1.068 visninger
|
Oprettet:
Fiat Punto Mk1 1,2L motor optimering {{forumTopicSubject}}
Passer 16v toppen mekanisk på 8v bunden ( ved der nok skal ændres ud udformning af stempler)
okt 2004
Følgere: 34 Biler: 8 Emner: 32 Svar: 517
Der er flere inde på cinquecento-fun-club.dk der har kørt med det setup.
De er standard født med 1,1 fire kværnen (54hk) og så putter de 1,2l kværnen ned med skarpere knast i.
Skal du kører 16v mener jeg du skal havde hele kværnen med over.
mar 2008
Følger: 95 Følgere: 95 Biler: 4 Emner: 15 Svar: 48
okt 2004
Følgere: 34 Biler: 8 Emner: 32 Svar: 517
okt 2004
Følgere: 34 Biler: 8 Emner: 32 Svar: 517
mar 2008
Følger: 95 Følgere: 95 Biler: 4 Emner: 15 Svar: 48
Laver bare nye oliekanaler og så er den flyvende
Vil forsøge med de org. 8v stempler udfræst en anelse, for at hæve komp. forhold en anelse
Fiat Punto Mk1 1,2L motor optimering