{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.360 visninger | Oprettet:

Golf 4 tdi Ryger og går i nødprogram {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.
Jeg har en golf 4 1.9 Tdi, bilen er chippet,
Den går i nødprogram sommetider ikke konstant og ikke ved nogen bestemt fart men som regel når man lige klapper til den så gør den det af og til som sagt ikke altid og ikke ved nogle bestemt hastighed eller omdrejninger eller noget.
Jeg er 99,9 procent sikker på at det ikke er chippen der gør at bilen går i nødprogram da jeg har haft bilen inden den blev chippet og der havde jeg samme problem. Min mistanke ligger omkring noget trykslanger, eller den såkaldte n75 ventil som jeg kan læse mig frem til mange steder har været en defekt for en del.
Næste problem er at bilen ryger en del, hvis man trykker pedalen i bund ved lidt lavere omdrejninger ryger den temmelig groft indtil den kommer op og trækker igennem hvorefter den ikke ryger voldsomt men dog satdig en lille smule. har prøvet bell ad et par gange og har afhjælpet en lille smule men ikke meget. Kan det være luftmængdemåler der er død, eller kan det være en ide at få renset indsugningsmanifolden med noget stads af en slags i så fald hvilket ?
Håber der er nogen der kan give mig nogle ideer til hvad der kan være galt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 4 tdi Ryger og går i nødprogram
Kommentér på:
Golf 4 tdi Ryger og går i nødprogram

Annonce