{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tuning af corolla (hk)
  • #1   19. aug 2013 fordi det er da sjovere at bygge sin egen op smiley vi skal sku da ha nye tunede biler ud på vejen, sku da nederen hvis det er de samme altid smiley
    og siger ikke den skal være sindsyg hurtig, men bare en smule smiley

• #2   19. aug 2013 Det kommer jo helt an på dit budget, alle 4ag motorne passer i, det er fra 124 hk til 170 hk.

• #3   19. aug 2013 christian p: har du meget forstand på det? smiley så smid mig lige en pb har brug for lidt hjælp smiley

• #4   19. aug 2013 turbo på. som starlet 1500 turbo. så får du en sjov bil. for forholdsvid få penge. men den er jo ikk godkendt ska du lig vide.

• #5   19. aug 2013 "fordi det er da sjovere at bygge sin egen op"

Måske.. lige indtil du rammer synsmanden og skat, så stopper det sjove smiley

• #6   19. aug 2013 Det kommer da an på hvad hun skal have lavet, en synsmand opdager aldrig skarpe knaster, høj kompressions stempler, ny motorstyring, planet topstykke mm..

men mht at tune en lille potte med mange hk, hvorfor skulle det være anderledes end at tune en Supra TT, man kunne jo bare købe en bil med flere hk fra starten..

• #8   19. aug 2013 Hvor købe noget med mange heste som alle har ? Når man kan bygge noget som ingen har ? Jeg roder os med min bette motor, for at se om jeg kan få den til at følge med en saxo vts.... smiley

• #9   19. aug 2013 Det virker til alle herinde ved hvad de snakker om...
    En 5e-fhe laver 110hk i std trim med den oprindelige motorstyring. En corolla med ee karosse tager ikke en 4a motor (4a-ge, 4agze, etc).

Alt efter hvad der er lavet, så kan du sætte en turbo på og køre 0,3-0,4 bars tryk uden de helt store udgifter. Motoren er også født med de store plejlstænger (magen til 4e-fte) hvis det er en rigtig 5e-fhe motor

• #10   19. aug 2013 Hvad er der lavet af motorstyring på din bil nu?

• #11   19. aug 2013 Mon ikke det er en del billigere at svejse en beslag på til 4ag motorer og bruge en anden forbro, hvis det er nødvendigt, så man kan kører med 4ag motor på std. trim, og ingen risiko for at ødelægge motor, end at sætte en turbo på den bette motor

• #13   16. sep 2013 Folk taler som de har forstand...

Det vil aldrig kunne betale sig og bøvle med og konvertere til en A motor ! Alt for meget arbejde, når hun i forvejen har en af de stærkeste E motorer overhovedet!

En motor der uden problemer laves 220hk på standard med f.eks. en GT2860r... ja nok nærmere 250hk.

• #14   16. sep 2013 Ikke sålænge den kun kører med mapconverter ihvertfald. Så skal der fuldblods motorstyring på

• #15   16. sep 2013 Ja selvfølgelig kræver det en ny styring. Noget megasquirt eller 3D eller hvad man nu vil.

Der er bare RIGTIG mange der siger ihh og åhh det holder ikke 10km - og du skal have stålstænger i, 2 toppakninger og jeg ved ikke hvad. Det holder FINT så længe man ikke laver meget mere end 250hk på dem. Alene her i Slagelse området kører der 3 rundt sådan... den ene med 6 år på bagen smiley

Kommentér på:
Tuning af corolla (hk)

Annonce