Striben KBH`s nye stil???? {{forumTopicSubject}}
Hey alle glade gaderæsere og bilentusiaster som er nyttige brugere af striben kbh, eller gamnle brugere...
Jeg har mig sku en beklagelig øffer....
Jeg finder striben kbh`s nye stil meget foruroligende....
Igår var jeg på striben som en del andre, og det var jo en hyggelig aften med lidt ræs, og en masse hygge...
Så i dag finder man ud af at der var 3 gutter som stod og drak en øl derude, og det er jo i sig selv lidt uheldigt...
Så på et tidspunkt er der en eller flere som går over til de her 3 gutter, for temmelig sikkert at fraråde det, og de4t gik ikke så godt....
Det ender med at den ene af de 3 som drikker får sig en omgang øretæver...
Så senere får man så osse at vide at det tilsyneladende er ny stil at man begynder at tage på striben bevæbnet....
Så tænker jeg for det første?
HVAD FANDEN SKER DER HER?????
Hvorfor er det lige at fordi der er kommet nye hoveder til at styre striben at det ligepludselig er iorden at tæve folk???
Hvorfor er det lige pludselig det er nødvendigt at bevæbne sig på striben???
Det er sku da fuldstændig forskruet at vi skal til at færdes på striben efter hvordan andre vil ha det....
Hvor fanden er sammenholdet, og mentaliteten som skaber hyggen omkring striben???
Er det her måden tingene skal være fremover, så kan jeg da kun sige, ud med de lortehoveder som finder det nødvendigt at ty til vold, og ind med de gamle drenge som ved hvad striben handler om....
Alt det andet fis her hører sku hjemme i byen....
Beklager mit opstød, men jeg blir så rasende over at tingene kan udvikle sig på denne måde bare fordi nye ansigter kommer til....
Kan vi ikke stå sammen og få de abekatte væk fra striben igen, så det blir vores striben i stedet for et skide diktatur????
Mvh Dennis
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 52 Svar: 1.605
jul 2005
Følger: 97 Følgere: 101 Biler: 4 Emner: 563 Svar: 7.169
Den må du lige forklare ?
apr 2009
Følger: 51 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 365
Jo nogle af os er okay, men der er jo åbenbart et par stykker som er komplette idioter
apr 2009
Striben og Øl hænger ikke sammen i min verden...
Hvis man kører på striben og drikker en øl eller 10 samtidig, er det uansvarligt, for hvis man påkører tilskuere osv. så er der sku ballade, ligeså den nedsatte koncentration osv ved indtagelse af alkohol...
Hvis man er tilskuer er det okay at få en øl, i fornuftige mænbgder, så man ikke vader ud foran bilerne, fordi man blir for snalleret
Gav det bedre mening?
jul 2005
På Striben Hedested og Striben Esbjerg må tilskuerene drikke så meget de vil.. Der har aldrig været ballade med nogen.. Og der er NUL % tollarence overfor kører der drikker.. Og det har vi aldrig haft problemer med..
Men enten er der ikk styr nok på folk derover eller også er det bare en flok tosser der er til træs/ræs på sjælland..
apr 2009
Jeg er bange for at ud af de to valgmuligheder er det sku den første...
Siden de nye hoveder har fået overtaget er det kun gået ned af bakke ....
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Biler: 2 Emner: 81 Svar: 799
apr 2009
HØRT
H Skov...
Og som du siger som kører, bør der være nul tollerance, men som tilskuer, skal man bare kunne begå sig fornuftigt
okt 2007
jan 2012
Følger: 1 Emner: 62 Svar: 126
feb 2004
Følger: 37 Følgere: 46 Biler: 8 Emner: 185 Svar: 1.909
okt 2007
okt 2007
Følgere: 79 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.201
okt 2007
Følgere: 79 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.201
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 133 Svar: 4.527
jul 2005
Men hvis vi har set en drikke en øl og sætter sig bag rattet får han ikk lov til at kører ræs mod en anden..
Så hvis man vil kører ræs kan man nappe en bajer EFTER man har kørt.. Hvor svært kan det være..
apr 2009
En af parterne ringede mig op og fortalte at sådan her er scenariet:
3 gutter står og deler en flaske Jack D, med tilhørende glas og cola.
Så vælger en af crew at gå hen og påpege overfor de 3 gutter at det har en meget forkert signalværdi at sende, da der er kamerahold derude.
Det vælger jeg den ene så at være respektløs overfor, og begynder at puste sig op, osv.
Mens crewet stadig forsøger at tale ham til fornuft, men denne mand gider ikke lytte, selvom en af hans kammerater bliver overbevidst...
Da denne mand så truer crew 2.gang, vælger hans venner så at træde ind og gøre kort process, da crew følte sig truet, og utryk ved situationen.
Manden som så blev slået ned, vælger så at komme tilbage senere på aftenen med trukket kniv, og spørger efter crew, samt de venner som hjalp ham.
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 82 Svar: 988
gå ud og grav et hul i marken og smid dine fordomme der. så kan du altid komme tilbage når du er færdig.
apr 2009
En civil anholdelse ville gøre underværker, men det er selvfølgelig nemt at være bagklog...
Man hjælper sine venner i nød.
Og det var tilfældet her.
jul 2005
Man ku evt forklare at der er et tv hold og det ser dumt ud, udadtil og om de evt ku gemme flasken væk, bare denne aften..
Eller også sku man forklare overfor tvet at der en adskillelse mellem øl og ræset.. At det KUN er tilskuerene der drikker..
At fyren kommer tilbage og trækker en kniv viser jo bare han er skudt i hovedet og ikk kan snakkes til fornuft.. Der ska man bare gribe knoglen med det samme og få panserne ud og så ellers få alle andre til at fordufte..
jun 2011
Følger: 52 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 38
feb 2007
Følger: 125 Følgere: 123 Biler: 4 Emner: 313 Svar: 1.775
Hjalp vennerne ham, eller crew?
apr 2009
Det var crewmedlemmets venner som trådte til...
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.980
apr 2009
aug 2006
jun 2010
Følger: 41 Følgere: 41 Emner: 7 Svar: 388
aug 2006
dec 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 148 Svar: 3.618
det crew der er derude nu tror os bare de ejer det hele og kan bestemme alt. fair nok de gider gøre det men de tror sku de er betjente og render og retter på folk derude hele tiden.
de er så talentløse at de ikke engang kan finde andre veje og kører på, selvom man har givet dem mange nye vejnavne.
dec 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 148 Svar: 3.618
nogen af de crew folk der er der nu suger satme os noget hash. det er tydeligt at se. det er os et godt signal at sende når man får stukket et kamera og i fjæset
jun 2010
Følger: 41 Følgere: 41 Emner: 7 Svar: 388
Det var en situation der løb ud af kontrol, hvilket også var grunden til at jeg kørte fra stedet da det begyndte. Men ret skal være ret - crewet prøvede at bede manden stille og roligt om at gemme det lidt væk. Der kom så en anden (som var ven af et crewmedlem, men som ikke var en del af crewet) og slog ham.
Jeg prøver ikke at retfærdiggøre det, men jeg synes ikke at crewet skal have skylden her.
apr 2009
Jeg sys heller ikke crew skal have skylden i det her...
Men jeg sys.derimod heller ikke det er iorden at slå...
Men jeg ka godt.forstå og.bakke op om det sammenhold der er bag...
For man passer på hinanden, men igen på den anden side, der er andre metoder, men nok bare svært.at.bevare hovedet i sådan en situation...
apr 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 29 Svar: 109
der vidst nok kun en der kan føle sig truet i den her situation og det var ham der fik en på hovedet...
sådan noget høre bar ikk hjemme på striben..! hold hænderne i lommen eller bliv væk fra striben... jeg taler sikkert for de fleste når jeg siger man kommer på striben for at hygge ikke for at slås eller slå folk ned...
og nej våben høre SLET ikke hjemme på striben..!
mar 2005
Følger: 174 Følgere: 170 Biler: 8 Emner: 129 Svar: 2.196
Hvad fanden i helvede har i gang i på den Ø?
Den mentalitet i levere derovre fra stinker da, så det kan lugtes helt herover i jylland! Fy for satan hvor er det da talentløst det i har gang i efterhånden.
Om der er et tv-hold eller ej, manden må sku da vel drikke hans alkohol, når han, som det umiddelbart forståes, står stille og ser på race sammen med 2 kammerater. Kan vitterligt ikke se problemet i det. Havde det været mig der havde fået en på skalden ud af det blå, Så ville jeg sku også blive rasende, Jeg ville ikke komme tilbage med en kniv, men jeg ville simpelthen verbalt nlive ved og ved med at kræve en ordentlig forklaring på om det er "Jer" der skal bestemme om jeg skal stå og nyde et glas alkohol, det har i fandme ikke ret til!
Hvis i er så komplet hjernevaskede, at i tror at 1500 mennesker kan samles på et sted, uden at der står bare 1 enkelt med en øl, eller noget andet i hånden, så har i da totalt tabt brikkerne.
Havde samme situation opstået, hvis det var en ung kvinde der stod og drak.? hva?!!
Nu må i kraftedme tage jer sammen derovre, i er den eneste "stribe" her i dk, der konstant bliver ved med at fodre pressen med dårlig nyt! Så styr jer dog.
Grrrr!
maj 2004
Følger: 68 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 246 Svar: 2.142
feb 2008
Følger: 249 Følgere: 237 Emner: 194 Svar: 1.565
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
hvis jeg stadig kørte race der ude. ville jeg satmer blive tosset over folk optog det.
ligesom med piger der løber nøgne rundt enten melder man det ellers nyder man synet men man filmer dem sku ikke uden tilladelse.
er glad for jeg ikke længer gider køre med vidre til løbnende men kun køre med ind til ikea.
syntes der er alt for lidt styr på lortet. ingen informationer.
at folk skal havde våben med er sku sørgeligt. men de ved vel de ikke kan finde ud af at slås så de må heller bevæbne sig.
har desvære aldrig opblevet one on one slåskampe. der er altid 2-3mod 1 det ikke ok...
hvis folk drikker og køre så det deres valg og så må politiet jo håbe de få dem stoppet.
siger ikke det er ok siger bare jeg ikke få penge for at melde det til politiet og at de ikke laver mit arbejde
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
apr 2009
Nok er den gammel, men læser da stadig fra tid til anden...
Og du har så evigt ret, men gir det tilladelse til at ty til vold for at udbringe budskabet?
Der er mangel på respekt, og folk tror det er en fest, og det er sku en skam, men hvad kan man så gøre som ansvarstager???
Smide folk væk?
Selvom denne tråd er oprettet længe tilbage, må jeg sku sige den sidste måned på striben i år, det var konge underholdning...
Striben kom rigtig godt efter problemerne og fik lagt en fin struktur til sidst...
Striben KBH`s nye stil????