{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Chipning HDI {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe gået med tanken at få chip tunet min bil, og selvf en OBD tuning, men her kommer mit spørgsmål, jeg har en af de omtalte 1.6hdi motorer, ville det være klogt at chippe den, tænker mere om motoren bliver for belastet, og ved godt hvis man ligger og skyder den af hele tiden så ja, men dette er ikke tilfældet, mest af alt for at få en bedre brændstof økonomi, og lidt ekstra power til overhalinger mv.
Håber der er nogen der vil hjælpe med den rette viden..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chipning HDI
  • #1   14. dec 2013 Søg i forrum , der er 36 sider om Chiptuning , du skal bare regne med at de reserve din motor har og som frabrikken ikke har valgt at bruge , en motor der ikke har noget i reserve er en sårbar motor , den motor der ligger i din bil er jo sårbar i forvejen , der går ca 3-4 uger så mærker man ikke den smule power du får ekstra især ved motor med turbo , i sidste ende er det dig der skal betale for at få den chippet og det er dig der skal betaler når eller hvis den går i stykke. smiley

• #2   14. dec 2013 Jeg har chippet en del af dem og de kører fint alle sammen.
    Vi begrænser den i momentet så den ikke ødelægger sig selv.

Søren Fredslund

• #3   14. dec 2013 Bilen er begrænset i forvejen mht HK.. det er de fleste Peugeoter.

Kommentér på:
Chipning HDI

Annonce