{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fiat Punto Mk1 1,2L motor optimering
  • #1   20. jan 2014 Knast, og større spjæld så får de 80-90hk (anpå hvor skarp knasten er)

    Der er flere inde på cinquecento-fun-club.dk der har kørt med det setup.

    De er standard født med 1,1 fire kværnen (54hk) og så putter de 1,2l kværnen ned med skarpere knast i.

    Skal du kører 16v mener jeg du skal havde hele kværnen med over.


  • #2   20. jan 2014 Altså du mener at stemplerne er ændret så meget at det ikke er muligt?

  • #3   20. jan 2014 Mener det 2 forskellige motore, kanaler osv er vist ændret, men skriv derinde de ved det med sikkerhed.

  • #4   20. jan 2014 Ved jacob derinde muligvis har en komplet 1,2 16v 85hk kværn til overs i nærmeste fremtid.

  • #5   22. jan 2014 Har lige fået en 16v top hjem. Oliekanalerne er ændret, stemplerne passer over fra 16v modellen. /Samme slag/boring.
    Laver bare nye oliekanaler og så er den flyvende smiley
    Vil forsøge med de org. 8v stempler udfræst en anelse, for at hæve komp. forhold en anelse smiley


Kommentér på:
Fiat Punto Mk1 1,2L motor optimering

Annonce