{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tryk rør på tdi
  • #1   7. feb 2014 De kloge hoveder siger jo at du får mere lag hvis du kører med for store trykrør, men har svært ved at tro det er så mærkbart. Mon ikke 2,5" er passende? de er jo også nemmere at finde end 2,25" tommer sådan lige umiddelbart smiley

• #2   7. feb 2014 tror nok at jeg har adgang til det hele.. er bare kommet lidt i tvivl, da jeg frygter de 2,5" bliver for store, men det skal jeg måske ikk bekymre mig om..? men 2" er måske så os omvendt for lille.. min ic har 2,25 ind + udgang.. 57 mm

• #3   7. feb 2014 Hvis din FMIC har 2,25" syntes jeg bare du skal køre med 2,25 rør også, det tror jeg er glimrende, 2,5" er også helvedes store alligevel smiley

• #4   7. feb 2014 2.5 " køre min Diesel Golf med, og håndbygget intercooler fra entech .

• #5   8. feb 2014 jeg har lavet 250 hk på 2" men der bliver intet lag pga rør størrelse man kan jo regne forskellen ud på 2 og 2.5" rør ud i liter også kan man jo tænke på hvor meget luft turbo leverer i sec så bliver konklusionen vel at dette intet betyder.der vil muligvis være stører trykfald over det lille rør men igen tror jeg ikke det betyder det helt store i denne sammenhæng..

• #6   8. feb 2014 2,5 er alt for stort og klodset. 2 elle 2,25 er passende

Kommentér på:
Tryk rør på tdi

Annonce