{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

Remus Hardline x2? {{forumTopicSubject}}

Hey bg, har nyligt indkøbt en CRX, og den har std. 2 afgangs rør.
Jeg sidder så og er ved at bestille banan, 2" hele vejen igennem og bagpotte, jeg overvejer at få det lavet sådan at der sidder 2x Hardline, en i hver side selvfølgelig.. Nogle der har erfaringer med dette? bliver det evt alt for meget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Remus Hardline x2?
  • #1   4. okt 2013 personligt syntes jeg det vil se alt for thansen ud smiley men det er jo smag og behag

• #2   4. okt 2013 Det var nu ikke hvordan det kom til at se ud, det var mere mht. lyden ?

Har en bagkofanger i tanke hvor jeg tror det ville være pænt, efter personlig mening smiley

• #3   4. okt 2013 nååårh for søren:) .. den kommer nok til at brumme en del ;D .. men hvis du ikke kører langt hverdag så det da ligemeget .. er det en 1.6 vtec?

• #4   4. okt 2013 vil gætte på at det "næsten" kommer til at lyde som rent rør, da en hardline jo ikke er den mest dæmpende potte man kan få smiley

• #5   4. okt 2013 Men tilgengæld kan man få dæmpere til hardline så lyden kommer lidt ned.

• #6   4. okt 2013 Det er desværre kun en 1.6i med 125hk, ville gerne have haft 150hk motoren, men man må jo nøjes smiley

Jeg køre rimelig langt hver dag, så vil ikke have hovedpine af at køre (som jeg fik i fiesta'en), men vil gerne have noget ordentlig lyd smiley

• #7   4. okt 2013 Hvis du ikke vil have ondt i hovedet, vil jeg foreslå dig at finde en anden løsning til udstødning smiley

• #8   4. okt 2013 Jeg havde 2x hardline på min Carina med 250hk, det ér altså til at holde ud.. Folk skal ikke udtale sig før de har en eller anden form for erfaring, jeg kørte med det hver dag, mange km om dagen.. Og det er ikke meget slemmerne end en enkelt hardline, hvis du har meget sarte øre skal der bare lidt musik på, så ligger man ikke mærke til det.,

• #9   4. okt 2013 Og du skal passe på med at udtale dig om andre folk når du ikke ved hvad vi har kørt!

Jeg har tilfældigvis selv kørt med hardline potte med rent rør foran og det er fandme ikke til at holde ud som dagligdags pendler bil.

Det er fint hvis man ikke kører så længe af gangen, men ellers ud over det, er en ordenlig udstødning sku at foretrække, efter MIN mening.

Og med ordenlig, mener jeg ikke std, men bare 2 eller flere potter på, simons eller lign

• #10   4. okt 2013 Der er en hks 4.x" potte til salg i markedet til en 1000kr mener jeg. Den ville jeg vælge og så montere den i typisk jdm stil.

• #11   4. okt 2013 Nikki H > men har du kørt med 2?? For det er sådan set det emnet handler om..

Hvis en spørger til en 2 hjulet cykel, ville dit svar så være "jeg har kørt på 1 hjulet cykel, og det er mega svært!" Okay tillykke, men det er ikke det manden spørger om.. Bortset fra det, så handler det mest om hvor sarte ens ører er - har man sarte ører kan man sgu lade være med at lave rent rør som ender i en potte som er lavet til at larme.. Er man sart, så kører man med original udstødning. Du fyrer heller ikke kanonslag af hvis du kun kan holde til knaldperler vel..

Til dig kongen, så tror jeg det er meget forskelligt hvad folk synes er for meget og hvad der ikke er for meget.. Nogen synes det er mega fedt at køre med sportsfilter og uden udstødning, andre brokker sig hvis musikken er bare lidt for høj.. Ved du hvad jeg mener?

• #12   4. okt 2013 har en kammerat som har en seat ibitza han har sat en hardline på.. og det er med std mellem potte også .. den er ikke til og kører i smiley man skal råbe sammen inde i bilen :b

• #13   4. okt 2013 Gider ikke til at skrive en roman for at svare...

Men når han bliver træt af en turbo bil med rent rør ud til en bagpotte, så bliver manden sku nok også træt af en sugemotor med rent rør ud til en bagpotte. Det larmer så meget mere end en turbomotor. Og hondas sugemotorere, larmer af helvedes til!

• #15   8. okt 2013 Tak for input, men bilen ryger til salg, den er simpelthent for langsom.

Og lige til sidst: Knep dig selv Martin.

Kommentér på:
Remus Hardline x2?

Annonce