{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.707 visninger | Oprettet:

Peugeot 307 CC.. TUNING?? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har mig en PeugPeugeot 307 cc 2.0 16V fra 2004, som i kan se i mit galleri. Den er helt org. bortset fra lidt lyd gejl.

Er der nogen der har en idé til hvordan man kunne få nogle flere hK ud af den uden det ville koste det store? For synes ærligt talt de 140 hK ikke rykker det store...

Håber i kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 307 CC.. TUNING??
  • #3   9. sep 2014 # 1:

Det kunne da helt klart være en mulighed, det virker hellere ikke just til at der er de store muligheder. Men altså 30 hK yderligere, er da også udemærket, hvis man derved også kan undgå motorknas, som man kan få ved yderligere tuning.

# 2:

Yes, der har jeg også læst lidt. Det er trist man ikke kan chip tune den. Ville sgu være lettest og billigst.

• #4   9. sep 2014 Så skulle du have købt den som en dieselhakker smiley
    En 136hk diesel med chip er RET hurtig faktisk smiley

• #5   9. sep 2014 # 4:

Lige præcis ! Det fandt jeg så først ud af BAGEFTER jeg havde købt den.. Luuuuksus

• #6   9. sep 2014 Har selv en 308 2.0 HDI med de famøse 136hk. Den går sådan set ok, men pga 1400kg er den ikke just hurtig, men mega behagelig. Det ville en chip i hvertfald ændre da den vil få 160hk og de vigtige 390 nm

• #7   9. sep 2014 # 6

Ja lige præcis, det kunne jeg godt forestille mig. Altså det er jo ikke helt galt, den rykker stadig pænt godt fra start. Men du ved når man køre med taget nede og musikken oppe, og man så speeder symaskine motoren op, kan det blive lidt akavet smiley

• #8   9. sep 2014 haha, da det kan jeg faktisk godt forstå.
    Diesel lyden er ikke specielt attraktiv smiley
    Dog synes jeg ikke den lyder så skrækkelig som så mange andre dieselmotorer fordi den har 16v istedet for 8v som mange kører med.
    Desuden skriger den godt fra turboen :). Personligt ville jeg selv have den med dieslen, men det nok også mere fordi jeg er ligeglad med hvad folk synes hehe

• #9   9. sep 2014 Sig mig lige hvad farve er din bil?

• #10   9. sep 2014 Nå ja for faen, du har turbo det hjælper jo os lidt på det hele smiley Jeg var fx. på roadtrip et par uger her i sommers i sydeuropa, altså motoren var nærmest ved at koge over, da jeg skulle kravle over bjergene på de små veje dernede.. Men er da os lidt ligeglad med hva folk de tænker, men du kender jo godt når man kan mærke lyden af motoren helt ned i maven, for fanden det føles godt jo !. det kunne jeg godt savne lidt

• #11   9. sep 2014 Køre rundt i en Porsche Cayenne med 350 hK, med den kan man fandme mærke motoren når man træder i bund smiley

• #12   9. sep 2014 Hold da kæft, som 23'årig?
    Tja, kan godt se jeg har valgt en forkert karriere så smiley
    Hvad skal jeg sige, nice going man!
    Kan se du interessere dig for styling og anlæg? Jeg går meget op i klargøring af biler samt korrigering af lak altså fjerne ridser osv så bilen bliver tæt på ny som mulig

Kommentér på:
Peugeot 307 CC.. TUNING??

Annonce