{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

direkte udsugning? (koncept) {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg har gået og tænkt et koncept igennem som måske kunne give nogle flere heste.

Alle ved jo at katalysator, mellempotte og lydpotte er en stor restriktion i sig selv. Jeg har derfor gået og tænkt kreativt de sidste par dage om hvorDan man kan beholde alle tre udstødnings elementer og samtidig have fri udblæsning når der skal prøves kræfter af.
Mit koncept går ud på en elektronisk sluse eller f.eks et gasspjæld som der svejses på udstødningsrøret før kat, mellem potte og lydpotte så det giver mulighed for at trykke på en knap hvorefter spjældet åbner og sender gasserne fra motoren direkte ud i atmosfæren (jeg er ubemærket klar over at dette er ulovligt og farligt for miljøet)
Så slipper man for de 3 "restriktioner" som sidder på systemet og får derfor gassen hurtigere ud = profit???

Hvis der er andre som har forsøgt dette er jeg meget ked af at have "stjålet" jeres idé, men jeg har virkelig ikke set noget gøre det endnu smiley

Synes bare jeg ville dele min kreative tanke med resten af omverdenen

I er selvfølgelig velkommen til at komme med tips og tricks til hvordan det kan forbedres og skrive hvad i synes om det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  direkte udsugning? (koncept)
Kommentér på:
direkte udsugning? (koncept)

Annonce