{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.796 visninger | Oprettet:

golf 2 med agu 1.8 20vt + 02j gearkasse {{forumTopicSubject}}

Hej.

Er der nogen der ved hvilke trækaksler der skal bruges for at lave det swap, evt golf 2 gti 16v aksler ?
Flangerne til 02j gearkassen er 108mm og de skal udskiftes til 100mm, men fra hvilken gearkasse ? 02a eller ?
Så er der V-bagerste ophæng til gearkassen, er det også fra 02a eller ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  golf 2 med agu 1.8 20vt + 02j gearkasse
  • #1   19. sep 2013 Synes jeg har set flere der simpelthen korter akslerne ned så de er samme længde som standard akslerne fra golf 2'eren.

  • #2   19. sep 2013 02j passer ikke ude i strålerne, så skal der monteres vr6 nav og det vil jeg helst ikke ud i.
    Jeg ved at der findes noget der passer 100%, og jeg er ret sikker på at det er flancer fra golf 3 tdi og golf 2 gti aksler, men det vil jo være træls at indkøbe det og det så ikke passer på bilen


  • #3   19. sep 2013 Bummelum, jeg har nogle kopper fra min gearkasse både med 8 og 10mm bolte. Vil tro de passer i huset, ellers kan akslen jo skilles så du måske kan bruge inderste led fra en TDI og aksel og yderste led fra GTI'en? Men jeg kan ikk elige finde noget om det nogen steder...

  • #4   23. sep 2013 Flancer er der nu styr på, de passer fra en golf IV 1.8 20v.
    Ophæng til gear kan bruges fra 02a gearkasse, men det bliver den originale 1.8 20vt der bliver monteret.


  • #5   25. sep 2013 Neej hold nu du skal have trækaksler fra en g60 af samt samt spindler og bremser osv. Så passer det lige over. Og med ophæng så skal du få fat på et beslag fra en g60 også det passer lige på.

Kommentér på:
golf 2 med agu 1.8 20vt + 02j gearkasse

Annonce