{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EBC bremser, erfaring ?
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #1   25. feb 2014 Jeg ville ikke gå efter red stuff..
    De er som sådan ikke beregnet til at blive brugt på gaden, medmindre du kører og bremser som en idiot smiley
    Green er noget bedrelavet til alm kørsel

• #2   25. feb 2014 Det er ikke helt rigtigt. Greenstuff er en opgradering ift. "alm." bilers bremser, (Havde Greenstuff på min Carina E) men på feks. min Lexus vil Greenstuff kun modsvare dét der allerede sidder på den.

Derfor sidder der nu Redstuff på den og det virker fint også selvom man ikke kører som en idiot smiley

I EBC's katalog kan man se hvad de mener der er OEM og hvad der er en upgrade

• #3   25. feb 2014 Jeg har brugt yellow stuff de sidste mange år og gør det stadig både sommer og vinter, de laver stortset intet bremse støv. På min e36 coupé Har jeg brugt zimmermann skiver med yellow stuff, og selvom jeg har kørt dem pænt hårdt har de holdt i 3 år.

Til min m5 bruger jeg pt standard skiver med pagid s19 eller s29 (kan ikke huske om de hed 19 eller 29)klodser, de bider rigtig godt men de holder vidst ikke så længe som yellow stuff. (bestiller stop tech bbk til m5 til sommer de skulle være bedst til prisen)

Kommentér på:
EBC bremser, erfaring ?

Annonce