{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

DN
DN
Tilmeldt:
12. feb 2007
Følgere: 38 Biler: 5 Emner: 22 Svar: 109

Pumaspeed chiptuning Ford Focus ST225 {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg går og overvejer at chiptune min ny-erhvervede Focus ST. Jeg har hørt mig lidt omkring og den billigste pris jeg endnu har fået er 3000 kr, selvom det er noget så simpelt som at sætte en OBD controller på og dette kan gøres på 30 sekunder.

Jeg er så faldet over en Pumaspeed SCT og ville høre om der er nogen som kender til den?
Den koster 500 Euro og så kan jeg selv køre det i garagen.

Er der evt. nogen som ligger inde med sådan en?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pumaspeed chiptuning Ford Focus ST225
  • #1   21. jun 2014 Grunden til at en ORDENTLIG chipning netop koster mange penge, er fordi at det kan have alt at sige, som motoren springer i luften og koster dig mange gange det beløb du sparede, eller om motoren kommer til at yde lige det man vil have den til.
    Og så fordi, at den viden der kræves for at udføre det ordentligt, samt maskinerne til dette, koster mange penge, ja så koster det lidt.

    Få det udført ordentligt - det er billigere i længden


  • #2   21. jun 2014 Denne controller er den samme som firmaerne bruger. På sådan en model skal man ikke ind og rode rundt i paramtrene. Pumaspeed Controlleren har allerede 5 forprogrammerede setups som er lige til at ligge ind afhængig af hvad man allerede har af udstødning og intercooler.

  • #4   21. jun 2014 Den har allerede hvad der skal til for at presse 300 hk ud. 3" udstødning fra turbo, stor intercooler og Code red air intake. Den mangler bare en programmering. smiley

  • #6   21. jun 2014 Thomas Vendelboe, hvordan får jeg fat i ham? Er han oprettet herinde også.

Kommentér på:
Pumaspeed chiptuning Ford Focus ST225

Annonce