{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skarpere knaster på MR2
  • #1   3. nov 2013 ikke så skarpe at du skær dig..

• #2   3. nov 2013 Dumme kommentarer er i øvrigt ikke velkomne

• #3   3. nov 2013 Frederik, hvorfor vil du det ?

• #4   3. nov 2013 Han ville sikkert have den til at larme lige så meget som den røde mr2 fra Slagelse. Har aldrig hørt en bil der larmede så meget og flyttede sig så langsomt....

Men når det er sagt, så skal du google standart knasten og så finde en med en vinkel der er lidt skarpere søg evt på nettet. Ville måske selv smide nogle 278 i? Ellers pil den ud du har og få westspeed til at lave dem skarpere

• #5   3. nov 2013 HVIS nu det havde været en Turbo model har jeg et sæt 264/264 liggende med tilhørende justérbare takthjul fra HKS... *GG*

• #6   3. nov 2013 P.S
    Den kommer ikke til at larme hverken mere eller mindre ved montering af knaster ;o)

• #7   3. nov 2013 Gør det ikke for at den på nogen måde skal larme mere? Biler skal ikke larme, de skal bare lyde godt, men der tror jeg at jeg er ude i noget udstødningssystem evt?

Jeg vil blot gerne have lidt flere heste ud af min motor, dog uden at den skal gå elendigt. har ingen erfaringer med knastaksler, så derfor søger jeg nogen der evt har skiftet sine på en mr2?

Men tak Joachim for at lege tankelæser, det fik vi så bekræftet du ikke er ! smiley

• #8   4. nov 2013 Du får nok en mindre kørebar motor, men får til gengæld flere heste på toppen.. Men igen, det kommer an på hvor aggresive knasterne er.
    hvis jeg var dig, og jeg havde penge til at tune en na motor, så ville jeg smidde stempler med højere kompression, får renoveret top stykket, og til sidst køre bilen ind.. Så får du måske 20-30 hk mere..

• #9   5. nov 2013 skarpe knaster alene giver ikke det store. det kommer måske endda til at stå op "hoppe" lidt i tomgangen i stedet. anden indsugningsmanifold og topstykke så du kørende

Kommentér på:
Skarpere knaster på MR2

Annonce