{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda F22A Tunings dele, hvor henne?
  • #1   26. maj 2014 Lægge en h22 i.. og så tune videre på den..

• #2   26. maj 2014 Ja hvad er der sjovt i det.

Tror ikke du skal undervurdere F serien, den er trods alt nemmere at hive heste ud af en H22A motoren.

Bisi's F22A motor laver 450 WHP N/A.
    En F23A med F22A top laver lige under 300hk med bolt ons og en chip

Charmen ligger i at tune på den motor den er født med.

smiley

• #3   26. maj 2014 Ved godt charmen ligger i den motor bilen er født med.. har selv beholdt min g60 motor.. og undervudere heller ikk f22. Har selv haft en med 340.hk dog eftermontetet turbo.. og har også selv leget med en h22 med spjældhuse.. men hvis man tænker at man bare ville jar nogle hurtige heste ville det bedst kunne svare sig at lægge en h22 i.. men skal lige kigge på min pc. Om jeg stadig har hjemmesiden hvor jeg købte de fleste af mine ting.. for de havde stort set alt til honda..

• #4   27. maj 2014 Præcis smiley

Der er jo noget prestige over det, og så kender jeg ikke til nogle ordentligt tunede flotte CB7 F22A, så derfor er mit mål lidt at have noget unikt er i DK smiley

• #5   27. maj 2014 hvorfor køber du ikke bare fra bisi når du nu ved han har noget godt?
    ellers er der tss tuning i tyskland, de har til mange forskellige modeller.
    ellers held og lykke lyder som et fedt projekt smiley

• #6   27. maj 2014 Fordi jeg er medlem af CB7Tuner, og de skriver at både hans voldsomt dyre bananmanifold (9500) er somregel hamrende utæt og lever ikke op til hvad han lover (Han lover 25+ WHP for den alene) samt hans knaster æder/slider meget på ventiler og dertilhørende, og problemet ligger i sagsbehandling af evt fejl sker i USA, og alene en forseendelse koster 1100,- og det er 1100,- jeg gerne vil bruge bedre i tilfælde af der skulle ske noget reklamation. Men jeg lurer lige TSS af, tak for det smiley

Kommentér på:
Honda F22A Tunings dele, hvor henne?

Annonce