{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

tuning af 106 {{forumTopicSubject}}

hey jeg er lidt i tvivl om hva jeg skal gøre. jeg vil gerne ha skarp knast i.. hvor meget gir det.?
og har tænkt på turbo eller kompressor hva vil jeg får mest ud af. hva har motoren bedst af og hvormeget koster det og hvor meget vil det gi.. og hvor kan man få det sat på henne?? evt andre ider...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tuning af 106
  • #1   7. maj 2006 Tror det er minimalt hvad du kan hive ud af sådan en 14i monopoint. Det er jo ikke lige peugeot's vildeste sugemotor. Vil gætte på en knast gav 5-8 hk mere, hvis bilen også skal være til at køre i. Og turbo er nok den bedste løsning, men så er det bare med at slippe slanterne! Det koster nemlig, hvis det skal være kvali og laves ordentlig. Og turbo sætter ingen ydelsesgrænse. Hvis det laves ordentligt som førnævnt, så betyder det intet for din motor.

• #2   7. maj 2006 mmm okay hva så med en chip har set det gir fra 75-83 hk.. vil det være mærkbart og sammen med en skarp knast.. ved du evt hvor man kan få det lavet.. bor i sjylland gider ikke øre dk tyndt for det.. måske i tyskland??

• #3   7. maj 2006 Køb en anden bil med fler heste fra start...

• #4   7. maj 2006 man smider ikke andre knaster i for at få flere heste. men for at få flyttet momentet højere op i omdr. selvfølgelig vil det da give lidt.

"chippet" den kan man sagtens få gjort. det koster mellem 3 og 4000 kr men så har man også en ECU der er mappet specielt til ens motor. det kan give lidt hk os. men ide'en med det hele er at få et meget mere clean optræk.

Ps. smider du andre knaster i skal din ECU alligevel mappes om smiley

• #5   7. maj 2006 den chip jeg har set koster 2500. og har fået fortalt at det bedre kan betale sig at få den orginale knast slebet. i stedet for at købe en helt ny.. hva er der galt med en kompressor?? det er måske ikke så godt.. har hørt at det ikke smadre motoren så meget som en turbo.. ja havde oz tænkt på at smide en rally motor i eller en gti.

• #6   7. maj 2006 det vil sige at hvis jeg får en knast i kan den ikke køre ordenligt før den oz bliver chippet..

• #7   7. maj 2006 men det er jo en monopoint. bygget op som en kaburator kan man ikke sidde en stører en på fra en 1,6 måske..

Kommentér på:
tuning af 106

Annonce