{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Erfaring med chippet 1,8 T og blowoff {{forumTopicSubject}}

Min bil blev chippet oppe ved RH-motorsport i sidste uge med et godt resultat. Et stykke tid inden chippningen havde jeg købt en dobeltstemplet Forge bloeoff, og der kørte bil ganske udemærket, men efter chipningen er det som om at den tøver nogen gange og kan også finde på at lufte ud i ryk. Han sagde godt nok at på nogle 1,8 T godt kunne fimde på at gå i fejl! Så ville endlig bare høre om i har oplevet noget ligene med 1,8 T og en blowoff som virker som om at den ikke vil arbejde sammen med bilen.

Hilsen
Bjarne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med chippet 1,8 T og blowoff
  • #1   1. maj 2006 Mener den kan justeres så den kan åbne mere. Men er ikke sikker.

<b>AJay

• #2   1. maj 2006 Ok tak for det. Det vil jeg lige undersøge...

Det kunne ihvertfald godt være en mulighed for den gik da ihvertfald fra et tryk fra 0,6 bar til 1,1 altså næsten en fordobling

BL

• #3   1. maj 2006 Har selv kørt med den forge du køre med og det kom aldrig til og funke ordenligt. Købte så en HKS og den kom heller aldrig til og virke ordenligt. Fik så en sat på fra Entech og den fungerede perfekt! Kan købes her og koster 1500.- enginetech.dk

• #4   1. maj 2006 Tak for hjælpen. Det er sku dejligt at høre at andre har oplevet ligende. Så er der vist ikke andet for end at sælge forgen og købe en fra enginetech.dk

Hilsen
    BL

• #5   1. maj 2006 Ja det syntes jeg du skulle gøre. Men hvis du ikke har et åbent luftfilter på for du ikke så meget lyd ud af det! Der sælger entech et pipercross luftfilter som er UDEN olie hvilket det SKAL være ellers ødelægger den din lmm! taler af erfaring smiley

• #6   1. maj 2006 Kører med KN-filter, men fik strænge ordrer fra RH om enten at købe et filter af skum eller købe et rensekit til KN og rense alt olie væk. Har sat det org. til jeg finder ud af hvad jeg gør. Ja, en ny lmm er vist ret dyr!!! ha ha håber sku ikke den har taget alt for meget skade.

Kommentér på:
Erfaring med chippet 1,8 T og blowoff

Annonce