{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

ANG.Striben/Steder/Sms service?"KBH" {{forumTopicSubject}}

Hey Folk´s.
jeg ved ik om jeg er ene om denne omtanke, men sys at der snart ska ske lidt hva der angår striben, jeg sys det er super fedt at komme ud i weekend aftnerne og se en masse andre gutter/gutinder og fede biler.. Men det er snart ved at være det samme og samme hver weekend..
Sms servicen fungere slet ik.. kan faktisk talt slet ik se hva vi behøver den til da det er samme sted hver gang, og folk selv bestemmer hvornår de køre videre..
Samtiddig fungere sms servicen os hos andre parter som ikke er så glade for gaderace.netop Pol--t, har lagt mærke til at nææsten hver gang sms blir sendt jamen så møder vores "fjender" op.. smiley

der sku måske ske lidt ændringer hva angår mødesteder og race, og samtiddig os en anden måde at kommunikere på.
Måske ik det nemmeste at finde steder, men så ku man jo tag mod nogle af alle de forslag der er givet.. (foreslår i sender andre forslag til sms servicen istedet for at nævne dem her)

!Dette indlæg er overhovdet ik for at fornærme nogen" det er et seriøst indlæg.. sys det er syndt der ik sker lidt mere.
er jeg den eneste der har det sådan?:)
Mvh.. Håber på positiv Respons.


Kommentarer på:  ANG.Striben/Steder/Sms service?"KBH"
  • #1   25. mar 2006 syntes heller ikke sms servicen fungerer .... det virker heller ikke så godt at man skal skrive nye møde og race steder på en e-mail ... der er jo ingen der har en computer ved hånden når man cruiser rundt og leder efter nye steder at køre ...

  • #2   25. mar 2006 Jannick: Hvad ved servicen fungere ikke?? Teamet her gør ALT hvad vi kan for af få folk med os men ingen lytter jo alligevel til servicen.. Overvejer faktisk af lukke den da folk jo ikke kigger selvom jeg skriver noget nyt..
    Igår prøvede vi noget helt andet men der var maks 15 biler.. Og der er altså 244 medlemmer.. Hvor er resten henne af??

    Thomas H: Jamen har du ikke et stykke papir og en kugleskriver?? Skriv stedet ned og mail det til os.!!!


  • #3   25. mar 2006 jeg vil give dig ret jannick

    men syntes dog at den sms service er rigtig god


  • #4   25. mar 2006 Jeg har også et arbejde jeg skal passe så jeg kan ikke stå aktiv 24/7 for af få opkald på min mobil omkring nye steder af køre..

    Også hvis i går ind under Træf og læser det sidste indlæg jeg skrev så kan i også se hvor gal jeg er!


  • #5   25. mar 2006 peter l syntes i gør et flot stykke arbejde

    men man kan ikke regne med at alle 244

    medlemmer kommer hvergang


  • #6   25. mar 2006 nej sys ik servicen fungere.. der må jo være en grund til de ik lytter... :-s servicen burde. forstå mig ret, stå i spidsen og være foran, altså "styre" det der.. men folk køre bare. og det gør de fordi de ved hvor de ska hen, netop samme sted som, altid, hvis der nu skete noget med andre steder... For det 1. ik så meget politi, og det 2, folk lytter mere til servicen

  • #7   25. mar 2006 anders N: jeg regner heller ikke med 244 medlemmer hver gang.. Men hvis bare 50 eller 100 kom så var jeg glad. Men INGEN lytter.. smiley Og ingen kan informere resten af flokken der står et sted hvis de køre videre til et andet sted så vi alle kan være med istedet for af stå 2-3 mennesker på hver sin pakeringsplads spredt over hele kbh..

  • #8   25. mar 2006 Jannich P: Hvis du dukker op iaften og følger sms'en så ved du garanteret godt hvor vi skal starte henne af..

    Hvis jeg og resten af teamet stiller os op og prøver af få folk til af køre en anden vej tilbage og sådan så bliver vi bare truet på livet og hvorfor fanden vi ødelægger det og jeg ved ikke hvad.. gider jeg ikke stå model til så må folk klare sig selv.. Vi sørger for af alle hvis de fuldte servicen møder sammen sted!


  • #9   25. mar 2006 Street-Team - Peter L: Tror også det kommer meget anpå hvad tid det er og det jo første gang så folk skal lige lære det som alle andre steder...

    Men den tid som igår hvor i var 15biler ja der ville jeg nok heller ikke kunne nå at komme til at jeg laver en masse andet der....

    Men jeg lytter stadigvæk til sms servicen da den er fin nok at have smiley


  • #10   25. mar 2006 Syntes at det var godt at i prøvede at få folk til at mødes et nyt sted, bare ærgeligt at folk ikke gider lytte og bare mødes ved Ikea som sædvanligt.

    Sms-servicen fungere perfekt, det er bare folk som ikke ikke kan finde ud af at læse beskeden.

    Som jeg også har sagt til dig tidligere, lad være med at lukke Sms-servicen, kender mange som er glade for den, men desværre er der jo altid folk som skal brokke sig over noget, sku sjældent man hører noget positivt.

    Hvis du evt mangler folk til dit hold, må du endelig sige til, så er jeg hvert fald frisk.


  • #11   25. mar 2006 jamen så kan i jo i princippet lige så godt lukke den nu, for alle ved da hvor det foregår.. Peter, jeg skriver ik for at nedgøre JER! har respekt overfor jeres stykke arbejde, flot nogen gør det.. men derfor sys JEG stadig ik det fungere.. men hvorfor har i servicen hvis i ik kan skrive andre steder uden at bli truet??? :S

  • #12   25. mar 2006 Jannick (18) P: Du kunne også bare afmelde dig fra den så er du fri for de sms'er.

  • #13   25. mar 2006 Jannick: jeg kan høre du ikke er medlem fordi ellers ville du vide af iaften er anderledes end igår og resten af året.. Vi gør alt hvad der står i vores magt for af få folk til af følge den men gør de ikke.. Hvorfor aner jeg ikke..

    Jeg bliver ikke truet ved af skrive andre steder men hvis jeg stiller mig op og beder folk køre en anden vej tilbage istedet for af køre imod racet så får jeg fingere og folk råber og truer næsten en.. gider jeg famne ikke..


  • #14   25. mar 2006 Jannick (18) P. Han skriver at hvis de prøver at få folk til at køre en anden vej på striben end mod de biler som kører så bliver de truet.

    Som Rasmus L også siger, meld dig fra hvis DU ikke kan bruge den til noget.


  • #15   25. mar 2006 rasmus L & Andreas C jeg er sgu glade for i følger den.. fordi ellers var mit arbejde med den da spildt.. Det koster mig nogle penge af have den jeg glædeligt betaler for af kunne køre race/se på race men jeg bliver sgu møg sur når folk brokker sig og ingen ting gør selv og regner med det hele bliver serveret på et sølvfad!

    Andreas C: jeg skal nok sige til hvis det er! Men lige pt kan du bare lede efter et nyt sted så er vi glade! smiley


  • #16   25. mar 2006 1: Værd da lige glad for at der ER en sms service, så får man skuda samlet så mange som muligt..
    2: Det kan da godt være det er samme sted hver gang, men fx idag, er det jo et nyt sted.. Men hvor mange mon der så lige følger op på det ? Det kan de jo ikke bestemme..
    3: Jeg forstår fanme godt Peter, hvem fanden gider stille sig op og sige folk skal køre den vej tilbage og sådan, når man så som resultat får fingeren og dumme kommentare ???

    Men som da andre siger, så meld dig ud af den, hvis du har så skide meget i mod den..

    -Niki F, www.Pro-Street.dk


  • #17   25. mar 2006 sorry det misforstod jeg.. nej melder mig IK fra, for håber da der sker lidt.. det kan jeg godt forstå du ik gider.. men det os det jeg sir, er det så nødvendigt at ha den..?.. :S er det så dit arbejde værd?? smiley
    jo jeg er medlem af den, og har læst den.. og prøver os så vidt muligt at følge den, men som du selv sir er det ik så nemt når ingen andre er med nej.. men somsagt så tror jeg det er fordi folk ved hvor det er.. så har de ik noget at bruge den til.. :-S


  • #18   25. mar 2006 Jannick - Jeg kan dog godt se det sidste der du lige skrev, måske er rigtigt, men så kom da med nogen steder ? Tro mig, når Peter køre rundt, skriver han skuda stederne ned, hvis han støder på nogen interesserante, men dem er der måske bare ikke lige så mange af mere.. Ellers er de måske lukkede efterhånden..

  • #19   25. mar 2006 Jannick P: Hvis alle følger den og ikke bare gør som de plejer så blive der jo komme mange men de fleste gør bare som de plejer og tænker "jamen der kommer aldrig nogen når vi skriver noget andet så hvorfor skal jeg også??" men hvis folk trodser den holdning og kommer alligevel så ville der jo blive fuldt hus..

  • #20   25. mar 2006 Jacok H, slap lige af, ingen sir her jeg har noget ímod den..! det var et FORSLAG om at finde andre steder.. som JEg OS skrev opover, sys jeg det er pisse flot at de gør det, rigtig fedt, og har os respekt for det, men sys os det er syndt at folk ik følger det.

  • #21   25. mar 2006 jeg startede bla. indlægget for at finde nogle forslag til steder.:) jeg læste i et indlæg noget tid siden at der var forslag om køge, rødovre og lign..

  • #22   25. mar 2006 det har du da os ret i Peter.. men jeg husker ik hvornår der er prøvet et andet sted... smiley men som de andre steder striben os har opholdt sig de sidste år, blir jo lukket, netop fordi vi er der hver weekend.. hvis det KU lade sig gøre at prøve og starte nogle nye steder, måske det ville hjælpe lidt... smiley så går der alligevel os noget tid før police er med.. smiley

  • #23   25. mar 2006 Jannick..: Jamen du har ret.. Nogle nye steder ville være dejligt.. Men du kan bare fatte nøglen til bilen, tage en blok og en kugleskriver også køre en tur ned i det lokale industrikvater og kigge omkring.. Du kender selv kravene til vejen ca.. Skriv stedet op, kør ned på tanken og få dig en cola og tænkt der gjorde jeg lige et godt stykke arbejde for striben, kør så hjem og mail stedet til mig.. jeg og teamer tager ud og tjekker det om aftenen og eventuelt tager hastighed prøver og hvis det er godt skriver jeg det op og tager det ibrug og håber folk følger servicen!!


  • #24   25. mar 2006 Lyder det svært??

  • #25   25. mar 2006 hehe.. jeg ville så gerne vide hvor det nye sted er i aften.. Men jeg har desværre smidt min flyer væk


    JEG SYNES: at de gør et rigtig godt stykke arbejde, dejligt at nogen virkelig tager et initativ


  • #26   25. mar 2006 ærlig talt så ligger jeg ik og køre rundt og leder efter nye steder.. smiley og jeg er skam godt klar over det ik er nemt og få 250 medlemmer til at lytte til hva man skriver.. uden tvivl. derfor sys jeg os det er Super at i kan og tager imod den udfordring. smiley det var os bare et forslag som måske kunne overvejes, hvis ny 250 medlemmer os var interresseret så kunne man jo pludselig findet mange steder, men netop som du sir, så dukker folk bare op hvor det plejer at være...

  • #27   25. mar 2006 og derfor ik gider smide indlæg om nye steder.. smiley



  • #28   25. mar 2006 Sry. Jannick

  • #29   25. mar 2006 Kenneth S: Endnu en gang.. Send en mail til sms@street-team.dk også får du info'en og stedet iaften af vide!!

    Jannick P: Nej jamen det er der ingen der gør men alligevel brokker folk sig.. Det er det jeg bliver så irriteret over.. Jeg kunne forstå hvis det væltede ind med steder og jeg bare sagde nej til alle.. Så kunne jeg forstå det men sådan ligger landet desværre ikke.. Jeg har fået 4 mails omkring Avedøre Holme men den er staidg LUKKET.. sååh..


  • #30   25. mar 2006 jamen det okay jacok.. smiley jeg har åbenbart selv lagt op til at få kritik ved at starte dette indlæg, det var dog ik min mening med det, men sådan er det jo herinde.. smiley

  • #31   25. mar 2006 jacob. sry.

  • #32   25. mar 2006 Peter L:
    Få Arrangeret noget med f.eks et Tudehorn. =)
    Skriv det herinde, at når folk hører dette ved f.eks Ikea kl: 21:00, så følg efter den bil med tudehornet, hvis altså man har lyst smiley
    Så kan vi forhåbentlig i ro og mag køre til et nyt sted. Uden dem med blinkene på taget.. =)
    Jeg har gjort det et par gange med en kammi, og der har været succes.

    -Bare et forslag...


  • #33   25. mar 2006 peter L. jah det kan jeg sgu godt se.. sys bare det ærgeligt.. smiley men jeg ska da nok støtte op om jer, og prøve at lede efter nogle nye steder...

  • #34   25. mar 2006 Stanley M: Ja det var en mulighed men har jeg dog ikke lyst til.. Har jeg ikke is nok til i maven.. Hvis så nogen får en bøde eller nåed på det nye sted vi er så mister jeg måske et spejl fordi nogle er sure..
    Men det er da helt klart en mulighed eller en megafon af råbe folk op over..

    Jannick P: Tak.. Jo flere der støtter og hjælper til jo sjovere bliver det for alle!


  • #35   25. mar 2006 Peter L:
    Hmm. Det er jo op til folk selv om de vil køre med eller ej. Du har jo intet ansvar for om folk får en bøde for noget.
    Ja. det ville da være ærgeligt hvis der var nogle som fik bøder det nye sted, og det vil måske også virke negativt, men du prøver jo bare at få gang i striben, og da det ikke er helt legalt, så kan jeg slet ikke se nogen grund til andet.
    -bare min mening.


  • #36   25. mar 2006 Jeg fik selv en ærgelig bøde sidste gang jeg var på striben i min sure Peugeot smiley en bøde for at min anhængerkrog dækkede for nummerpladen. dvs. at jeg så skulle blive sur på dig fordi du havde sagt at vi kørte til stedet der ?.. hmm...

  • #37   25. mar 2006 Stanley M.. det os helt rigtigt, det kan på ingen måde være peters ansvar.. hvis bare der blir understreget at stedet f.eks. ik er lovligt at være er det ik dit problem, men et andet problem er så nok at folk ik gider at tage med hvis det er ulovligt at opholde sig.. derfor må vi og alle andre prøve at finde nogle retfærdige steder som også er lovlige at opholde sig på.. det er det de unge vil ha.. smiley

  • #38   25. mar 2006 hey street team er der mulighed for at jeg kan komme på sms service? måske kan vi lige mødes så du kan se jeg ikke er en af de panser hoveder... jeg kører i en hvid Carina E så du kan bare lige komme over til mig....

  • #39   25. mar 2006 altså der er jo ikke mødestedet den er gal med!!! syntes ikea er fint sted at mødes for der er masser af plads om dem der er sultne eller fryser kan smutte ind på mcd ... der har da været et par gange hvor der kørte nogle rundt og ødelagde det ved ikea men ellers har det funket fint hvis du spørger mig ... problemet ligger i stedet hvor der bliver kørt ræs ... og hvad angår sms omkring et nyt mødested igår så stod der at man skulle mødes kl 19.30!!! det holder jo slet ikke!! for det første tror jeg ikke folk gider begynde allerede der og for det andet kan der vel heller ikke være mange der gider at stå og fryse røven af fra kl 19.30 til 21-22 stykker .....!

  • #40   25. mar 2006 måske når sommeren kommer så kan man godt mødes tidligere men ikke før 20.30 sådan var det før i tiden hvis jeg husker rigtigt... jeg kommer normalt først kl 9-10 stykker gider ikke stå uden for i så lang tid...

  • #41   25. mar 2006 Pimp:

    Send en mail til sms@street-team.dk også får du info'en og stedet iaften af vide!!



  • #42   25. mar 2006 har sendt en mail til dig...

  • #43   25. mar 2006 Street Team gør et rigtig godt stykke arbejde, og i må endelig ikke lukke den service. Vi er mange der er glade for den!

    Men ha lige i mente at det stadig er pisse koldt. Vent en mdr eller 2 så skal i bare se! smiley

    Det skal dog lige siges at min bil stadig er i vinterhi og kommer ikke ud og køre før om en måneds tid. Nøj hvor jeg glæder mig! smiley


  • #44   25. mar 2006 Hvis folk ikke allerede nu er trætte at at læse indlæg, så vil jeg lige komme med en opfordring, når folk nu mødes et sted. Hvad enten det er for at køre race, eller bare et "mødested", så lad vær med at tro at det er vestforbrændingen i er på.. Tag jeres affald med jer, i stedet for at smide det. Det er også den slags der er med til, at de omkringliggende firmaer klager. Og derved bliver der måske sat unødig fokus på de "nye" steder.

    Bare lige en tanke, som jeg har haft siden dagene ved JVC. For der var det helt galt.
    Og til de kvajpander der giver peter fingeren, fordi han forsøger at gøre striben til et mere sikkert sted: DØD VED KØLLE smiley


  • #45   25. mar 2006 Nu hvor der bliver givet opfordringer, kan folk så ikke også køre pænt, og lad værre med at kaste sten på politiet.

  • #46   25. mar 2006 Hvad gør man, hvis man kommer langvejs fra..

    og ikke ved hvor det nye sted er


  • #47   25. mar 2006 Kenneth S: tilmelder sig sms servicen så man for sms'er om hvor det er.

  • #48   25. mar 2006 Kenneth S
    hvis du bare er ved ikea kl 21.00, så følger du bare med folk når de køre ved ca kl 21.45.


  • #49   25. mar 2006 Rasmus L..

    Jeg har fået af vide hvad stedet hedder.. men har ingen ide om hvor det ligger

    Men okay.. kunne også bare stille op ved ikea..

    Men ville hellere være ude ved det andet sted


  • #50   25. mar 2006 Kenneth S: skriv en mail så giver jeg dig et link til krak omkring hvor det ligger..

  • #51   25. mar 2006 Mail er sendt


  • #52   26. mar 2006 Peter L--> Jeg syntes personligt at du lige så godt kan lukke den sms tjeneste.. Det er gang på gang at folk gør lige hvad fanden der passer dem.. Bid i det sure æble og luk lortet, så lad os se hvordan folk vil klare den fremover... PS: hvor FANDEN blev du af i lørdags???

  • #53   26. mar 2006 Hvorfor skulle den SMS service lukkes? Der er nogle, som ikke er så nærrige, at de kan pive over små 30 kr. om måneden. Og når de 30 kr. samtidig går til noget, som man kan have nytte af, så hvorfor ikke køre det videre.
    Eneste grund til det ikke virker, det er folk der fatter hat! SMS servicen som sådan virker fint, men for det skal virke ordentligt, skal en langt større del af dem som kommer på Striben melde sig til, og samtidig skal de FØLGE ANVISNINGERNE. Jeg syntes der er et godt stykke arbejde der bliver gjort af teamet, og at nogle kan pibe over det, er hyklerisk og utaknemmeligt.

    / end of words


Kommentér på:
ANG.Striben/Steder/Sms service?"KBH"

Annonce