{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  intercooler og turbo sæt
  • #1   24. mar 2014 Drop det med at bygge turbo på den, lig en 1.8t i istedet nemmere,hurtigere,billigere

  • #2   24. mar 2014 eller sælg den og køb en gti..

  • #3   24. mar 2014 Mmmm.... fint sæt. Skal du så køre med standard benzinpumpe og dyser? Og skal den bare samles med slanger og rør og spændebånd i et væk?

    Gør det nu rigtigt, din motor holder ikke til det der. Du bukker for det første din stænger, men du har også for høj kompression og manglende indsugningsmanifold. Den der sidder der standard er mega lange runners.


  • #4   24. mar 2014 Kjærsgaard
    Gti er et vidt begreb. I g4 universet.
    Hvis bilen er speciel for dig kan et swap til en 20v turbo være løsningen. Men klart nemmest bare at købe en 20v turbo i stedet og så sælge din gamle bil.


  • #5   25. mar 2014 jubidtion
    benzin pumpe og dyser bliver udskiftet og kunne det så ikke være en løsning og bygge spjældhuse over på så burde den da få en bedre indsugning og jeg har snakket med en vw specialist og han siger at motoren skulle kunne klare op til 230hk uden der var noget man skulle blive urolig for??


  • #6   25. mar 2014 den bliver jo ikke lovlig da det er eftermonteret turbo og ikke en godkendt ændring. Men den kan nok godt holde til 200-250 hk med moderat tryk, men den turbo der vil splitte indmaden ad smiley

Kommentér på:
intercooler og turbo sæt

Annonce