{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

tuning/syn af corolla ae92 gti {{forumTopicSubject}}

hej jeg står og skal bygge en corolla e9 gti op og vil gerne have lavet lidt ved den men vil gerne have at den skal kunne synes lovligt med det. den er originalt født med en 4age 140hk motor så vil høre om jeg kunne smide en 4agte eller 4agze motor over i eller om den bare kan få den synet med spjældhuse på smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tuning/syn af corolla ae92 gti
  • #1   27. jan 2014 Hvor gammel er bilen?

• #2   27. jan 2014 4agte findes ikke.
    Den kan lovligt synes med 145hk 4agze

• #3   27. jan 2014 http://www.billzilla.org/4agmods.htm

k-finn er det ikke kun AE82 du kan det med ?

• Henrik G
    Henrik G Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 27 Følgere: 26 Svar: 144
    #4   27. jan 2014 jo du kan ikke syne en ae92 gti med en 4agze uden at der er monteret kat og foreligger en prøvning fra forurenings laboratoriet grundet årg. man kan dog være heldig at finde en flink synsmand smiley

• #5   27. jan 2014 Nej det er ae92gti fra før 1990 kat monteret.

• #6   27. jan 2014 kan den så lovligt synes med spjældhuse uden de store problemer

• #7   27. jan 2014 Henrik, der skal ikke dokumenteres emmision på biler under 2000ccm fra før 1990 med kat

• #8   7. feb 2014 K-FINN vil da godt se papri på at den kan godkendes med 4agze i det kan nemlig ikke lade sig gøre da den ikke er euro norm 4 godkent og der ikke findes nogle papir på den motor med data osv. og har selv snakket med skat om det og di sier det ikke kan ladesig gøre og dem der kommer med et stykke papir hvor der står den er synet og godkent med den er fusk og der er mage der er blevet taget får og ha fusket med papirne

• #9   7. feb 2014 Rasmus, der er flere ae92 og aw11 der er synet med 4agze, med tilladelse fra fstyr, det er almen viden i Toyota kredse

• #10   7. feb 2014 hmm okay kan du skaffe mig sådan nogle papire vil nemlig godt ha 4agze i min gti men har ikke kunne finde di dukomenter der skal bruges til det ingen gang i di diverse toyota kredse

• Henrik G
    Henrik G Tilmeldt:
    nov 2013

#11   8. feb 2014 jeg vil også ha en kopi da jeg også er blevet stoppet i mit projekt pga problemer med syns godkendelse smiley er korrekt man kan få det godkendt hvis man kender en flink synsmand men hvis man så kører nogen ned eller noget så klapper fælden smiley så kom med dokumentation så æder jeg mine ord igen k-finn smiley

• #12   8. feb 2014 Henrik G det kan han ikke får det kan aldrig lade sig gøre på grund af den ikke er euro 4 godkent i dk og der findes noget dokumentation på den i dk og dem der er synet med den og hvor det står skrevet i papir er fusk og fælden klapper den dag du køre galt eller kommer ud får et uhæld når skat og fdm kommer ind i det og finder di ud af det er fusk

• #13   8. feb 2014 Rasmus du snakker som du har forstand.
    Jeg ved at der kører både ae82 og ae92 rundt med 4agze.
    De blev synet da de fik opkald fra fstyr, hvor de bekræftede at det var iorden. Problemmet er nok du ved ikke hvad regler du skal henvise til.

Og med din fremgangsmåde, skal du ikke regne med hjælp

• Henrik G
    Henrik G Tilmeldt:
    nov 2013

#14   8. feb 2014 ae 82 er også lavet med den motor i og solgt på det europæiske marked smiley det er en anden snak med ae92eren smiley men du må jo smide noget dokumentation så K-FINN for jeg kommer i gængse toyota kredse og alle dem jeg snakker med bla thomas rise fra fyn siger det ikke kan lade sig gøre lovligt smiley så vil gerne vide hva regler du mener der skal henvises til og se noget dokumentation på en ae92 der er synet og godkendt med 4agze motor i smiley

• #15   8. feb 2014 Rasmus, du skriver det ikke kan lade sig gøre, fordi den ikke euro 4 godkendt.
    Dvs, du mener at alle de aw11 der kører med 4agze, er ikke lovlig synet.

• #16   8. feb 2014 så smid dog di papir op så vi kan se dem får vis det var så nemt kørte alle jo rundt med 4agze motor i deres corollaer

• #17   8. feb 2014 Rasmus, svar på mit spørgsmål, er alle de aw11 ulovlige efter din målestok

• #18   9. feb 2014 det kan du godt gøre med en aw11 dog max 145 hk model Bilen er typegodkendt med motoren i usa, og kan derfor sagtens synes herhjemme. men hvordan vil du gøre det med en corolla den er jo ikke typegodkent med den motor ?

Kommentér på:
tuning/syn af corolla ae92 gti

Annonce