{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel astra G tuning??
  • DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #1   2. maj 2014 En mantzel powerbox (eller en kopi), chip, skarpe knaster med justerbare hjul og bananmanifold gav en del på de gamle 1,6 16v'ere. Hvordan det er på din ved jeg ikke, det kan nemt være at det er den samme motor... Der er PT en powerbox til salg her på siden...

• #2   2. maj 2014 Det vil ikke kunne svarer sig at tune på en 1.6, og du vil ikke rigtig kunne mærke forskel, medmindre du smider trykladning på.. Så det kan ikke svarer sig økonomisk.

Det er biligere at købe en anden astra med en størrer motor.. Så får du heller ingen problemer med told og skat samt politi..

• #3   2. maj 2014 Jeg vil også købe en med større motor, det andet bliver alt for dyrt.

Se evt. min 2,0 der er til salg. Det er sku billigt, det får du ikke meget tuning for.

• #4   2. maj 2014 Som udgangspunkt er det spild af liv at tune på de små motorer.. Jeg gad godt selv min 316i var kvikkere, men det kan simpelthen ikke gå at tune på dem.. Det du kan gøre er det #1 har skrevet.

Knaster
    Indsugning
    Udstødning
    Chipping

• #5   2. maj 2014 Hej jesper smiley
    vil du sende et link til den der powerbox? smiley
    - og hvad er det og hvad gør den? har ikke hørt om dem før.

• #6   2. maj 2014 tune på små motorer....?

Ved så godt at det ikk er en 16-16v.
    Men det er ikk umuligt at få mellem 100-130hk på sølle 75hk´s 13s motor eller en 90hk´s 18s motor.. For små penge.
    Opels motorer er næsten det samme som at lege med lego, i hvertfald på OHC 8v, så mon ikke den kan lade sig gøre på 16-16v også, vil så blankt erkende at jeg aldrig skruet i nogen 16v motorer, men jeg kan ikk forstille mig at det er umuligt, til små penge.. kommer så også an på om små penge er 5kr eller 3000kr eller om man snakker +20hk eller +150hk

Kommentér på:
Opel astra G tuning??

Annonce