{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaløvig tirsdag den 24 Juli.
  • #1   23. jul 2012 er alle biler velkommen eller skal det være vetaran biler??

• #2   23. jul 2012 "brian biler" er ikke helt velkomne men må gerne holde bagved men det er forbeholdt for dem der har nogle specielle biler man ikke lige ser hverdag evt se nogle af de album der er herinde så kan du se hvad jeg mener smiley
    bare søg på kalø under fotoalbum smiley

• #3   23. jul 2012 ok så vidt jeg kan se kan jeg godt deltage i min audi 100 cc 2,2 avant fra 1984... kan være jeg kommer

• #4   23. jul 2012 Brian biler er som så også velkomne, men det har bare vist sig de sidste mange år, at dem der har sådanne biler tit har en tendens til også at køre særdeles råddent...... De fleste af dem mener åbenbart at det er god stil, at ligge på pladsen og give mere end rigeligt gas og så lette derfra i røg og damp....... :o(

• #5   23. jul 2012 har hørt fra flere der udstiller deres fine veteran biler dernede de gider ikke komme så tit fordi der nemlig kommer nogle og laver hjulspin og sprøjter sten osv op på de andre biler

• #6   23. jul 2012 Ja det er forbeholdt "søndagsbiler" veteraner, special biler og amerikanere mm.
    Samt motorcykler på vandsiden.
    Men der er en pplads til alm biler også.
    Men kommer du i en Vetra der bare har fået et anlæg og et par store fælge så please parker med de almindelige biler smiley
    Og ja, det er set nogle er drønet i grøften fordi de ikke ku styre deres brænder, SÅ dont do it!

• #7   23. jul 2012 Cawdy kunne ikke siges meget bedre smiley

Kommentér på:
Kaløvig tirsdag den 24 Juli.

Annonce