{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

1.8t AEB k03 repair kit? Ombytter? Gt2860? {{forumTopicSubject}}

(Kig i bunden for en kort opsumering)

Hej, er ved at kigge på en bil med 1.8t AEB motor, og har fundet ud af at turboen altså har det med at løbe sig en tur på de motorer, hvis jeg så køber en, og turboen går, vil jeg gerne undgå at stå med en regning på 12.000 eller hvad de nu koster for en ny..

så jeg har kigget lidt efter sådan et repair kit til en k03 med nyt leje og pakninger osv. osv. men nogen siger man lige så godt kan få en ombytter til en 2-3.000 som er en kina kopi, hvilket jeg ikke lige har hørt noget om, og ved at det ikke altid er en dårlig turbo fordi det ikke er en original. Nogen erfaringer? Hvad med gt2860 kina turboen fra turbomotor?

Har selv haft en TD40 turbo ( http://www.turboshop.dk/contents/da/d1.html ) på min gamle starlet som jeg kørte 40.000 km med, så solgte jeg den og den kørte vidst yderligere 10.000 km hvor efter den blev pillet af og undersøgt, ingen slør eller noget har vedkommende fortalt mig. Samt andre herinde med samme turbo på deres 4e-fte har kørt over 100.000km uden problemer. Så sig ikke at det skal jeg bare holde mig langt uden om, uden du har nogle erfaringer med det tak smiley Den TD40 er altså en turbo til 3.200 og holder så vidt jeg ved, bedre end en del originale turboer.

Jeg vil gerne op på 200hk med så lavt tryk som muligt, uden for meget turbo lag, da det er en hverdagsbil. (LÆS: som muligt)

tl;dr: Hvad er jeres erfaringer med en billig k03 ombytter? k03 repair kit fra ebay? Erfaringer med gt2860 fra turbomotor.dk, km mæssigt?

mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1.8t AEB k03 repair kit? Ombytter? Gt2860?
Kommentér på:
1.8t AEB k03 repair kit? Ombytter? Gt2860?

Annonce