{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Megasquirt giver ikke benzin {{forumTopicSubject}}

Jeg er i gang med mit megasquirt projekt, og har sat boksen til, der er fint med signal fra de forskellige følere, og der er tænding, men der mangler benzin, jeg kan se at den pulser med ca. 4,5 msek, jeg synes det lyder af meget, men det er måske pga kulden, dog starter bilen ikke. Men jeg kan starte bilen og holde den kørende på startspray. Evt. Nogen der har gode ideer, jeg er lidt ny på at få startet ms op.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Megasquirt giver ikke benzin
  • #1   4. jan 2015 Har du et omdrejnings signal på boksen?

• #2   4. jan 2015 Sidder din startspærre uden for styreboksen?

Hvilken bil er der tale om? Kommer det benzin til dyssebroen.?

• #3   4. jan 2015 lige en update, jeg har rodet lidt videre med den, og har lige testet med en anden dysebro og dyser, og bare have den liggende løst, det var dog kun muligt at teste en dyse, da ledningerne ikke var lange nok, og det viste sig at den gav en fin stråle ud i luften, der er tryk i dysebroen, og nu giver den pludselig et lille host fra sig, spørgsmålet er nu og det kan være den dysebro, eller de dyser der sider monteret, der er problemet. hører gerne nogle imput fra jer. Rune
    der er tale om en bmw e30 325 m20

• #5   4. jan 2015 Er den opsat til de dyser du har monteret ?

• #6   4. jan 2015 du skal have de rigtige data ind på dyser... modstand, ydelse osv.

• #7   4. jan 2015 Ja det kan godt være det er der den går galt, det er ikke de org. Dyser, men den har kørt med dem på den org. Motorstyring tidligere.

• #8   4. jan 2015 Er selv i gang med en MC med megasquirt... Men er ikke så langt, har dog besluttet at få hjælp fra ham der har solgt boksen.

• #9   4. jan 2015 Ja, jeg har købt en færdig plug n play løsning, men startmap og det hele, men det er lige som om det ikke helt var plug n play alligevel... smiley

• #10   5. jan 2015 Du må ind og læse...

• #11   5. jan 2015 Hej

Velkommen til MS klubben smiley

Indlæringskurven kan godt være lidt stejl, men jeg har lige et par spørgsmål for at kunne hjælpe dig.

Spørgsmål:
    1. Har du styr på om det er lav eller høj ohm's dyser og om boksen kan trække evt. lav ohm's dyser.
    2. Har du ændret i dit hardware setup? (Eks. har du slange på trykregulatoren mm.)
    3. Har du checket at tændingstidspunktet er indstillet korrekt. (Tændingspistol)
    4. Har du fortalt MS boksen hvilke størrelse dyser du kører med så Req. fuel er indstillet korrekt.
    5. Kører benzin pumpen når du turner motoren.
    6. Hvilken MS er det tale om (1, 2 eller 3)

Jeg har selv loddet, trimmet og kørt med MS2 extra og kører PT med MS3X.

/Steffen

• #12   5. jan 2015 Jeg har købt en færdig boks fra diyautotune, de har lavet en pnp løsning der passer i stikket på org ledningsnet,. jeg har dog ændret til variabel tps,og lavet luft temperatur sensor, det virker som det skal, og der var et map på boksen der skulle passe nogenlunde. bilen er en BMW e30 2,5 m20 med turbo, dyser fra Saab, jeg har kørt med den på org. Motorstyring, men den gik for fed, og valgte derfor ms, for jeg kunne lige så godt tage skridtet nu. Jeg havde som sagt en org. Dysebro løst monteret den anden dag, og den pulsede fint benzin ud i en stråle. Har ikke styr på om det er lav eller højohm dyser, men går ud fra de er som de org, da de fungerede på org. Motorstyring. Hardware er selvfølgelig ændret grundet turbo, men har kørt. Tænding er ikke checket, men mappet burde være nogenlunde, og den kan køre fint på startspray. Har indstiller req. Fuel og burde være ok. Benzinpumpen kører og der er tryk, ved dog ikke hvor meget. Det er en ms2

• #13   16. jan 2015 Hvad er status.

/Steffen

• #14   18. jan 2015 status er pt at jeg har alt for travlt med at bygge vores nye hus... smiley

Kommentér på:
Megasquirt giver ikke benzin

Annonce