740 visninger
|
Oprettet:
Så kom "svinet" i bilen igen..... {{forumTopicSubject}}
Efter sidste års fiasko med DHB og en bustede motor, fik jeg endelig sat den rigtig kværn på plads igen.....
stempler, ringe, lejer, foringer, knast osv. er sprit nyt, så nu skal weberne bare dysses ind og motoren køres til, så skal vi til DHB igen...... forhåbentlig med bedre tider til følge.....
der er kommet et par nye billeder på min profil (de sidste 3) hvor man kan se den nye kværn....
apr 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 6 Emner: 27 Svar: 1.319
feb 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 108 Svar: 812
jul 2003
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 15
hvis den ligner motoren som fabrikken lavet tilbage i 70'erne har den omkring 120 Hk ved svinghjulet.... så hvis man regner med et tab på 20% i gearkassen (friktion osv) så har den vel omkring 100Hk på baghjulene....
og når bilen er totalt rippet for unødig vægt vejer den ikke mere end 780-800 Kg....
så den blir du lidt hurtigere end en standard 105'er.... (46HK/850Kg)
/Simon
Så kom "svinet" i bilen igen.....