{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.744 visninger | Oprettet:

Striben KBH`s nye stil???? {{forumTopicSubject}}

Hey alle glade gaderæsere og bilentusiaster som er nyttige brugere af striben kbh, eller gamnle brugere...
Jeg har mig sku en beklagelig øffer....
Jeg finder striben kbh`s nye stil meget foruroligende....

Igår var jeg på striben som en del andre, og det var jo en hyggelig aften med lidt ræs, og en masse hygge...

Så i dag finder man ud af at der var 3 gutter som stod og drak en øl derude, og det er jo i sig selv lidt uheldigt...
Så på et tidspunkt er der en eller flere som går over til de her 3 gutter, for temmelig sikkert at fraråde det, og de4t gik ikke så godt....
Det ender med at den ene af de 3 som drikker får sig en omgang øretæver...

Så senere får man så osse at vide at det tilsyneladende er ny stil at man begynder at tage på striben bevæbnet....

Så tænker jeg for det første?

HVAD FANDEN SKER DER HER?????

Hvorfor er det lige at fordi der er kommet nye hoveder til at styre striben at det ligepludselig er iorden at tæve folk???
Hvorfor er det lige pludselig det er nødvendigt at bevæbne sig på striben???

Det er sku da fuldstændig forskruet at vi skal til at færdes på striben efter hvordan andre vil ha det....

Hvor fanden er sammenholdet, og mentaliteten som skaber hyggen omkring striben???

Er det her måden tingene skal være fremover, så kan jeg da kun sige, ud med de lortehoveder som finder det nødvendigt at ty til vold, og ind med de gamle drenge som ved hvad striben handler om....

Alt det andet fis her hører sku hjemme i byen....

Beklager mit opstød, men jeg blir så rasende over at tingene kan udvikle sig på denne måde bare fordi nye ansigter kommer til....

Kan vi ikke stå sammen og få de abekatte væk fra striben igen, så det blir vores striben i stedet for et skide diktatur????

Mvh Dennis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Striben KBH`s nye stil????
  • #1   8. jul 2012 for satan i kan simpelthen bare ikke finde udad at opføre jer ordenligt på den ø der..

• #2   8. jul 2012 Finder du det uheldigt at der er 3 der står og drikker en øl ??

Den må du lige forklare ?

• #3   8. jul 2012 Steffen C...
    Jo nogle af os er okay, men der er jo åbenbart et par stykker som er komplette idioter smiley

• #4   8. jul 2012 H Skov...
    Striben og Øl hænger ikke sammen i min verden...
    Hvis man kører på striben og drikker en øl eller 10 samtidig, er det uansvarligt, for hvis man påkører tilskuere osv. så er der sku ballade, ligeså den nedsatte koncentration osv ved indtagelse af alkohol...
    Hvis man er tilskuer er det okay at få en øl, i fornuftige mænbgder, så man ikke vader ud foran bilerne, fordi man blir for snalleret smiley

Gav det bedre mening?

• #5   8. jul 2012 Ja det er klart.. Men for mig at læse var det 3 tilskuere der stod og drak øl..

På Striben Hedested og Striben Esbjerg må tilskuerene drikke så meget de vil.. Der har aldrig været ballade med nogen.. Og der er NUL % tollarence overfor kører der drikker.. Og det har vi aldrig haft problemer med..

Men enten er der ikk styr nok på folk derover eller også er det bare en flok tosser der er til træs/ræs på sjælland.. smiley

• #6   8. jul 2012 H Skov...
    Jeg er bange for at ud af de to valgmuligheder er det sku den første...
    Siden de nye hoveder har fået overtaget er det kun gået ned af bakke ....

• #7   8. jul 2012 hvis jeg har lyst til som tilskuere at drikke en øl, så drikker jeg satme en øl, Det er ikke Stribens ejendom hvor i tit og ofte parkere. så hvis en tilfældig kom forbi på vej i byen der går med en øl i hånden skal personen så også tæskes for at skyde genvej?

• #8   8. jul 2012 Guldager
    HØRT smiley

H Skov...
    Og som du siger som kører, bør der være nul tollerance, men som tilskuer, skal man bare kunne begå sig fornuftigt smiley

• #9   8. jul 2012 Og Igen Hvis en person skulle drikke og sætte sig i bilen , så gå da hen og påmind manden om det nok ikke er smart at køre og drikke da det også kunne gå ud over andre.. og hvis i har mistake om han har drukket mere end 1 så kan i jo tilkalde politiet i stedet for at spille helte og ryge i fængsel selv.

• ThomasK
    ThomasK Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 62 Svar: 126
    #11   8. jul 2012 Nedlæg striben København og flyt det hele til Helsingborg der kan de satme finde ud af det og der er oftest mellem 400-500 biler.

• #12   8. jul 2012 Det er jo ikke kun på striben øl og race går hånd i hånd.. Dk's støreste bil weekend (DHB) er blevet til mere sprut end race.. om du er tilskuer eller køre er mig underordnet, hvis man er nød til at drikke bajer når man ser race så har man sku et problem..

• #13   8. jul 2012 ^What he said ^

• #14   8. jul 2012 Hvem fanden gider at blande sig i om folk drikker øl, du kan køre og drikke øl lovligt imens.... Såå hvorfor fanden skal en flok tågehorn blande sig i det...

• #15   8. jul 2012 Jeg kan drikke 4 øl og ligger stadig under de 0,5 i grænse , det er da noget folk selv må vurdere..

• #16   8. jul 2012 selvom du må køre med en promille på op til 0.5 kan du stadig blive dømt for alkohol kørsel hvis det går galt med en lavere promille.. og det er måske lidt dumt når man køre ulovlig ræs og gerne vil ha en bane til det så man i stedet kan køre lovligt! så kan et eller andet sted godt se fornuften i ikke at drikke når man skal køre... men derovre køre de jo sig selv ihjel hver weekend alligevel...

• #17   8. jul 2012 Fordi hvis folk drikker en bajer, kører ræs og så kører galt så går politiet helt amok på crewet.. Og JEG gider ikk have på min frakke at en er kørt galt med sprit i blodet.. Derfor nægter vi folk at kører hvis de har drukket.. Men vi står jo ikk ligefrem og tjekker folk..
    Men hvis vi har set en drikke en øl og sætter sig bag rattet får han ikk lov til at kører ræs mod en anden..

Så hvis man vil kører ræs kan man nappe en bajer EFTER man har kørt.. Hvor svært kan det være.. smiley

• #18   8. jul 2012 Den ene side af historien....

En af parterne ringede mig op og fortalte at sådan her er scenariet:
    3 gutter står og deler en flaske Jack D, med tilhørende glas og cola.
    Så vælger en af crew at gå hen og påpege overfor de 3 gutter at det har en meget forkert signalværdi at sende, da der er kamerahold derude.
    Det vælger jeg den ene så at være respektløs overfor, og begynder at puste sig op, osv.
    Mens crewet stadig forsøger at tale ham til fornuft, men denne mand gider ikke lytte, selvom en af hans kammerater bliver overbevidst...
    Da denne mand så truer crew 2.gang, vælger hans venner så at træde ind og gøre kort process, da crew følte sig truet, og utryk ved situationen.

Manden som så blev slået ned, vælger så at komme tilbage senere på aftenen med trukket kniv, og spørger efter crew, samt de venner som hjalp ham.

• #19   8. jul 2012 steffen c.

gå ud og grav et hul i marken og smid dine fordomme der. så kan du altid komme tilbage når du er færdig.

• #20   8. jul 2012 Når jeg hører denne side, vil jeg sige jeg har forståelse for situationen, men det er stadig ikke iorden at slå nogen ned...
    En civil anholdelse ville gøre underværker, men det er selvfølgelig nemt at være bagklog...

Man hjælper sine venner i nød.
    Og det var tilfældet her.

• #21   8. jul 2012 Man ska altid snakke folk til fornuft og på en pæn og forståelig måde..

Man ku evt forklare at der er et tv hold og det ser dumt ud, udadtil og om de evt ku gemme flasken væk, bare denne aften..

Eller også sku man forklare overfor tvet at der en adskillelse mellem øl og ræset.. At det KUN er tilskuerene der drikker..

At fyren kommer tilbage og trækker en kniv viser jo bare han er skudt i hovedet og ikk kan snakkes til fornuft.. Der ska man bare gribe knoglen med det samme og få panserne ud og så ellers få alle andre til at fordufte..

• #22   8. jul 2012 jeg synes ik det i orden at slå folk ned vis truet nu vi vil have en bane og sådan, men synes stadig man skal gøre vad der er nødvendigt for så at holde han eller overmande ham så at sige og fastholde ham og ringe efter politiet så de kan tage sig af ham vis folk skal hidse sig op og true det hjælper sku ingen steder, det kunne måske også være med til at vise politiet at vi gøre vad vi kan for at det er så sikkert som muligt, vis vi ringer efter dem når der er en der bliver for meget, man ringer jo også til politiet vis der er en der er voldig og truer i byen på et diskotek eller noget i den stil, så visser vi også vi har styr på det og det er sikkert for alle, køre og tilskuer , er kun negativ reklame vis ham der har drukket bliver kørt ned eller han lade det går ud over andre uanset om det er et uheld eller en misforståelse eller noget helt andet, vis i kan følge mig smiley

• #23   8. jul 2012 Det giver jo ingen mening det der.
    Hjalp vennerne ham, eller crew?

• #24   8. jul 2012 Michael
    Det var crewmedlemmets venner som trådte til...

• #25   8. jul 2012 Jeg forstår heller ikke helt. Var det en af de 3 som drak der blev slået ned af crewet samt venner?? Eller var det en fra crewet der blev slået ned?

• #26   8. jul 2012 Det var en af de 3, som fik en på tiden af crewets venner

• #27   8. jul 2012 lyder da i mine ører som om at de tre gutter og crew samt venner var lige basket i skallen alle sammen........ ja næsten som om det er crew´s venner der er helt galt på den..... Men hvis han ikke skulle køre alligevel, hvorfor så overhovedet blande sig i om han er til Jack/cola eller ej?...

• #28   8. jul 2012 Normalt gør man heller ikke noget ved publikum der drikker, hvis de ellers bare opfører sig ordentligt. Men denne gang var der netop TV-hold som prøver at fremme vores sag, og eftersom vi i forvejen har et dårligt ry, er det ikke specielt fremmende for vores sag, at seerne ser alkohol i forbindelse med ræs.

• #29   8. jul 2012 nej så kan jeg godt se det er bedre hvis de kan nå at fange et slagsmål hvor crew hamrer en tilskuer i jorden....

• #30   8. jul 2012 niklas vent og se om det bliver fremstillet godt eller dårligt for os. jeg tror det bliver Bubber om igen.

det crew der er derude nu tror os bare de ejer det hele og kan bestemme alt. fair nok de gider gøre det men de tror sku de er betjente og render og retter på folk derude hele tiden.

de er så talentløse at de ikke engang kan finde andre veje og kører på, selvom man har givet dem mange nye vejnavne.

• #31   8. jul 2012 lige præcis henneR...
    nogen af de crew folk der er der nu suger satme os noget hash. det er tydeligt at se. det er os et godt signal at sende når man får stukket et kamera og i fjæset

• #32   8. jul 2012 HenneR !
    Det var en situation der løb ud af kontrol, hvilket også var grunden til at jeg kørte fra stedet da det begyndte. Men ret skal være ret - crewet prøvede at bede manden stille og roligt om at gemme det lidt væk. Der kom så en anden (som var ven af et crewmedlem, men som ikke var en del af crewet) og slog ham.

Jeg prøver ikke at retfærdiggøre det, men jeg synes ikke at crewet skal have skylden her.

• #33   8. jul 2012 Niklas
    Jeg sys heller ikke crew skal have skylden i det her...

Men jeg sys.derimod heller ikke det er iorden at slå...

Men jeg ka godt.forstå og.bakke op om det sammenhold der er bag...
    For man passer på hinanden, men igen på den anden side, der er andre metoder, men nok bare svært.at.bevare hovedet i sådan en situation...

• #34   8. jul 2012 ti måske flere mod en mand... det var kun en der ikke forstod det og der stod en kæmpe flok af store mennesker rundt om ham og ham der slog kommer løbende hen og knalder en mand der står helt stille en på hovedet så briller flyver hvordan kan man overhovedet snakke om at føle sig truet her..?

der vidst nok kun en der kan føle sig truet i den her situation og det var ham der fik en på hovedet...

sådan noget høre bar ikk hjemme på striben..! hold hænderne i lommen eller bliv væk fra striben... jeg taler sikkert for de fleste når jeg siger man kommer på striben for at hygge ikke for at slås eller slå folk ned...
    og nej våben høre SLET ikke hjemme på striben..!

• #35   9. jul 2012 Undskyld mig lige en gang!

Hvad fanden i helvede har i gang i på den Ø?

Den mentalitet i levere derovre fra stinker da, så det kan lugtes helt herover i jylland! Fy for satan hvor er det da talentløst det i har gang i efterhånden.

Om der er et tv-hold eller ej, manden må sku da vel drikke hans alkohol, når han, som det umiddelbart forståes, står stille og ser på race sammen med 2 kammerater. Kan vitterligt ikke se problemet i det. Havde det været mig der havde fået en på skalden ud af det blå, Så ville jeg sku også blive rasende, Jeg ville ikke komme tilbage med en kniv, men jeg ville simpelthen verbalt nlive ved og ved med at kræve en ordentlig forklaring på om det er "Jer" der skal bestemme om jeg skal stå og nyde et glas alkohol, det har i fandme ikke ret til!

Hvis i er så komplet hjernevaskede, at i tror at 1500 mennesker kan samles på et sted, uden at der står bare 1 enkelt med en øl, eller noget andet i hånden, så har i da totalt tabt brikkerne.

Havde samme situation opstået, hvis det var en ung kvinde der stod og drak.? hva?!!

Nu må i kraftedme tage jer sammen derovre, i er den eneste "stribe" her i dk, der konstant bliver ved med at fodre pressen med dårlig nyt! Så styr jer dog.

Grrrr!

• #36   12. aug 2012 Striben Kbh er øv ... Man må ikke engang filme der ude .. Uden man skal i forhør af deres "Crew" om hvad man skal bruge det til osv

• #37   13. aug 2012 Seat Altea xl : hvis det er sige du bare at du har få lov af mig smiley

• #38   13. aug 2012 Seat altea xl
    hvis jeg stadig kørte race der ude. ville jeg satmer blive tosset over folk optog det.
    ligesom med piger der løber nøgne rundt enten melder man det ellers nyder man synet men man filmer dem sku ikke uden tilladelse.

er glad for jeg ikke længer gider køre med vidre til løbnende men kun køre med ind til ikea.

syntes der er alt for lidt styr på lortet. ingen informationer.
    at folk skal havde våben med er sku sørgeligt. men de ved vel de ikke kan finde ud af at slås så de må heller bevæbne sig.
    har desvære aldrig opblevet one on one slåskampe. der er altid 2-3mod 1 det ikke ok...

hvis folk drikker og køre så det deres valg og så må politiet jo håbe de få dem stoppet.
    siger ikke det er ok siger bare jeg ikke få penge for at melde det til politiet og at de ikke laver mit arbejde

• #40   13. aug 2012 jo tætter man kommer på københavn jo nemmer er det jo at få medie dækning. de er jo i politikernes egen forhave der bliver kørt... og så er der alle de "gangstars" der tror de er seje fordi de har fars fiskekniv med i byen... helt normalt inde omkring kbh.

• #43   3. dec 2012 Digweed...
    Nok er den gammel, men læser da stadig fra tid til anden...
    Og du har så evigt ret, men gir det tilladelse til at ty til vold for at udbringe budskabet?
    Der er mangel på respekt, og folk tror det er en fest, og det er sku en skam, men hvad kan man så gøre som ansvarstager???
    Smide folk væk?
    Selvom denne tråd er oprettet længe tilbage, må jeg sku sige den sidste måned på striben i år, det var konge underholdning...
    Striben kom rigtig godt efter problemerne og fik lagt en fin struktur til sidst...

Kommentér på:
Striben KBH`s nye stil????

Annonce