{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VAE Slagelse chiptuning
  • #1   18. maj 2014 Kender dem ikke. Har selv fået lavet en del ved Landberg.dk som forhandles af www.Cartrends.dk på Øen smiley

• #2   18. maj 2014 Har godt hørt at Landberg skulle være godt. Jeg ville bare gerne undgå at skulle køre i to biler for at kunne lave noget i de 4-5 timer det nu tager ??

• #3   18. maj 2014 Tager ikke 4-5 timer. Mange biler er færdige på 1-2 timer

• #4   18. maj 2014 Har hørt VAE generelt er dyre, og der er billigere lige så gode alternativer.

• #5   19. maj 2014 Men til gengæld virker det de laver. Ellers er der Kim Bonde i Kvanløse mellem Holbæk og Sorø..

• #6   19. maj 2014 Prisen er ikke et problem. Jeg vil bare have at bilen er til at køre bagefter og i lang tid. Gider ikke sidde med en smadret motor kort tid efter. smiley men alt i alt lyder det jo som om de kan deres kram, og at der ikke er noget dårligt at sætte en finger på. Det kan jeg lide at høre! smiley
    Kim Bonde? Ham har jeg ikke hørt om før. Har du et link eller?

• #7   19. maj 2014 59175001. Tunede i gamle dage sammen med Ib Kåes for NISSAN Motorsport..

• #8   19. maj 2014 Kim bonde er rigtig dygtig. Der ligger også en i høng men han er lidt "undergrunds" tuner, men har da rimelig godt styr på det...

• #10   19. maj 2014 Får intet. Har bare været super tilfreds med de ting han har lavet på min bil.

• #12   19. maj 2014 vagtuning.dk kører med APR software og det virker. Synes på det seneste at Landberg har haft nogle uheldige biler igennem. Ikke at det skal lyde som en anklage, men det virker bare lidt trist på renomeet.

VAE har ikke rigtig så meget chiptuning mere som de havde før i tiden. BN autoteknik kører med Revo chip som også er okay. Men var det min bil ville jeg vælge Kim (vagtuning.dk) Han er dog i Østrig denne uge.

• #14   19. maj 2014 Okay. Hvad forskel er der på chippene? Det eneste jeg ville høre var om VAE er godt at bruge ??
    Men også fedt med alternativer.

• #15   19. maj 2014 Jubidition:

Hvilke biler har været uheldige? Synes ikke jeg har hørt om nogle.

• #16   19. maj 2014 Jeg sidder ikke og skal hænge nogen som helst ud i dette forum. Men jeg ved bare at der er flere med TSI/TFSI maskinerne der har haft bøvl. Omend den ene var nede ved Fredslund så var det nu stadigvæk Landberg der sad og lavede softwaren til den...

• #18   19. maj 2014 Kim kører APR jo smiley det gør Landberg ikke. Og ja selvfølgelig skal der være plads til det hele, men er 100% sikker på alle tunere har haft kunder der ikke blev tilfredse. Synes så service hos Landberg er i orden. Ingen tvivl der. Man må tage hatten af for de bruger så meget energi når de først går i gang.

• #20   20. maj 2014 Havde landberg på min Passat og det virkede sku fint!

Har arbejdet på vae og de er dygtige nok, men gør sig meget lidt i tuning af moderne biler, netop for ikke at ødelægge sit rygte, skal du derimod tune en ældre bil så står Gerhard klar smiley at chippe og tune moderne biler kan nemt give problemer som du nu høre juridition fortælle at landberg er dårlig, fordi de har været uheldige med et par advangerede motorer...

• #21   20. maj 2014 Jeg har ikke sagt Landberg er dårlig, blot at de har haft nogle uheldige biler smiley Det eneste jeg skrev var bare at jeg hellere ville vælge APR softwaren end Landbergs. Både Claus og Thomas er dygtige til det de laver, men nogle gange kan der være en mekanisk fejl der ikke er til at se, eller også kan der være en fejl i softwaren som man bare ser sig blind på. Det eneste jeg kan sætte en finger på hos Landberg og mange andre er at som ofte kører både BN og Landberg 0,1-0,15 bar højere på TSI/TFSI maskinerne end APR gør. Og det er måske ikke engang en fordel. Så en Skoda og en Leon der var lavet 2 forskellige steder hvor man det ene sted kørte boostcontroller og det andet kørte en ren styring. Sjovt nok vandt den med boostcontroler og 1,9 bars ladetryk ikke noget som helst på det andet end ujævne kurver smiley

Kommentér på:
VAE Slagelse chiptuning

Annonce