{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Lyn hurtig golf TDI! {{forumTopicSubject}}

Hej gutter, jeg har lige kørt op ad tuborgvejen i min Saab sammen med en anden saab, hvor vi lå og lejede lidt. Lige da vi kører på kommer der en Golf IV TDI med GOPRO klistermærke i højre bagrude racende forbi. Den var lilla eller lilla metallic(eller noget i den stil). Er der nogle der har set den herinde eller ved hvad der er proppet i den?

Mvh. Emil

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lyn hurtig golf TDI!
  • #2   8. feb 2014 Ok Fedt nok smiley Den er godt nok hurtig ihvertfald smiley
    Og by the way så hænger der et eller andet under vognen, bare så du er klar over det!

• #3   8. feb 2014 Hvad er forskellen på en alm chip og en "racer"chip?
    Eller er det bare at der lyder sejere at du skriver racer?

• #4   8. feb 2014 Det handler vel om at det ikke er den godkendte motor i?:p

• #5   8. feb 2014 We need PROOF Mr. Big

• #6   8. feb 2014 Den lyder voldsomt hurtig, racerchip smiley og med klistermærker... Mon ikke det saaben der er ualmindeligt sløv

• #7   8. feb 2014 alt under 200 hk er for tøser smiley .men der er ved at køre en del tdi rundt der kan følge med mange gadebiler konen´s gade bil køre da 0-165 på unde 14 sec og der er for lidt spedometer i sådan en bil .. det er sku da godt gjort af en skoda..michael

• #8   8. feb 2014 Min gamle slidte golf har da også på den sjove side af 200 hk. Men der er sku noget ved at tune sådan en, der skal skrues, pusles og justeres..

• #9   8. feb 2014 Michael J
    Hvad er det for en bil din kone har det rammer 165 under 14 sek ?

• #10   9. feb 2014 Synes aldrig jeg møder nogen af de her omtalte hurtige biler folk har.
    Møder man endelig en, så er der altid lige et problem der gør den kun kan køre med halv gas.

• #11   9. feb 2014 skoda fabia 1.9tdi på mit profil billed med over 200 hk og har kørt masser af 402 meter for år tilbage den har haft over 200 hk i 7 år nu.. så pisset kan godt holde..har kørt mange tider på 14 rent på 402 meter og flere lige under derved opnår man en topfart der på alt mellem 162-168 km/t .men bilen bliver jo heller ikke skamkørt til hverdag af konen..det eneste problem der er ved de biler når der skal startes er hjulspin og hjulspin har kørt med spær i gearkassen alle de år der er kørt 402 meter..jeg har altid startet i 2 gear derved er der kun 2 gearskift til stregen da min går lidt over 180 km/t i 4 gear .det er rigtigt man ikke møde de hurtige biler ret tit der er mange undskyldninger når man ikke slår til men tit er det jo fejl 40 det er det altid i mit tilfælde smiley bilen kan godt det ved jeg ...

• #12   9. feb 2014 Michael J
    Spær, dæk og øvelse hjælper på alle biler..
    Men er alligevel overraskede over at du kommer under 14..

• #13   9. feb 2014 men også kun lige under men det er med kun 211 hk 405 nm så er også tilfreds med det er mange år siden de tider er kørt dvs uden trakbite det var vist i 2008-2009 de er kørt efter hvad jeg husker så gamle tider det kunne have blevet meget bedre men havde ikke penge til at forsætte det kostede en del mønt hver vinter der skule altid optimeres et eller andet..men det var nu sjovt men har en g2 gti årg 87 der med tiden nok skal komme ud og køre lidt...hvis den ikke bliver solgt inden ombygning..

• #14   9. feb 2014 Vil bestemt ikke mene at Saaben er sløv... Dog har jeg ingen måling på den.

• #15   9. feb 2014 Grunden til man aldrig møder mig nogle steder, er at keg kører kun 10000 om året og jeg har ihvertfald ikke tænkt mig at køre ræs på landeveje osv smiley ,

• #16   9. feb 2014 Alex
    Hvordan kan man køre 10.000km om året uden at blive mødt nogle steder?
    Har du et stort løbebånd til din bil? smiley

• #17   9. feb 2014 Jeg sniger mig rundt, smiley med rent rør smiley

Kommentér på:
Lyn hurtig golf TDI!

Annonce