{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VR6 CHIP.
  • #2   8. apr 2014 nej, det undret mig lidt smiley derfor skulle jeg lige høre, om det dog kunne være rigtigt smiley

• #3   8. apr 2014 hvorfor skulle en chip til 400kr ikke virke? kostprisen på chippen er 20kr. og 5min arbejde så ligger der et program på chippen. og har man først lavet et program der virker, så der faktisk rigtig god fortjeneste i og lave sådan en chip. men og programmet så er godt er ikke sikkert, men man skal ikke udelukke det.

• #5   8. apr 2014 Hvad tror du de smider i af programmer ved landberg eller rh? de bøvler ikke ret meget med og lave forskellige maps på std. biler. men et std. vr6 motor, uden nogen ændringer, kan man snilt smide sådan en chip i.

• #9   9. apr 2014 Ja ja, de kommer da lige på rullefelt, og får en før og efter måling, men så heller ikke meget mere, der kan måske være lidt få tilfælde hvor de måske lige retter en lille smule. Men i bund og grund ligger de et færdig program i de fleste.

På en sug motor som en vr6, den brænder man ikke bare af, med mindre de skruger helt ned for brændstoffet, eller giver den alt for meget tænding. Men hvorfor skulle han sælge sådan en chip? For det giver ikke hk og lave programmet sådan?

Men kan med sikkerhed sige vi aldrig bliver enige om dette.

• #11   9. apr 2014 Ja eller tror de ved bedre smiley

• #12   9. apr 2014 Jeg har også fået lavet et par biler ved RH, hvor der er blevet "poleret" på kurverne, kørt en tur i bilen, "poleret" lidt mere og så fintunet på feltet. Det er grundigt arbejde ved RH. Ellers gad folk da heller ikke køre ud hvor kragerne vender mellem Løgstør og Fjerritslev.

Hvad angår chippen..... Der laves meget fusk. Men der er også noget der virker. Spørgsmålet er, hvor meget det ødelægger på den lange bane. Men du har ret ift. Tænding/brændstof på en non-turbo.

• #13   11. apr 2014 Thomas P; vil du ha en invitation til at komme ned til RH næste gang jeg skal ned og afløse? så kan du se hvordan det bliver gjort
    ..

Kommentér på:
VR6 CHIP.

Annonce