ville det ikke være DHB. har været der siden 2006 og kommer nok igen næste år...

• #8   3. jun 2012 Det er vel ikke anderledes end det plejer..uvidende tumper..holder de ikke informations møder eller noget..?

• #9   3. jun 2012 bo
    ja og hjemmeværn og vejle teknisk skole... det jo ikke uddannelses messe..
    der manglede godt nok nogle flere butikkere... og meget bedre skiltning... fandt aldrig indgangen til DFB eller 402m´eren.
    og til alle der lå mellem chekpoint 1-2 håber i nu ved at jeres biler har en omdrejningsbegrænser... for det vedjeg de har

• #10   3. jun 2012 Jeg er helt enig, vi havde også mange lorte oplevelser.. smiley
    Da vi kom til indgangen og skulle have vores armbånd, havde manden ikke flere i hans taske, så han bad os om at køre lidt frem og vente til han fik fat i nogle flere. Det gjorde vi, men vi blev straks sendt væk af et par stykker i gul vest, vi forsøgte at forklare dem at deres kollega havde bedt os om at holder der, men de hørte ikke et ord af hvad vi sagde. De blev bare stik tosset over vi ikke flyttede os, men den første mand havde jo taget vores billetter uden at give os armbånd, så vi ville jo ikke køre for langt væk, så han ikke kunne finde os igen.. Men de gik helt amok over at vi holdte der, og hørte overhovedet ikke efter havd vi sagde til dem.. Det er ikke ligefrem en god start !!

• #11   3. jun 2012 synes ikke der var styr på en skid desværre, man kunne få noget af vide af den ene "vagt" og når man så gjorde det, så fik ,man vide af en anden at man ikke måtte gøre det såen. Synes det er for dårligt at de ikke har fået den samme info alle de så kaldte vagter. Fks køre mig og en kammerat ud fra vores plads (dansk metal) og der fik vi så at vide at vi skulle være tilbage inden kl 22 for der blev der lukket ind til pladsen! det var så fint nok kl er så 20.30 da vi køre ud, da vi så køre tilbage igen er kl 21.15 kommer der en løbene over og siger at vi har køre forbud fra kl 20 af.. Så tænker jeg lidt hvorfor sagde vagten ikke det da vi køre ud, da klokken nu var over 20 allerede der ? og nu var det første år vi var der over, så vi havde ikke lige fået sat os ind i div regler smiley '
    Men ellers var det udemærket.

• #12   3. jun 2012 altså det dårligeste crew ever de havde ikke styr på en skid om noget som helst

• #13   3. jun 2012 De er virklig under al kritik har aldrig prøvet noget der har været så ringe og de flippede bare ud uden man havde gjordt en skide vi an kom fredag kl.12.21 og vi bliv henvist til og ligge nede ved 10eren og da vi så kommer der ned så står der sådan en bøsserøv med stramme bukser og vinker os der ned af også vælge han og snakke med en i anden bil som lige ville sprøger ham om noget fair nok tænker jeg og sætter bilen i D og triller med 5km/t der ned af og lige pluslig kommer han løbene op på siden af os. Også får jeg ellers bare den største sviner fordi jeg ikke kan høre at den lille lort står og råber af mig i det blæse vejr så bliver bedt om at vende om og køre tilbage fair nok så gør vi det så flipper spasseren ud igen over at jeg var kørt for langt så begynder tossen og kommentere min kørsel med campingvogn fedt jeg har solgt sådan noget skidt og kørt mere med campingvogn en den lille lort kan tælle til FUCK EN SPASSER.

• #14   3. jun 2012 bare at få billetter til mekanikere som Driver er nærmest umuligt,
    man ville få en mail med et link og en kode som man skulle bruge til at købe ekstra billetter, denne skulle komme 14 dage (!) inden dhb, men den kom altså først i tirsdags..- og i mailen stod der at der ikke var flere billetter, så man måtte købe dem i indgangen, til FULD pris (700,- i stedet for de 500 man skulle give når man bestilte i forvejen, hvilket man bare ikke kunne..)
    og i indgangen fatter de hatte da nul og en skid..

• #15   3. jun 2012 Jeg synes det bliver ringere for hvert år, som om at det bare er en indsamling til arrangørerne, de skider på kørerne og de mennesker der kommer for at se bil, det gør så bare at de seriøse finder andre arrangementer i stedet.

• #16   3. jun 2012 vi blev vist om til hvor man normalt kører ud søndag når det lukker, nede i bunden for at køre ind der.. så vi kørte efter en norsk bil.. så kommer vi helt ind på pladsen uden at skulle vise armbånd eller noget.. fandt så en fra Crew og spurgte hvor vi kan få armbånd i år da jeg gik ud fra at hovedindgangen var flyttet siden vi blev sendt derom.. han spørger så bare: ER I KOMMET IND UDEN ARMBÅND?!? Ja det var vi så.. så vi kørte op og fil vores teltplads inden vi fik armbånd på.. ellers var det udmærket, bortset fra at fik kører SYGT råddent ned af de den første gade ved hovedindgangen hvor der altså ikke er særlig meget plads fra den ene side til den anden.. jeg var glad for at jeg havde stå meget plads art jeg kunne holde på langs med vejen..

• #17   3. jun 2012 og krudt skulle bare være bandlyst! specielt kl. lort søndag morgen hvor folk ligger i telt..

• #18   3. jun 2012 Sidste år vær der mange der kom med gratis fordi de manglede tilmeldte til diverse til..vi vær en flok på 15 og det halve havde ikke betalt noget og resten havde betalt fuld pris..hmm mystisk.

• #19   3. jun 2012 Jeg kom kl 12 om fredagen ind af deltager indgangen. Og havde fået mit armbånd og et gratis armbånd til min ven ca efter 10min i kø. Og de 2 ekstra billetter havde jeg også fået fingre i og det gik hurtigt og nemt fordi jeg lige
    Brugte 2 min hjemme på at printe dem ud!!. Skal siges det tog mig yderlige 5 min at komme op i Pit området! Har intet at tude over ! Og jeg kommer sku næste år igen!!

Kommentér på:
DHB 2012 crew under al kritik.

Annonce