{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.843 visninger | Oprettet:

Bedste, men billigste 4 hjuls udmåling Sydsjælland?? {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens.

Da Subaruen snart skal have andre dæmpere, fjedre og nye camber bolte foran og bagved, så skal den også firehjulsudmåles så det heller spiller igen. smiley

Quickpot tager 700.- for det, og ca. 250.- for justering af foraksel, og 250.- for justering af bagaksel. smiley

Nogle der kender til steder hernede på Sydsjælland der gør det billigere, men stadig har kvaliteten i top? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste, men billigste 4 hjuls udmåling Sydsjælland??
  • #1   18. maj 2014 Super dæk service... Jeg TROR det koster 1200,-... Men det er så til gengæld også en rigtig 4hjulsudmåling, og ikke bare en sporing af alle 4 hjul. Dog vil jeg anbefale dig at køre til super dæk i albertslund, deres apparat er det nyeste i landet og så udmåler de for 495,- alt inklusiv....

• #2   18. maj 2014 Okay, Albertslund er vel værd at tage turen til hvis det er så meget bedre. smiley Men du starter med at sige 1200.-, og så 495.-? Der er da væsentligt forskel? smiley

Nu bliver delene skiftet hjemme hos mig selv, og bilen har lige fået sprit nyt dæk og fælge på. Har fået afvide at camber pos. er ligesom hvis man ser uret, og jeg skulle gerne have 1,5 på både forhjul og baghjul. Kan man med øjemål montere disse (ca.), og så tage turen til Albertslund uden skævt slid osv. på de nye, og ganske vidst ret dyre dæk? smiley

• #3   18. maj 2014 Det hos quickpot lyder da rimeligt fair. Det kan jo dårligt betale sig at køre helt til albertslund, for at spare et par hundrede kroner.

Du får jo udmålingsrapporten på papir, så hvis du er utilfreds med indstillingerne må de jo lave det om.

• #4   18. maj 2014 Det er fordi at albertslund kører noget kampagne på det så de tager kun 495,-... Men jeg tror at alle andre afdelinger tager normalprisen som minimum er 1000,-...
    Lidt ironisk, eftersom at albertslund lige har fået det nyeste af det nye....
    Mht til camber så burde den godt kunne stilles nogenlunde i hånden. Det er ikke vigtigt om den står korrekt, bare den står nogenlunde ens i begge sider. Ellers trækker bilen for meget til siden. Og mht dæk så er det minimalt hvor meget du når at slide på dem når du max kører 100 km. Fyld evt 3 bar i dækkene, så din kontaktflade bliver lidt mindre, og så bare kør pænt.

• #5   18. maj 2014 Måske Mathias, hvis det ligger tættere på, men er der forskel på en 4 hjuls udmåling?? smiley

Peter, ved du hvor længe den kampagne varer? Fordi delene på vej fra Polen af snarest (de manglede lige en dæmper fra USA før det bliver afsendt), så nu det er billigt i Albertslund, så kunne man jo rykke dem lidt for at få delene hurtigere smiley

• #6   18. maj 2014 Forskellen ligger i personen der laver det. Maskinen der laver udmålingen vil jo vise det samme uanset hvad.

• #7   18. maj 2014 Der er stor forskel på sporing og 4-hjulsudmåling, sporing er kun spidsningen på hjulene dvs en toe-justering. Dette kan på de fleste biler justeres på 5-10 min. Men en komplet udmåling og justering er langt mere omfattende. Og der bliver justeret toe, camber og caster, samt kontrolleret king pin, toe out on turns, løbsvinkel osv.

Og rigtig mange værksteder udnytter folks uvidenhed omkring forskellen. De 2 udtryk er for rigtig mange mennesker den samme ting, også for mange mekanikere, dækfolk og værkførere. Derfor er der kæmpe forvirring omkring det.

• #8   18. maj 2014 Jeg tror kampagnen er blevet mere eller mindre permanent, de har haft det i over et år nu... Og hvis de slutter den så gør de det nok først efter sommeren og den "døde periode"

• #9   18. maj 2014 Shit nogen priser.
    Vi har 4hjuls udmåling med det "nyeste" laser udstyr og vi tager 550+ moms for at spore den fast pris udenset hvor meget det skal justeres og hvor meget det er rustet sammen smiley

• #10   18. maj 2014 Ja okay Peter, så håber jeg da de stadig har tilbudet i slutningen af Maj. smiley For det lyder som om de kan finde ud af at lave det ordentligt. For som du selv siger, så skaber det meget forvirring smiley

• #11   18. maj 2014 Hvis du er smart så ringer du bare imorgen og booker en tid til sidst maj... Så kan de ikke ændr prisen for dig i hvert fald... smiley

• #12   18. maj 2014 Ja, det er nok en god ide! smiley Ostehaps, er det også en rigtig 4 hjuls udmåling? Og hvor henne? smiley

• #14   18. maj 2014 Skal ikke kunne sige hvor mange der er, men Subaru har det std., og jeg er ganske sikker på at den "klasse biler" nok har det std. smiley Men det er så vel og mærke heller ikke helt normale biler i gadebilledet smiley

Men det er også derfor jeg vil have det udført, rigtigt, og ikke kun delvist smiley

• #15   18. maj 2014 Din subaru kan ikke justeres i camberen fra fabrikken af. Det kan den kun med de specielle bolte som forskyder spindlen ift. fjederbenet. Det er ikke rigtig camber, men så godt som.

• #16   18. maj 2014 Skal ikke kunne sige hvad der er rigtigt og forkert chamber og om der er, for det har jeg ikke forstand på smiley

Men Subaru har camberbolte monteret i øverste hul på dæmper montagen, om det er foran eller bagved kan jeg ikke lige huske på min, men den for ihvertfald Eibach Camber bolte foran og bagved når de nye dæmpere og fjedre kommer smiley

• #17   18. maj 2014 Ja som jeg skriver er det 4hjuls udmåling med alle vinkler selvfølgelig.. Dog på fyn!

Kommentér på:
Bedste, men billigste 4 hjuls udmåling Sydsjælland??

Annonce