{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forge blow off
  • #1   9. dec 2013 Det eneste som virker er en Forge Split-R!
    Den kan man lukke,. så den ikke siger noget, og du kan selv bestemme trykket på fjederen! smiley


  • #2   9. dec 2013 Okay.. Tak smiley men hva mener du med -som virker ? Er der andet som er bedere eller ??

  • #3   9. dec 2013 At mange smider et eller andet HKS kopi osv, på. også laver motoren fejl osv ..

    Det er det bedste den her, koster også over 1000 kr!


  • #4   9. dec 2013 har prøvet med 2 åbne ventiler dog ikke lige fra forg. på min skoda octavia.

    men der gik den over i nødprogam efter noget tid. så turboen ikke kom.

    så ja lukket vil jeg nok også sige. har en fra RH motorsport.
    også har jeg sat et keglefilter på fra pipercross ( skumfilter) gør noget af lyden kommer der smiley

    har vist noget af sige om det er e-gas eller med kabel


  • #5   9. dec 2013 Har ikke noget imod at betale 1000 eller 1500kr. For en blow off den skal bare virke og så skal den ikke pifte så højt at det er ulideligt at køre i bilen.. smiley

  • #6   9. dec 2013 Endelig ikke en som vil spare...
    Køb en Forge Du kan vælge og lukke eller åbne den.
    Jeg kører selv med den lukket og som Klaus skriver, på med åbent filter, der får du RIGELIGT med "turbo"lyd smiley .
    Jeg kører med BSR filter.


  • #7   9. dec 2013 Vil hellere spare op end at købe noget skrammel som alligevel ikke virker eller går i stykker efter to dage. smiley bestiller også bsr's åbne filter hjem når økonomien er til det smiley først skal der lige en anden blow off på da den std,
    Som sidder på nu er i stykker og på en eller anden måde trykker trykket ud igennem luftfilteret ?.


  • #8   9. dec 2013 prøvede med en GFB blovoff ventil i min. og sys den kørte af h til efter noget tid med den.. så da jeg var til et træf med rullefelt. sku jeg da lige prøve. der blev jeg skuffet. ku ikke få det til af virke ordenligt så byttede den til sidst. og de der GFB er nu ikke lige frem billige da. kan godt være der er mere held med forg..

    og sys personligt selv at skumfilter giver en god lyd.. prøvede med K&N først, og efter til pipercross der kom ventil lyden også frem


  • #9   9. dec 2013 Så laver den turbo stall.
    Ny bov på.

    Køb "opti flow" filteret, så får du monteringsplade osv med smiley


  • #10   9. dec 2013 Det gør jeg også smiley køber den der pakke man kan få hvor det hele er med smiley men ja jeg tror også at jeg bestiller den der forge split-R i morgen smiley

  • #11   9. dec 2013 Jeg har kørt med en Forge Spltr blow off, men den blev afmonteret igen da bilen meldte motorfejl, og så sagde den næsten ingen ting da den sad på bilen, jeg kunne kun høre den når jeg holdt stille og gav bilen gas..

  • #12   9. dec 2013 Steen, du er da den første jeg har hørt om som har haft motorfejl med den.

    nu skal en 1,8T jo heller ikke larme, hvis den ikke har over 400 hk.. det er jo stadig en VAG!


  • #13   9. dec 2013 Ja jeg kan desværre ikke svare på om jeg har været uheldig.. Men jeg gik netop, også efter et diskret pift, hvilket var grunden til at jeg valgte Forge ventilen som var udviklet til 1.8 Turbo.
    Jeg blev bare lidt skuffet over at, jeg næsten ikke kunne høre forskel på om jeg havde standard ventilen på, eller om jeg havde Forge på når jeg kørte. Og så da motorlampen begyndte at lyse på grund af ventilen, valgte jeg bare at jeg ikke skulle ha det lort på igen..


Kommentér på:
Forge blow off

Annonce